≫ 

Otkriven možda odlučujući detalj u istrazi o vozaču Niš ekspresa, učesniku nesreće u kojoj je izgorelo pet ljudi

 ≫ 

Dalje će se utvrđivati koliko je njegovo neiskustvo u upravljanju autobusom doprinelo nesreći

Komentari

  • Cile

    1. maj 2019 | 21:38

    Vraticu se na visinu dohodka profesionalnih vozaca koja je kako kazete mala.Znaci li to da ih ta cinjenica opravdava od fazalnih gresaka.Ili da zbog toga nije vazno sto su putnici izgubili zivot.Po tom principu ni milicija ne treba da radi svoj posao jer im je mala plata.Ili lekari mogu da ubijaju ljude sto im je mala plata.Zapitajmo se kakvi smo postali ljudi i kuda ovo sve vodi.Novac je postao centar oko koga se sve vrti pa i zivot i smrt.Sve odtalo su marionete u okrutnoj igri dobra i zla.

  • Tomica

    1. maj 2019 | 20:35

    SVE JE MANJE VOZACA JER SU PLATE AMA BAS MALE. NA PRIMER, MOJI OTAC JE PROF. VOZAC KAMIONA 40 GODINA. DOBIO JE PENZIJU ZA TIH 40 TESKIH GODINA, ZNOJA I MUCENJA OD SAMO 15,600 DINARA. NORMALNO DA CE LJUDI DA BEZE U INOSTRANSTVU NE BI LI MOGLI ZIVETI MALO BOLJE. BICE I OVDE PROF. VOZACA ALI KADA SE SITUACIJA BUDE POPRAVILA. I KADA SE VOZACI BUDU MALO BOLJE POSTOVALI, CENILI. JER DA NIJE NJIH NE BI NAM PRODAVNICE BILE PUNE HRANE, ODECE, I CEGA SVEGA. RIZIKUJU SVOJI ZIVOT, SUOCENI SA MNOGO TESKIH SITUACIJA TRENUTAKA... I SVE TO ZA NEKU PENZIJU OD 15000 DINARA MESECNO. PA PRPBAJTE VI ZIVETI MESECNO SA 15000 DINARA. NAZALOST SVE TO DOVODI DO NEDOSTATKA VOZACA A SAMIM TIM I VECIM BROJEM NEISKUSNIH, A CUJEM DA SU KURSEVI POLAGANJA SADA UBRZANI. SVE TO JE DEFINICIJA ZA SVE VECI BROJ SAOBRACAJNIH NESRECA I GUBITKA SVE VECEG BROJA NEDUZNIH ZIVOTA.

    • 2. maj 2019 | 22:09

      darko

      @Tomica

      ma to nije tacno uopste, mnogo teze je sada do dozvole a i ne mesaj saobracaj pre dvadeset godina i danas

  • Mile

    1. maj 2019 | 19:22

    Neophodno je vece angazovanje policije u kontroli vpzaca putnickih autobusa i tehnicke ispravnosti autobusaAutobusi koji su u upotrebi su u toliko losem stanju da se sa njima moze voziti samo stoka.Sa meispravnim vratima ventilacijpm prljavim sedistima prekobrojnim putnicima.Primaju i po 70 putnika STAJU Van PROPISANIH STANICA.prenpse posiljke zelje i pozdrave.Sedisza su ne numerisana.ODGOVORNOST POSTOJI SAMO KAD SE DOGODI NESRECA I ONDA SVE PO STAROM.KO JE KRIV ZA TO........

  • Duje

    1. maj 2019 | 15:17

    A gdje su vam iskusni vozaci, slusaju Šemsu vozeci od Beca do Berlina ..

  • Zoki

    1. maj 2019 | 15:07

    Dajte mi 50% od onoga sto zaradjujem na zapadu i ja cu se vratiti u srbiji da vozim.i bice barem jos jedan iskusan vozac na putevima u srbiji

  • Djordje

    1. maj 2019 | 14:05

    A koji je to “ novootkriveni detalj!?

  • Jordan

    1. maj 2019 | 13:19

    Cinjenica je da su najbahatiji i najgori vozaci Nisexpresa. Time treba da se pozabave gazde.

  • Vojislav

    1. maj 2019 | 13:08

    To je posledica nasih prosecnih plata od 500 EUR. Uskoro zaista nece imati ko da vozi autobuse a ni kamione.

  • Subotica

    1. maj 2019 | 12:58

    Ovde u Subotici katastrofa. Gradske linije svaki put nov vozač i sve uglavnom penzioneri. Pojima to nema sa vožnjom. Ne zna autobusom da skrene u ulicu pod 90 stepeni u rikverc se vraća u raskrsnici da bi je opet zalomio jer nije dovoljno. Užas!!!

  • Pera

    1. maj 2019 | 12:53

    Polaganje za auto u Srbiji 75000din pa nagore Polaganje u Americi 40 do 60 dolara Danas covek da bi detetu priustio polaganje mora kredit da podigne,ide u paralelnu skolu 6 meseci,uci teoriju,a praksa min! Nekada je 75000 KOSTALO POLAGANJE ZA KAMION SA PRIKOLICOM,A SADA ZA B KATEGORIJU! ZA TE PARE TREBALO BI DA NAUCITE LJUDE DA VOZE TENK A NE AUTO!

  • Dak

    1. maj 2019 | 12:40

    Vozac pocetnik B kategorije ne sme sam da vozi godinama a daju autobus coveku da ljude vozi opusteno.E to ti je banana drzava.

    • 1. maj 2019 | 14:03

      Djole

      @Dak

      A kada ce i gde da nauci i stekne iskustvo pa on mora da pocne negde. Upravucsi ti ali dasi ti polozio za autobus i nemas iskustva a hoces da radis sta onda gdeces ga steci kuci uz lap top vozeci simulatore? Nemoj da smo takav narod.

  • Bezbednost

    1. maj 2019 | 12:25

    Cinjenica je da su vozaci umorni jer se ne postuje rezim rada i odmora.osim toga vecina se ponasa neodgovorno i bahato.telefonira u toku voznje jede pije kafe i sokove.Ne postuje ogranicenje brzine.Meki su neiskusni neki su bolesni.Drzava nije posvetila dovoljno paznje na bezbednost putnika.Misljenja sam da se uvedu kazne za kompanije.Cesce kontrole vozaca na alkohol i drogu.Periodicni pregledi na godinu dana.Sta reci kad je skoro kondukterka vozila autobus.Akp ni to neda nikakav rezultat smena ministara.inace poginu narod i deca i nikom nista.Sramota.Voze pocetnici drogerasi penzioneri budalasi koji se bahate na zivotu ljudi.Uvesti dozivotnu kaznu a ne 8 g.Jer Srbiju samo korbac moze spasiti.Ovako mozemo samo cekati novu nesrecu.Kontrola.

  • Lazaros

    1. maj 2019 | 12:24

    Broj 1 kao i u svakom poslu dobar radnik nema cenu.Tako i dobar vizac mora da ima dobru platu. Broj 2 da sami putnici znaju da se ponasaju u postuju vozace jer im poveravaju svoje zivote(milionpitanja i odgovora vozac mora da zna i da odgovori svakom putniku)Inace je neljubazan i bezobrazan nekuluturan.Razno razne uvrede vozaci dozivljavajua treba da sedne i da vozi. Gospodo znaci vozaci mora da se postuju i njihovo radno mesto.I oni su ljudi od krvi i mesa.Postujte samo 50% koliko to postujete kad uzadjete iz zemlje Srbije. Niko od putnika nema pravo da maltretira vozaca sa bezbroj zahteva.On je jedan ili dvojica a vas putnika 50+ pa je nemoguce da svima ispunjava zelje(toplo,hladno,pojacaj smanji muziku,hocu pauzu,hocu ovde da izadjem hocu ovako da mi stoji kofer hicu kakim necu kakim....)itd itd

  • sinisa

    1. maj 2019 | 11:58

    Nekad je sin konduktera Misko, vozac firme Krstic, za opkladu vozio dva kilometra vezanih ociju i nije ni ogrebao autobus.

  • Djole

    1. maj 2019 | 11:58

    A izvini Okanovicu kako mislis da voze iskusni vozaci. Pa iskustvo se stice radom i gidinama i nakraju opet neznas nista. Pa ti mladi vozaci treba negde da picnu da rade da zoze da sticu iskustva. Pa majka nemoze da rodi uskusnig vozaca.

    • 1. maj 2019 | 13:53

      Djole

      @Djole

      Izvinjavam se zbog slovnih gresaka al stvarno mije vise muka od ovih sveznalica i pametnica koi su se rodili sa iskustvom i sve znaju.

  • Nije nego

    1. maj 2019 | 11:47

    Da li je neko video na slikama da je kamion u suprotnoj traci ?

    • 1. maj 2019 | 12:48

      Crni

      @Nije nego

      Da ali prikolica u cetvrtini ali ne i kamion. Posledica sudara Zakoni Fizike uci se u osnovnoj skoli

    • 1. maj 2019 | 17:28

      @Crni

      @Nije nego

      U osnovnoj skoli se uce osnovni zakoni fizike. Na fakultetima se uči da sudari automobila ne podležu inercijalnim sistemima u potpunosti. A zasto je kamion imao inerciju bas na tu stranu, ako je uopste imao, zakljucicu sam. Mogucnost ne zanosenja prikolice usled sudara opisana je I na TV-u od strane kompetetnih pa kako god. Hvala ako objavite.

  • Dejan Niš

    1. maj 2019 | 11:44

    Koliko vidim ljudi ovde često pominju kako vozači razgovaraju telefonom dok voze. Mislim da to može da se reši. Stavite kamere u autobuse i drakonske kazne za to. Neka policija kontroliše te snimke. Mislim da će pomoći

  • Margit

    1. maj 2019 | 11:43

    Molim Vas diirektore,Vasi vozaci su skroz drukciji nego ranije,ponasaju se kao da znaju da su neophodni.Umesto da voze oni se raspravljaju sa putnicima,Dobila sam kartu broj 1 u N Sadu i sela na svoje sediste,Vas vozac umesto da vozi on me ie maltretirao do Beograda da odem pozadi na slobodno sediste.Nisam otisla jer to mi je broj na karti.Od Beograda posto smo presedali sela sam opet na svoj broj,vozac sada drugi navalio da odem i ja otisla.Posle par minuta podize me putnik da je to njegovo sediste i ja se vracam na svoje.Vozac umesto da vozi opet navaljuje da se sklonim jer oni tu spavaju i odmaraju se.Pa ja mu velim valjda sad vozite.Po povratku iz S.Banje imam kartu 6 аli posto mi je bilo muka predjem napred prva cetiri sedists slobodna.Vozac se nije smirio do Jagidine .On me snimio jednom rukom a drugom vozio .Otislka sam jer ugrozava putnike svojim ponasanjem.Kad smo stigli u Jagodinu jedna mlada zena sedi do vrata napred gde sam ja sedela a mladji covek seda iza vozaca,razmenjuju ljubavne poruke,vozac ih ne opominje i pusta ih da tu sede.Ja imam 70godina i recice ko ti kriv baba?Molim direktore razmislite o ovome.Ovp je istina imala sam video snimke,a onda ih obrisem mogu opet da napravim kad sledeci put idem jer to je poznata prica.

  • Deda Gile

    1. maj 2019 | 11:41

    Svi znamo sve. Strucnjak Okanovic je u komitetu za bezbednost saobracaja jos kada je ministar bio Mrkonjic. To su dva strucnjaka koja znajy sve. Ministar je napravio autoput od 12,5 km iz njive u njivu tj nevodi nikuda. Ovaj drugi je opasan strucnjak sa velikom platom koji samo daje savete i raspravlja o posledicama a da i sam nezna sta je uzrok. Trebalo ga je odavno smeniti i dovesti strucnjaka.

  • Eee

    1. maj 2019 | 11:41

    Čuj, otkriven detalj. Nmg da verujem šta čitam!?!

  • Marjan

    1. maj 2019 | 11:40

    Nije ovde problem u iskustvu.

  • Blagoje Grujovic

    1. maj 2019 | 11:38

    Kolike su plate vozača u Srbiji još malo neće ni imati ko da vozi

    • 1. maj 2019 | 12:25

      Mileva

      @Blagoje Grujovic

      Plate vozaca u Srbiji su iste ako ne i vece od plate : Nastavnika , Doktora , Medicinskih sestara , Inspektora ....

  • JS

    1. maj 2019 | 11:31

    Nekadasnji ponos Nis - expres. Od Djerdapa pa do Triglava, sigurno,uspesno, bez greske na zadovoljstvo putnika. A onda je neko odlucio da ih unisti? I dovede do ovakvih nesreca. Kazna tim ljudima, dugacka robija za ucinjeno.

  • Oki

    1. maj 2019 | 11:29

    Sad ce okanovic da izadke sa novim predlogom covek puca od pameti, bezbednost na putu nikad gora, a on samo trazi vece kazne i da se kaznjava narod A pola vozaca kamiona i autobusa ne ispusta telefon iz ruke i voze brzo pogotovo pod teretom. A gospodin izmislja toplu vodu, шездесет ограничење било кад је фића био ауто, а сад аута све живо имају и педесет, боље гледај да санкционишеш вожње аутобуса и камиона са мобилним у рукама и да видиш ко све вози, зато је раније постојао државни испит за возача, а о таксистима поготово вози ко стигне а аута гробље само да иде, путеви рупе и о чему прича, а паре узима

    • 1. maj 2019 | 11:45

      muxi

      @Oki

      svaka čast za komentar. Taj zaista daje sebi za pravo samo da trtlja do iznemoglosti. pitam se koliko ta njegova agencija ima procenat kad izgura kroz zakon kojekakve naj rigidnije tačke i kazne???

  • dm1

    1. maj 2019 | 11:27

    70% lastini i vozaci GSP a polagali su za autobuse u crnoj gori vikend varijanta ...petak polazak subota teorija polozena u nedelju voznja i vec u sredu primljeni za vozaca autobusa za tadasnjih 500 eura ...sada da bi polozijo za auto treba ti kao da polazes za kamion sa prikolicom ...samo da izvuku pare ...stace kod polaganja 20 casova teorije???? voznja i samo voznja to je obuka ...

    • 1. maj 2019 | 12:20

      Crni

      @dm1

      Srpski receno ne lupaj kada ne znas i nemoj iznositi lazne podatke.

  • Ljubiša

    1. maj 2019 | 11:27

    E,ja kad sam tražio posao,oni su tražili mladjeg iskusnog vozača do 25 godina...čuj iskusnog sa 25...a ja toliko godina iskustva...do milion kilometara sam brojao,posle mi nije bilo zanimljivo.Za 25 godina samo 3 (tri) kazne za nepropisno parkiranje i to zato što je poslodavac rekao da se tu parkiram,pa je on i platio kaznu...eee,ali neće platu da poveća i ćao.Sad zove,ali ima ko hoće da plati...sad ne bih u ''Nišekspres'' ni za šta.

  • Silja

    1. maj 2019 | 11:23

    Bitno je da derete narod sa kaznama a klinci koji jos nisu dorasli da shvate da iza svojih ledja odgovaraju za zivote punika. Voze s nekim inatom da su oni neprikosnoveni u saobracaju. Bolje povedi Okanovicu racuna o saobracajnicama putevima punih rupa i signalizacijama koji su katastrofama. Nije bitno samo napuniti budzet dok ljudi ginu i stradaju.

  • mima

    1. maj 2019 | 11:14

    dok vi progledate gospodo, da nasa deca odose preko gde se ceni rad i covek, i tako se i placa, bice kasno, bice nesreca i stradalih neduznih ljudi, zapamtite sve ide na vasu dusu ovi gresi i nesrece

  • Vozi Misko

    1. maj 2019 | 11:09

    Okanovicu direktor si za bezbednost u saobracaju primas debelu platu bezbednost na putevima nikad gora a i sve je gore i gore,nisi ti na tom mestu da bi iznosio razloge za to jer te razloge koje navodis svaki gradjanin vec zna i nista ti novo nisi rekao sto mi neznamo,ti si tu da te razloge eliminises i stvoris uslove za bezbedan saobracaj.

    • 1. maj 2019 | 11:16

      Aleksandar

      @Vozi Misko

      To je privatna agencija a ne državna koju Okanović vodi a to malo ko zna.....

  • Zus

    1. maj 2019 | 11:05

    Takvih vozaca je sada sve vise u GSPu Beograd.....odlaze iskusni i dobri vozaci a primaju sve one sto nekada nisu mogli ni kombajn da voze.......sta da vam kazem.....srecno svima

  • Dva

    1. maj 2019 | 11:05

    Mozga su pametnija od mog??!!Naravno da su trebali biti dva vozača i da sa iskustvom vozač objašnjava mladom vozaču šta i kako??!!Nažalost u Srbiji se zapošljavaju podobni a ne sa iskustvom??!Naravno da treba mladima pružiti podršku i zaposliti ih ali neko i na tom poslu mora da ih postepeno ubacuje u sistem??!!Zbog neiskustva i bahatosti imamo žrtve biće ih još dokle god se nepočne slovo zakona primjenjivati??!!

  • Шиле

    1. maj 2019 | 11:04

    Нек компаније повећају плате па ћемо и ми са искуством да радимо у Србији, неможе возач аутобуса да има плату 45000

  • coveculjak

    1. maj 2019 | 11:02

    U inostranstvu imaju vecu platu i bolje uslove i vrlo bitno nemaju Okanovica.

    • 1. maj 2019 | 11:32

      Bojko

      @coveculjak

      Gracki prevoz u italiji placa prve 2 godine voznje za njih. 900 evra. Posle dve 1200 stim u italiji vozim kamion i to nocnu smenu i plata 2000evra i spavam u mom krevetu a ne u kamionu. I to godinama...

  • SrbskiBek

    1. maj 2019 | 10:58

    Nemoze bilo ko da vozi..autobus. taxi kamion !!! Vozaci profesionalci moraju bas to da budu !! Velika je odgovornost svake kompanije koja zaposljava vozace koji to zapravo nisu..samo da bi ostvarila profit !!

  • РВ

    1. maj 2019 | 10:56

    Све ти је истражено. Способни и млади одлазе, стари и неспособни остају да нас возају до смрти и наше и њихове. И то је Србија.

  • Milan

    1. maj 2019 | 10:53

    Okanovicu a zasto vozaci idu?zar nismo najjaci u evropi sa platama?

  • Brana

    1. maj 2019 | 10:53

    Ma kakvi bre neiskustvi!?Pa sta ce sada svaki mladi sofer da stice iskustvo sa kockanjem zivita putnika!?Nek stice onda iskustvo na poligonima i sa lutkama umesto putnika jedno 3 godine pre nego sto mu udje prvi putnik u autobus!Treba od sada ljudi kad ulaze u autobus da pogledaju vozaca,traze mu licnu kartu da vide koliko ima godina pa vozacku da vide kada je polozio pa da mu daju drwger da vide da li je pijan pa da mu traze lekarsko uverenje i da je psiho fizicki sposoban i da privere da li je umoran i da li mu se spava a na kraju da li je autobus prosao kontrolu prilikom izlaska iz garaze.E ja muslim da ne trebaju to putnici da rade vec samo da kupe kartu i bezbedno se voze a neko drugi ko je placen za sve ovo treba da odradi svoj deo posla ili da robija zbog ovakvih dogadjaja ali da robija,mislim na 20 i vise godina za 5 smrti a ne 2 godine.

    • 1. maj 2019 | 11:03

      Zug

      @Brana

      Saobraćaj je uvek rizičan ,mogu da se smanje nesreće ali dešavaju se svuda u svetu i pored velikih kontrola,ljudska svest je ta koja je problematična.

    • 1. maj 2019 | 11:36

      Mile

      @Brana

      Najbolje da polozi sa 30 pocne da vozi sa 40 do 50 ce da stekne iskustvo a sa 60 je vec za penziju.Sve pametan do pametnog ! A glupi kao noc !

  • Znam da znam

    1. maj 2019 | 10:51

    Vozač bez iskustva pa da tako je to i još če više žrtava biti dokle god budete zapošljavali ljude bez iskustva??!!

    • 1. maj 2019 | 11:17

      mima

      @Znam da znam

      da ali uz vozaca sedne vozac sa iskustvom, da ga obuci

    • 1. maj 2019 | 11:21

      Zakbg

      @Znam da znam

      Pa iskusni voze u Evropi, nece u Srbiji za 45000,nego u Evropi za 2000€

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA