Preokret na suđenju za tragediju na pruzi kod Niša: Nije kriv samo vozač autobusa - mašinovođa je reagovao prekasno!
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Ex faca
E, da vam ja kažem. U železničrkim propisima nigde ne piše da je brzina na prelazima 20km/h, već redovna. Drugo, na tom vozu je ručica kočnice I taster sirene na istoj strani I tu je razlika u tih 10m. Dok povuče kočnicu I prebaci ruku na sirenu, a od straha se smrzne. Ili, ako bi svirao nebi mogao da koči. Postupio pravilno. Treće, kočione karakteristike tog voza nisu za pohvalu. Ako mašinovođa nezna gde tačno da stane, lako promaši to mesto. Što je sam prelaz loš neka crvene I odgovaraju nadležni. To je cela istina.
Podelite komentar
Cile 17 05 2019
Ludaci bez obzira kojom brzinom je voz išao on ima prvenstvo sad nije vozač autobusa kriv ja koje toje isto kad pobije neko porodicu i oni ga posle proglase neuračunljivim toje bruka za naše sudstvo
Podelite komentar
gagi
Voz isao 68kmh na naseljenom mestu da li je to realno? Ja kada idem vozom do Dimitrovgrada on ide 20kmh najvise omg
Podelite komentar
Djordje
Krivi su mob telefoni.Vozaci ih ne ispustaju iz ruke.
Podelite komentar
Bole
A rampe gde su vam rampe bre.halo ministri zeleznice vas pitamo??
Podelite komentar
Djox
Ma samo pogledajte ciji su autobusi,sve ce vam biti jasno...jos ce putnici biti krivi.....BANANA!!!
Podelite komentar
Boki
@Djox
Izvini, ali u ovom slučaju prevoznik nema nikakvu krivicu. Ne volim Niš Ekspres kao prevoznika, posebno ne kao poslodavca, ali moramo biti realni...
Podelite komentar
Bugarin
Po ovom veštačku najbolje je ukinuti železnicu i dalje dozvoljavati da svaka šuša vozi autobuse i bahati vozači da ne poštuju nikakve saobraćajne propise. Neka ovaj veštak navede u kojoj zemlji još postoje pravila da drumski saobraćaj i pešaci imaju prednost nad železnički saobraćaj em.
Podelite komentar
Djordje
To sto je masinovodja posle nesrece imao psihickih problema i sto nije poceo da radi je njegov problem! A logicno je da Pista sirenu i vozi tom brzinom koja mu omogucava da reaguje jako brzo i zaustavi voz vrllo brzo ako je potrebno!? Vestak je upravu mnogo njij je krivo za ovu tragicnu nesrecu i naravno da treba da odgovaraju! Najvecu krivicu ima vozac kauboj kji ne gleda ni levo ni dsno kad prelazi preko pruge!? Samo glup il lud covek to moze da uradi!
Podelite komentar
Igor
@Djordje
Ti se razumes izgleda?Pa idi vozi onda ti voz!
Podelite komentar
Daki
@Djordje
Najvecu odgovornost ima zeleznica,pa onda vozac autobusa pa onda ide masinovodja. Zeleznica ima odgovornost zato sto nije postavila uredjaje to jest rampu i isto sto postojece rampe i svetlosne signale ne odrzava,a vozac autobusa sto nije zaustavio autobus pre pruge i nije pogledao levo i desno dali ide voz,mislim da se vozac ukocio od straha kad je cuo da nailazi voz
Podelite komentar
Damir
@Djordje
@"Ukočio se od straha kad je čuo voz"! Stvarno, šta će voz na pruzi.?!
Podelite komentar
zoran
Tako je
Podelite komentar
Sergej
Kriv mašinovodja jer mu dasni far nije radio...
Podelite komentar
Лицемер
Наравно, добар (скуп) адвокат ће доказати да је машиновођа требао стати на тај знак СТОП без обзира што је намењен учесницима у друмском а не железничком саобраћају.
Podelite komentar
Ko lupa gluposti
Pri brzini od 68 km na sat njemu treba jedno 1 km da zaustavi voz
Podelite komentar
SUZA
NISU KRIVI NI JEDAN. KRIVO JE RUKOVODSTVO ZELEZNICE! GDE JE R A M P A GOSPODO??? Kada ce rukovodioci snositi odgovornost zajedno sa ministrom za saobracaj? Zasto primate plate i uzivate privilegije dok narod gine????
Podelite komentar
Detroit
@SUZA
Bravo Suza!
Podelite komentar
BG 1
@SUZA
Železnice su državno preduzeće pod direktnim nadzorom vlasti preko direktora koji su iz vladajućih stranaka,dakle vlast ima dobru krivicu za pogibiju ljudi.
Podelite komentar
Zeleznicar
@SUZA
Nema odgovornosti železnice... putni prelaz je obezbeđen potrebnom signalizacijom...kao što ni svaka raskrsnica nema semafor tako ni svaki putni prelaz nema rampu... putni prelaz je RASKRNICA i zna se ko ima prednost na njoj... krivac je isključivo vozač autobusa... masinovodja ništa drugo nije mogao osim da koči i da svira, a to je i radio... u tekstu je navedeno da je žrtvin otac rekao da je na putnom prelazu dozvoljena brzina 20km/h...osim ako na tom delu pruge nije uvedena lagana vožnja ili je ograničena brzina brzina je 80km/h, tako da tu izjavu treba uzeti sa rezervom... a što se tiče da je masinovodja obavezan da svira 3 puta, to nije tačno... masinovodja je dužan da kod signalne3 oznake "pazi putni prelaz " svira jednom dugacko (otprilike 3-5sekundi) i da u slučaju neposredne opasnosti nastavi sa sviranjem najmanje 5 kratkih zvukova (opasnost,koči)... a to je i radio... Moje saučešće svim porodicama žrtava... ne mogu ni da pretpostavim njihovu bol, ali krivca treba da traže u onome ko je svojim bahatim i bezobzirnim ponašanjem i nepostovanjem saobracanih propisa odveo njihove najmilije u smrt...a to je vozač autobusa isključivo
Podelite komentar