Šta je uzrok nesreća kod Jagodine u kojima je poginulo 12 ljudi? Počela su saslušanja oštećenih i svedoka

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Fića
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Fića

    11. oktobar 2018 | 23:12

    Auto put sve lošiji a putarina sve veća,to može samo u srbiji,jel uzimate novac od putarine,pa napravite normalan put.

  • Boki

    11. oktobar 2018 | 20:23

    Taj autoput je veoma nebezbedan. Prolazim često na toj relaciji, put je preopterećen teretnim saobraćajem. Posledice toga su česta naporna preticanja, oštećen kolovoz zbog tereta koji trpi i naravno sama veličina teretnih vozila koja zauzimaju veliki deo puta. Pored toga i velika razlika u brzini sporih i brzih automobila, jednostavno tu nema mesta za sve. Kamion koji ide 70 km/h, drgi ide 90 km/h, slabiji automobli koji se "vuku" 100 km/h, autobusi idu 105, oni osrednji automobili idu oko 120 km/h i brži idu 150 km/h (ograničenje na 130 je fikcija). Tolika raznolikost izaziva česta sustuzanja, preticanja, onaj srednji pretiče onog najsporijeg, onaj najbrži pretiče obojicu i vožnja Niš - Beograd se svodi na jednu trku različitih kategorija vozila i neprestano preticanje. To mora da se reši pojačanim aktivnostima policije, uvođenjem aktivne signalizacije gde će u špicu ograničenje biti svedeno na nivo onih sporijih, u maglovitom i kišnom periodu opet smanjiti brzinu na adekvatnu meru i sve to kontrolisati i kažnjavati sve prekršioce. Idealno bi bilo proširiti autoput za jednu traku i dati kamionima svoju tako da ne ometaju ostale učesnike.

  • marko

    11. oktobar 2018 | 20:22

    Po meni putari, morali su da nekako upozore vozace.Zna se da tu ima magle.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA