Taksi u plamenu mili po Nišu, iznad njega kulja crn dim: Pojavio se snimak zapaljenog automobila

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pera Kojot Genije

    03. februar 2020 | 04:22

    Pre ce biti da je eksplodirao PP aparat, jer metan boca na tom vozilu ima vise kpmada i nalaze se u podu(fabricka izvedba) i sanse da metan boca eksplodira su nikakve, jer postoje zastite(sigurnosni i nepovratni ventili), ali po starom dobrom obicaju u Srbini sve sto je dobro treba blatiti, kaljati i bacati ljagu i praviti senzaciju od nicega.

  • nislija

    02. februar 2020 | 21:05

    U pravu ste da nije eksplodirala boca. Instalacija je verovatno bila negde ostecena, pa je doslo do pozara, nakon cega je sigurnosni ventil ispustio metan iz rezervara. A realno ti automobili se ne gase i rade 24/7/365. Po meni bi trebalo da taxi vozila idu na atest za meetan i lpg cesce od ostalih automobila. Kao sto su u obavezi da idu na trhnicki pregled cesce od astalih automobila. Primera radi uvesti obavezan trhnicki pregled vozila na 30.000 km bez obxita na vreme od poslednjeg tehnickog

  • Б 018

    02. februar 2020 | 20:55

    Да је експлодира метанска боца од возила неби остало ништа а камоли од возача?!?!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA