Veštaci tvrde: Smrt 8 ljudi u nesreći kod Niša mogla biti izbegnuta da mašinovođa nije imao propust?

Komentari

  • DRagutin

    29. januar 2020 | 17:32

    Da je vozač autobusa stao na znak stop i pogledao levo desno 3 sekunde kao što treba po zakonu da uradi ,do nesreće ne bi došlo, da ima i da nema rampe na pružnom prelazu! Ali mi smo takvi, ne poštujemo zakone i onda dolazi do ovakvih nesreća... Žao mi tog mašinovodje jer se vidi da mu pakuju da bude na kraju on kriv! Sramota za celo sudstvo! Na pr. u Americi ako nisi stao na znak stop a izazvao si udes, automatski si kriv i nema daljeg razgovora! Kakvi veštaci itd! Sudija kada lupi čekićem je bog! I tačka...

    • 29. januar 2020 | 21:07

      Гаргамел

      @DRagutin

      И овде ће судија да лупи али не чекићем...

  • Mihailović

    29. januar 2020 | 17:00

    Ŕečeno, da je razgovarao na mobilni i videlo se da nije ništa vidio a ni čuo koliko je bio zadubljen u razgovor...

  • Kolega

    29. januar 2020 | 16:55

    Koje je ovo izmisljeno zanimanje,vestak!?Sad on zna sta bi bilo da je ovo da je ono.Ko se iole malo razume u posao masinovodje zna da covek nije kriv za ovu tragediju.

  • Mira

    29. januar 2020 | 15:56

    Vozac autobusa nije stao ispred znaka stop,ali izgleda da nije ni pogledao levo-desno,jer u suprotnom bi video voz,pa nasi vozovi ne idu bas toliko brzo,ali s'obzirom da je vozac autobusa pricao na mob u trenutku nesreće,onda nije ni čudo sto nije video da mu se priblizava voz.

  • Box

    29. januar 2020 | 15:37

    Vozac autobusa je kriv.

  • Гаргамел

    29. januar 2020 | 15:33

    Да је возач аутобуса професионалац, стао би на знак стоп испред пружног прелаза. Обзиром на стање у правосуђу у овој држави , добар адвокат ( скуп адвокат) ће доказати да на пружном прелазу треба воз да стане а не моторна возила која прелазе пругу. Нема нама спаса ...

  • Braca

    29. januar 2020 | 15:24

    To ste upravu. Oni kad naidju na putnicki auto oni nasrcu na vozila i teraju ih van puta.

    • 29. januar 2020 | 17:14

      Stefan

      @Braca

      Ako niste znali, auto ima obavezu da propusti autobus, a ne obrnuto. Po pravilima saobraćaja teže i veće vozilo ima prvenstvo prolaza, ali pošto 90% vozača ne zna pravila, oni se guraju i očekuju da se veće vozilo pomeri da bi oni mogli bez manevrisanja. Što se tiče ove nesreće obojica su kriva, vozač autobusa prošao na stop, a masinovodja pokušao maksimalnom brzinom da prodje preko neobezbedjenog pruznog prelaza iako je u obavezi da smanji brzinu na minimalnu u takvoj situaciji.

  • Seljak

    29. januar 2020 | 15:20

    Ovi vozaci iz nisekspresa ne sto su bezobrazni i puni sebe nego i neznaju da voze.

  • Seljak

    29. januar 2020 | 15:17

    Vozac autobusa kriv sto posto nema sta da se vestaci i razmatra.

  • Mika

    29. januar 2020 | 15:09

    Vozac busa kriv, morao je da stane ispred pruge i tacka.

  • mire

    29. januar 2020 | 15:00

    Još i ovi avioni što lete da počnu da propuštaju ptice ...

  • Ivan Milovanović

    29. januar 2020 | 14:23

    I da je vozac autobusa, na 8.2m od pruge, pogledao desno video bi voz koji nailazi i ne bi doslo do nesrece. Nije stao, nije pogledao, kriv je a kriv je mozda i masinovodja i to je saucesnistvo, ili kako se vec kaze. A sto rece neko u komentaru - kako do tada nije bilo sile da se postavi rampa a onda odjednom puf eto moze?

  • 😡😡😡

    29. januar 2020 | 14:06

    Ja kao vozac autobusa(32 god) odgovorno tvrdim da je greska mog kolege

    • 29. januar 2020 | 14:18

      brko

      @😡😡😡

      Kolega slažem se krivica je vozačeva a sta bi bilo kad bi bilo to na sudu ne prolazi

  • Radovan

    29. januar 2020 | 13:48

    Da masinovodja nije ni krenuo da vozi voz toga dana, tom deonicom pruge, vec da je koristio alternativni pravac, misljenja sam da bi tada nesreca u potpunosti bila izbegnuta.

    • 29. januar 2020 | 14:35

      Da

      @Radovan

      Ili da je kasnio sat vremena.

    • 29. januar 2020 | 14:55

      Miki

      @Radovan

      Uze mi reč iz usta

    • 30. januar 2020 | 06:28

      Stefan

      @Radovan

      Ili ste mislili da je isao na vreme mozda je vozac autobusa znao da u to vreme ne treba da prodje voz

  • NisExpres

    29. januar 2020 | 13:43

    Da se masinovodja drzao ogranicenja ne bi vozom presekao autobus na dva dela, toliko o brzini kretanja voza i zeleznicama Srbije koje su rampu uradile par dana nakon smrti dece a predhodno po njima ista nije trebala i ako su mestani protestvovali i trazili da se rampa postavi.

  • Rule

    29. januar 2020 | 13:35

    Napravite vi bolje rampe da to radi kako treba a ne ovako oce neko izleteti ili nece ma strasno...

  • Beograd

    29. januar 2020 | 13:34

    Ljudi oduvek je bilo da misnovodja nikad nije kriv kao ni sada Vozac autobusa nije stao na znak STOP tu se svaka prica zavrsava.

  • Da,da

    29. januar 2020 | 13:33

    Samo su njih dvojica krivci, ABS, ŽS, sistem koji na ovakve stvari MORA preventivno da reaguje - jok... pa izvolite, živite ovde gde ste kao pojedinac krivi u neuredjenom sistemu koji se raspada...!!!

    • 29. januar 2020 | 14:58

      Miki

      @Da,da

      Ne lupetaj gluposti! Prvo i osnovno pravilo je da pogledaš levo-desno pre nego što pređeš ulicu ili prugu!!!!

  • Dušanka 58

    29. januar 2020 | 13:22

    Sramota

  • Pajko

    29. januar 2020 | 13:18

    Vestak samo pretpostavlja. Svaki masinovodja ima signalne znake za upotrebu zvucnog signala koji ga upozoravaju da svira. Isto sviranje se belezi na brzinomernu traku. Poslednje sviranje ja oko 200 metara ore nailaska na putni prelaz i tu je kraj obaveze. I kada ugleda prepreku posle 200 m nasinovodja zavkdi naglo kocenje i jstovremeno svira. Sve to se belezi na brzinomernkj traci. To je kraj price. Jedini krivac ja vjzac koji nije postovao drumsku signalizaciju.

  • Alex

    29. januar 2020 | 13:08

    Sta bi bilo ,da je bilo .....strasnoooo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA