≫ 

Otkriven možda odlučujući detalj u istrazi o vozaču Niš ekspresa, učesniku nesreće u kojoj je izgorelo pet ljudi

 ≫ 

Dalje će se utvrđivati koliko je njegovo neiskustvo u upravljanju autobusom doprinelo nesreći

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marjan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Cile

    01. maj 2019 | 21:38

    Vraticu se na visinu dohodka profesionalnih vozaca koja je kako kazete mala.Znaci li to da ih ta cinjenica opravdava od fazalnih gresaka.Ili da zbog toga nije vazno sto su putnici izgubili zivot.Po tom principu ni milicija ne treba da radi svoj posao jer im je mala plata.Ili lekari mogu da ubijaju ljude sto im je mala plata.Zapitajmo se kakvi smo postali ljudi i kuda ovo sve vodi.Novac je postao centar oko koga se sve vrti pa i zivot i smrt.Sve odtalo su marionete u okrutnoj igri dobra i zla.

  • Tomica

    01. maj 2019 | 20:35

    SVE JE MANJE VOZACA JER SU PLATE AMA BAS MALE. NA PRIMER, MOJI OTAC JE PROF. VOZAC KAMIONA 40 GODINA. DOBIO JE PENZIJU ZA TIH 40 TESKIH GODINA, ZNOJA I MUCENJA OD SAMO 15,600 DINARA. NORMALNO DA CE LJUDI DA BEZE U INOSTRANSTVU NE BI LI MOGLI ZIVETI MALO BOLJE. BICE I OVDE PROF. VOZACA ALI KADA SE SITUACIJA BUDE POPRAVILA. I KADA SE VOZACI BUDU MALO BOLJE POSTOVALI, CENILI. JER DA NIJE NJIH NE BI NAM PRODAVNICE BILE PUNE HRANE, ODECE, I CEGA SVEGA. RIZIKUJU SVOJI ZIVOT, SUOCENI SA MNOGO TESKIH SITUACIJA TRENUTAKA... I SVE TO ZA NEKU PENZIJU OD 15000 DINARA MESECNO. PA PRPBAJTE VI ZIVETI MESECNO SA 15000 DINARA. NAZALOST SVE TO DOVODI DO NEDOSTATKA VOZACA A SAMIM TIM I VECIM BROJEM NEISKUSNIH, A CUJEM DA SU KURSEVI POLAGANJA SADA UBRZANI. SVE TO JE DEFINICIJA ZA SVE VECI BROJ SAOBRACAJNIH NESRECA I GUBITKA SVE VECEG BROJA NEDUZNIH ZIVOTA.

  • Mile

    01. maj 2019 | 19:22

    Neophodno je vece angazovanje policije u kontroli vpzaca putnickih autobusa i tehnicke ispravnosti autobusaAutobusi koji su u upotrebi su u toliko losem stanju da se sa njima moze voziti samo stoka.Sa meispravnim vratima ventilacijpm prljavim sedistima prekobrojnim putnicima.Primaju i po 70 putnika STAJU Van PROPISANIH STANICA.prenpse posiljke zelje i pozdrave.Sedisza su ne numerisana.ODGOVORNOST POSTOJI SAMO KAD SE DOGODI NESRECA I ONDA SVE PO STAROM.KO JE KRIV ZA TO........

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA