Pritvor za vozača autobusa koji je usmrtio radnike Železare: Vozilo i dalje na veštačenju
Vozaču autobusa SP "Lasta" M. G. (60), osumnjičenom da je prošle nedelje u Smederevu izazvao saobraćajnu nesreću u kojoj su poginula tri radnika Železare, određen je pritvor do 30 dana. Protiv njega je pokrenuta istraga zbog teškog dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja, a i dalje se očekuje veštačenje vozila.
Kako "Novosti" saznaju u Osnovnom javnom tužilaštvu u Smederevu, koje vodi istragu, vozač autobusa, prema krivičnoj prijavi Policijske uprave Smederevo, tereti se za nesreću u kojoj su nastradali Vitomir Antić (60), Saša Stanković (57) i Miroslava Zdravković (55). U sudaru je povređeno i petoro ljudi iz autobusa, kao i vozač. Svi su zadobili lake povrede.
Sumnja se da je vozač autobusom prešao u suprotnu traku i direktno udario u automobil "folksvagen pasat" smederevskih registarskih oznaka u kojima se nalazilo troje radnika Železare Smederevo, koji su krenuli na posao.
- Uzrok saobraćajne nesreće utvrdiće istraga, koja je u toku. Autobus je upućen na mašinsko veštačenje, a narednih dana uslediće saslušanje svedoka i očevidaca događaja - kažu u Osnovnom javnom tužilaštvu.
Prema pretpostavkama, mogući uzrok nesreće je otkazivanje komandi na autobusu, a o čemu je tačno reč, znaće se nakon veštačenja. Nema informacija koliko će veštačenje trajati.
SP "Lasta" je, u saopštenju koje je izdalo nakon nesreće, tvrdilo da je autobus, koji je tog jutra prevozio radnike železare bio ispravan.
- Šestomesečni tehnički pregled na autobusu obavljen je 2. februara, a po propisima naredni je trebalo da bude obavljen 2. avgusta. U proteklih 30 dana na ovom autobusu nije prijavljen nijedan otkaz na sistemu kočenja i upravljanja - navodi se u saopštenju "Laste".
(Telegraf.rs)
Video: Gužve na hrvatsko-srpskoj granici: Kilometarske kolone
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
AcaBg
Sad će vozač starosti 60 godina, pred penzijom, odgovarati zbog otkazivanja komandi na vozilu, a lica koja su dozvolila da taj autobus izađe u saobraćaj po običaju nisu kriva. Ko redovno koristi Lastu ili je se seća iz vremena kad su radili u gradskom u Beogradu zna u kakvim stanjima su im bila ta "ispravna" vozila. Vozač je tu da sedne i da vozi, a druga lica odgovaraju za ispravnost vozila. Nažalost, Lasta je gotovo u potpunosti uništena firma sa rukovodstvom koje samo zna da se ugrađuje i profitira. Zato je u ovom slučaju vozač jedini krivac i niko drugi.
Podelite komentar