Motor se vozi iz dva razloga. Ili si zaljubljenik ili vozish da bi pre stigao na odredjeno mesto i uzimash u rizik provlachenje izmedju vozila i brzih manevara kod obilazenja vozila ispred sebe. Udesi sE deshavaju jer vecina ne poznaje dobro svoje motore ( neiskustvo) i precene situaciju ili drugi uchesnici u saobracaj ( putnichki automobili pretezno) naprave takve greshke da mitorciklista bude stavljen pred svrshen chin. Niti sve motorcikliste niti pak sve vozache putnichkih automobila mozesh da stavish u isti kosh. Ali je chinjenica da na obe strane ima tutubana kijima je mesto pored ovaca. Meni je muka od "svetaca" koji pridukuju i drze predavanja i poshtovanju saobracaja a sami su X puta placali kazne zbog prekrshaja. Srbija generalno nema kulturu saobracaja kao ni mnoge zemlje u evropi. Josh kad dodash veliki ego srba i tvrdoglavost eto problema ne samo u saobracaju.
Tipicna putanja motocikliste.
Svojom pa tuđom suprotnom trakom provlacenje izmedju vozila, na trotoar, malo jednosmernom u kontra smeru, preko pesackog, bocno u ulicu pa na put i gaščina. Ako bas mora da se stana na crveno, prodjes izmedju vozila na pocetak kolone i stanes na sred pesackog. I ne osvrces se na kritike "bolida" !!
Nema veze koji je motor. Moze da bude i skuter . Kad udarish negde poginesh. 100km/h je ipak brzina. Danas mnogi skutrri i motori sa 125 ccm idu 140 km/h.
Dragan je ima vise motora,kroser je vozio po sumama imao je 600ccm Suzukija prodao ga i kupio 1000ccm sa kojim mu se desila nezgoda,ne pricaj gluposti a i nema veze koji je motor u pitanju ugasio se jedan mladi zivot . Izgubili smo velikog prijatelja bajkera,lovca i pre svega velikog coveka.....
Problem je sto nemamo kulturu voznje. Koliko vasih komsija postuje ogranicenje 50 ili 80 ? Koliko ljudi drzi pravilno rastojanje van naselja a koliko vam se ljudi zalepi za gepek dok vas ne obidje? Sve vam je jasno nakon ovih cinjenica. Kod nas svaki novi auto divlja, kao da ogranicenje postoji samo za stara vozila. Za motor treba jak karakter da ga ne povuce, a to je jako jako tesko ne dati motoru jak gas. A gresi se samo jednom!
Žao mi je ljudskih života ali juče sam se vraćao iz Crnr Gore ibarskom magistralom i treba videti uzroke zašto ginu motorciklisti. To nije normalna vožnja, kao ludaci ulaze u makazice pri preticanju i vožnja koliko može da ide motor. To je glavni i jedini uzrok njihove nesreće.
Moras da razumes da je na motoru mnogo toplo. Kako od spoljnih uticaja tako i od zagrevanja motora. Pod sedistem je toplije nego na suncu i ako bi se kretali u koloni kao i auta, 30-40-50 na sat, umrli bi od toplotnog udara. To je jedini razlog zasto ja licno obilazim kolonu na Ibarskoj. Naravno, obazrivo da ne ugrozim prvo sebe a zatim i druge
Svako prevozno sredstvo može biti kamikaza.
Problem je u nama, mi muškarci se stalno nešto dokazujemo i glumimo šmekere i tako pravimo gluposti. Neko to uspeva da obuzda a neko ne. To je glavni problem.
Futer
Dragan je bijo pravi drugar !!! Veliki radnik !! Pravi covek !!! Laka mu crna zemlja !!
Podelite komentar
Drakulj
Motor je za svakog ali nije svako zs motor..
Podelite komentar
Veteran
Nije svako za motor,a ni za auto.. .
Podelite komentar
Pera
Mislim da se na jednom motoskupu popije više alkohola (čitaj piva), nego na 10 seoskih vašara koji traju po 3 dana.
Podelite komentar
1111
Motor se vozi iz dva razloga. Ili si zaljubljenik ili vozish da bi pre stigao na odredjeno mesto i uzimash u rizik provlachenje izmedju vozila i brzih manevara kod obilazenja vozila ispred sebe. Udesi sE deshavaju jer vecina ne poznaje dobro svoje motore ( neiskustvo) i precene situaciju ili drugi uchesnici u saobracaj ( putnichki automobili pretezno) naprave takve greshke da mitorciklista bude stavljen pred svrshen chin. Niti sve motorcikliste niti pak sve vozache putnichkih automobila mozesh da stavish u isti kosh. Ali je chinjenica da na obe strane ima tutubana kijima je mesto pored ovaca. Meni je muka od "svetaca" koji pridukuju i drze predavanja i poshtovanju saobracaja a sami su X puta placali kazne zbog prekrshaja. Srbija generalno nema kulturu saobracaja kao ni mnoge zemlje u evropi. Josh kad dodash veliki ego srba i tvrdoglavost eto problema ne samo u saobracaju.
Podelite komentar
Nije nego
Tipicna putanja motocikliste. Svojom pa tuđom suprotnom trakom provlacenje izmedju vozila, na trotoar, malo jednosmernom u kontra smeru, preko pesackog, bocno u ulicu pa na put i gaščina. Ako bas mora da se stana na crveno, prodjes izmedju vozila na pocetak kolone i stanes na sred pesackog. I ne osvrces se na kritike "bolida" !!
Podelite komentar
YU 1957
@Nije nego
Ko želi neka,vozi i rizikuje tako ali bez kuknjave ako izgube glave.
Podelite komentar
Bajker
@Nije nego
Kupi motor pa se i ti provlači na crveno... Vi ste mi najjadniji što namerno zatvarate prolaz da motor ne može da se provuče... Nekultura
Podelite komentar
sdsd
vozis kroser i pogines ajde da je onaj bjesni motor
Podelite komentar
ZA
@sdsd
Nije greška u motoru nego izgleda u glavi vozača,ja drugi uzrok ne prepoznajem.
Podelite komentar
bgd pravda
@sdsd
na kroserici se najlakse i gine ali to zna onaj ko vozi motor
Podelite komentar
zoki
@sdsd
Druze kao prvo nedaj boze nikom a kao drugo motocross ti je naj opasniji motor!!! To moras da znas da vozis!!
Podelite komentar
1111
@sdsd
Nema veze koji je motor. Moze da bude i skuter . Kad udarish negde poginesh. 100km/h je ipak brzina. Danas mnogi skutrri i motori sa 125 ccm idu 140 km/h.
Podelite komentar
Anonimno
@sdsd
Dragan je ima vise motora,kroser je vozio po sumama imao je 600ccm Suzukija prodao ga i kupio 1000ccm sa kojim mu se desila nezgoda,ne pricaj gluposti a i nema veze koji je motor u pitanju ugasio se jedan mladi zivot . Izgubili smo velikog prijatelja bajkera,lovca i pre svega velikog coveka.....
Podelite komentar
Sjjs
@sdsd
Nije vozio košarku nego baš onaj bjesni motor
Podelite komentar
Dejan
Problem je sto nemamo kulturu voznje. Koliko vasih komsija postuje ogranicenje 50 ili 80 ? Koliko ljudi drzi pravilno rastojanje van naselja a koliko vam se ljudi zalepi za gepek dok vas ne obidje? Sve vam je jasno nakon ovih cinjenica. Kod nas svaki novi auto divlja, kao da ogranicenje postoji samo za stara vozila. Za motor treba jak karakter da ga ne povuce, a to je jako jako tesko ne dati motoru jak gas. A gresi se samo jednom!
Podelite komentar
Vesna
Boze Boze sav nam narod pogibe svaki dan po pet sest sto znamo
Podelite komentar
GE
@Vesna
Ko i šta tu može da uradi i izmeni kad ljudi tako žele da žive,ima li svrha da neko utiče na njih.
Podelite komentar
bb
Žao mi je ljudskih života ali juče sam se vraćao iz Crnr Gore ibarskom magistralom i treba videti uzroke zašto ginu motorciklisti. To nije normalna vožnja, kao ludaci ulaze u makazice pri preticanju i vožnja koliko može da ide motor. To je glavni i jedini uzrok njihove nesreće.
Podelite komentar
Vanja
@bb
Moras da razumes da je na motoru mnogo toplo. Kako od spoljnih uticaja tako i od zagrevanja motora. Pod sedistem je toplije nego na suncu i ako bi se kretali u koloni kao i auta, 30-40-50 na sat, umrli bi od toplotnog udara. To je jedini razlog zasto ja licno obilazim kolonu na Ibarskoj. Naravno, obazrivo da ne ugrozim prvo sebe a zatim i druge
Podelite komentar
Siribuco
Motori nisu prevozna sredstva nego kamikaze
Podelite komentar
Sh
@Siribuco
Svako prevozno sredstvo može biti kamikaza. Problem je u nama, mi muškarci se stalno nešto dokazujemo i glumimo šmekere i tako pravimo gluposti. Neko to uspeva da obuzda a neko ne. To je glavni problem.
Podelite komentar