Kobna deonica Ibarske magistrale: Ovde je izgubljeno na desetine života, najviše tokom maja i juna

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika stogod
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • stogod

    25. maj 2020 | 15:18

    problem je sto su putari napravili gradiliste od 50km sa 5 semafora, raskopanim kolovozom i prosekom brzine 30km/h kad se kreces...deonica koja se prelazi za 20min sada oduzme 1h, nervoza je ocekivana i razumljiva ali nazalost nosi posledice...i realno previse dugo traju radovi, do sada je vec trebalo da bude kompletno

  • Goran

    25. maj 2020 | 13:57

    Auto put resava sve

  • Sumadinac

    25. maj 2020 | 13:40

    Naj jednostavnije napraviti na delu te deonice ogranicenje 30 sa lezecim policajcem svuda posto vozaci ne uvazavaju ogranicenje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA