Otac poginulog mladića tvrdi da vozač pežoa nije kriv: Auto nije mogao da odgura autobus od 10 tona

 
  • 1
Saobraćajna nesreća, Zemun Foto: Facebook/Nenad Nesic, Telegraf

Nije  istina da je "pežo" koji je vozio Adam Rakočević u sudaru odbacio autobus na liniji 45 u suprotnu traku na autobus 15, koji je vozio moj sin Bojan Perać i koji je u toj nesreći nastradao. Vozač četrdesetpetice Dragomir Ž. je već bio skrenuo ulevo kad ga je "pežo" udario sa strane. Nije sporno da je optuženi Rakočević izazvao sudar, ali je i Dragomir Ž. skretanjem doprineo Bojanovoj smrti.

Ovo, u razgovoru za "Novosti", tvrdi Boro Perać, otac Bojana Peraća, koji je u februaru u Zemunu poginuo u udesu na raskrsnici ulica Cara Dušana i Tršćanske. Rakočević je optužen za teško delo protiv bezbednosti saobraćaja i nedavno je u Višem sudu priznao krivicu. On je, prema optužnici, prošao kroz crveno svetlo, a u krvi je tad imao i tragove marihuane.

Boro Perać kaže da je svu potrebnu dokumentaciju koju je dobio iz suda dao "licenciranoj kući iz Beča", gde on inače već godinama živi, da uradi saobraćajno-tehničko veštačenje.

- Oni su utvrdili da je vozač autobusa 45 petnaest metara pre mesta udesa počeo da skreće ulevo. On je imao pregledan prostor i mogao je da vidi da mu sa desne strane dolazi vozilo. Veštaci u Beču su isključili svaku mogućnost da je putničko vozilo od 1,3 tone moglo da odgura autobus od 10 tona u suprotnu kolovoznu traku, a da vozač autobusa nije okrenuo volan ulevo - kaže Perać.

Perać kaže da sud nije hteo da prihvati to njihovo veštačenje kao novi dokaz i da u predmetu, koji se u utorak nastavlja u beogradskom Višem sudu, ostaje samo veštačenje, koje je uradio Stojan Stojanović.

- Kod njega ne stoji da je vozač autobusa 45 pre kontakta počeo da skreće, niti je brzina kojom je išao bila problem. Naveo je da brzine vozila nisu bile faktor nastanka nezgode, da je uzrok isključivo na strani optuženog Rakočevića i da je njegov "pežo" odgurnuo autobus. Rekao je da udes nije mogao da se izbegne i da je bio splet nesrećnih okolnosti. To sve nije tačno i tužićemo ga zbog nalaza koji je dao - dodaje.

Perać navodi da je bečko veštačenje reklo da se udes autobusa 45 i "pežoa" mogao izbeći da je autobus išao 40 kilometara na čas, koliko je na toj deonici dozvoljeno:

- Naveli su i da se sudar dva autobusa mogao izbeći da Dragomir Ž. nije skrenuo ulevo i ušao u suprotnu traku. On se sad u sudu pojavljuje kao oštećeni, jer je pretrpeo lakše povrede, iako je deo autobusa gde sedi vozač potpuno smrskan. Rekao je da se sve odigralo kao na filmu, da ništa nije mogao da uradi i da se ničega ne seća.

Perać kaže da je na ročištu glavni akcenat stavljen na to ko će i kako da plati šetu na autobusima.

- To je izgleda preče nego gubitak mog deteta. Nemam šta da izgubim. Interesuje me samo pravda i da krivci za ubistvo mog sina odgovaraju. Teraću to do kraja života - zaključuje priču otac.

(Telegraf.rs)

Video: Srbijavoz preporučuje putnicima da karte kupuju putem mobilne aplikacije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • PRAVDA

    27. oktobar 2020 | 10:30

    prošao sam tim putem posle udesa 20-30 minuta, neznam dali u celoj srbiji ima samo jedna interventa policija, mogli su da jave preko motorole da se taj i taj auto nije zaustavio na njihovom znaku, i da taj neki drugi taj auto zaustavi itd... ali..... ne mora da ga jure i da dodje do smrtnog ishoda. Brt jurili su trgovca norkotika zbog konkurencije. Eto sad jedni dećko pred kućnim pragom poginuo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA