Paradoks na srpskim putevima: 1.699 nesreća manje, ali je 17 ljudi više poginulo

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Snmw
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    25. april 2020 | 09:58

    Sad nema gužve i svi voze brzo. Policija slabo koristi radar i vozi se ludački. To je problem fatalnih nesreća. Nisu problem oni koji voze 60 umesto 50, koji načešće plaćaju kazne i pune budžet, već oni koji voze 150 - 200 bez obzira na okolnosti.

  • Snmw

    25. april 2020 | 07:44

    Ne razumem u Norveskoj samo jedan poginuli za celu proslu godinu,a kad ih gledas mislis da ne znaju da voze,drzava mora da bolje reaguje na ovolike sudare.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA