≫
Ibarska magistrala, srpski put smrti: U junu poginulo 4 puta više ljudi, i to ne zbog alkohola
≫
Koliko je magistrala zapravo opasna i koliko je izgradnja auto-puta promenila stanje na putevima
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Oprez
55 godina živim pored čuvene magistrale i 30 god vozim istom krivica isključivo ljudski faktor bezbroj puta zbog razno-raznih budala dolaziš u situaciju da kažeš ,,uh dobro je ne zakači me" naša saobraćajna kultura u oceni od 1-10 je tanka dvojčica, a policija zaustavlja, kažnjava ali velika je frekvencija saobraćaja prolazi se kroz gusto naseljena mesta nemoguće je sve ispratiti. Zato oprez i zbog sebe a izbog drugih učesnika u saobraćaju.
...
A zar nisu otvorili Milos Veliki da se te stvari ne bi desavale?
Zex
Bacate pare na gluposti, zato je bolje da postavite kamere i brzinometre na svakih kilometar pa da vidis kako ce da se pazi. Dok god ne pocnete da udarate po dzepu, da zatvarate ljude i oduzimate dozvole, imacete ovakav scenario.