Snimak iz vazduha teške nesreće kod Tekeriša: Operisan dečak povređen u stravičnom sudaru
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pdjoni
Ja cesto ovim putem vozim bicikl i jedino bezbedno ukljucenje ka Tekerisu i Ceru je da se pre ukljucenja skrene desno kao da hocete ka Zavlaci pa onda levo ka Tekerisu.Ako idete levo kako je po pravilu onda vam je preglednost puta ravna nuli,granje sa leve strane i rastinje blokiraju pogled na put koji je 9% strm i vozi se bas brzo nizbrdo.Tu prodje jedan auto na 20 minuta i bas da se pogode u sekundi ova dva vozila,tuga.
Sapcanin
Nije tacno da nema znaka STOP ima a da je nepregledne toje tacno ali se na znak STOP mora stati.