Taj autoput je veoma nebezbedan. Prolazim često na toj relaciji, put je preopterećen teretnim saobraćajem. Posledice toga su česta naporna preticanja, oštećen kolovoz zbog tereta koji trpi i naravno sama veličina teretnih vozila koja zauzimaju veliki deo puta. Pored toga i velika razlika u brzini sporih i brzih automobila, jednostavno tu nema mesta za sve. Kamion koji ide 70 km/h, drgi ide 90 km/h, slabiji automobli koji se "vuku" 100 km/h, autobusi idu 105, oni osrednji automobili idu oko 120 km/h i brži idu 150 km/h (ograničenje na 130 je fikcija). Tolika raznolikost izaziva česta sustuzanja, preticanja, onaj srednji pretiče onog najsporijeg, onaj najbrži pretiče obojicu i vožnja Niš - Beograd se svodi na jednu trku različitih kategorija vozila i neprestano preticanje. To mora da se reši pojačanim aktivnostima policije, uvođenjem aktivne signalizacije gde će u špicu ograničenje biti svedeno na nivo onih sporijih, u maglovitom i kišnom periodu opet smanjiti brzinu na adekvatnu meru i sve to kontrolisati i kažnjavati sve prekršioce. Idealno bi bilo proširiti autoput za jednu traku i dati kamionima svoju tako da ne ometaju ostale učesnike.
Takvih puteva ima i po EU ali je kultura vozaca razlicita , kod nas se jurca , a i putevi posebno autoput sto se tice signalizacije je ravan 0 (nula) svijetlosne signalizacije gotovo i nema osim na par mijesta umijesto na svakom kilometru ....
Sve ste kazali sta su uzroci haosa na ovom putu.Policija bi morala svakodnevno da nadgleda dok se te dodatne trake ne naprave za kamione.Inace vec postaje put smrti.
Gde bi policija da izadje na autoput sa rotaciom da uspori saobraćaj. Iskaču iz kukuruza i zaustavljaju vozila zbog pojasa ili svetala. Nije posao policije samo da naplaćuje kazne.
Nije to skroz tacno. Nisi uvek kriv ako udaris od pozadi nekog. Osoba koja se ponasa po propisima ne moze da odgivara za ponasanje osobe koja se ponasa nepropisno, tako nesto ide zakon. Pisalo je o tom zakonu u novinama. Npr bezrazlozno naglo kocenje na putu...
Fića
Auto put sve lošiji a putarina sve veća,to može samo u srbiji,jel uzimate novac od putarine,pa napravite normalan put.
Podelite komentar
Boki
Taj autoput je veoma nebezbedan. Prolazim često na toj relaciji, put je preopterećen teretnim saobraćajem. Posledice toga su česta naporna preticanja, oštećen kolovoz zbog tereta koji trpi i naravno sama veličina teretnih vozila koja zauzimaju veliki deo puta. Pored toga i velika razlika u brzini sporih i brzih automobila, jednostavno tu nema mesta za sve. Kamion koji ide 70 km/h, drgi ide 90 km/h, slabiji automobli koji se "vuku" 100 km/h, autobusi idu 105, oni osrednji automobili idu oko 120 km/h i brži idu 150 km/h (ograničenje na 130 je fikcija). Tolika raznolikost izaziva česta sustuzanja, preticanja, onaj srednji pretiče onog najsporijeg, onaj najbrži pretiče obojicu i vožnja Niš - Beograd se svodi na jednu trku različitih kategorija vozila i neprestano preticanje. To mora da se reši pojačanim aktivnostima policije, uvođenjem aktivne signalizacije gde će u špicu ograničenje biti svedeno na nivo onih sporijih, u maglovitom i kišnom periodu opet smanjiti brzinu na adekvatnu meru i sve to kontrolisati i kažnjavati sve prekršioce. Idealno bi bilo proširiti autoput za jednu traku i dati kamionima svoju tako da ne ometaju ostale učesnike.
Podelite komentar
Zoka
@Boki
Takvih puteva ima i po EU ali je kultura vozaca razlicita , kod nas se jurca , a i putevi posebno autoput sto se tice signalizacije je ravan 0 (nula) svijetlosne signalizacije gotovo i nema osim na par mijesta umijesto na svakom kilometru ....
Podelite komentar
Novosadjanka
@Boki
Sve ste kazali sta su uzroci haosa na ovom putu.Policija bi morala svakodnevno da nadgleda dok se te dodatne trake ne naprave za kamione.Inace vec postaje put smrti.
Podelite komentar
marko
Po meni putari, morali su da nekako upozore vozace.Zna se da tu ima magle.
Podelite komentar
Vozac Knic
Gde bi policija da izadje na autoput sa rotaciom da uspori saobraćaj. Iskaču iz kukuruza i zaustavljaju vozila zbog pojasa ili svetala. Nije posao policije samo da naplaćuje kazne.
Podelite komentar
Eu
Odgovornost pada na vozilu koje je islo drugo po redu pa sva ostala iza tog vozila....ako gledamo skolski...
Podelite komentar
Hm...
@Eu
Nije to skroz tacno. Nisi uvek kriv ako udaris od pozadi nekog. Osoba koja se ponasa po propisima ne moze da odgivara za ponasanje osobe koja se ponasa nepropisno, tako nesto ide zakon. Pisalo je o tom zakonu u novinama. Npr bezrazlozno naglo kocenje na putu...
Podelite komentar
Лицемер
@Eu
Ти си изгледа, школу само посматрао!
Podelite komentar