Šta je uzrok nesreća kod Jagodine u kojima je poginulo 12 ljudi? Počela su saslušanja oštećenih i svedoka
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Fića
Auto put sve lošiji a putarina sve veća,to može samo u srbiji,jel uzimate novac od putarine,pa napravite normalan put.
Boki
Taj autoput je veoma nebezbedan. Prolazim često na toj relaciji, put je preopterećen teretnim saobraćajem. Posledice toga su česta naporna preticanja, oštećen kolovoz zbog tereta koji trpi i naravno sama veličina teretnih vozila koja zauzimaju veliki deo puta. Pored toga i velika razlika u brzini sporih i brzih automobila, jednostavno tu nema mesta za sve. Kamion koji ide 70 km/h, drgi ide 90 km/h, slabiji automobli koji se "vuku" 100 km/h, autobusi idu 105, oni osrednji automobili idu oko 120 km/h i brži idu 150 km/h (ograničenje na 130 je fikcija). Tolika raznolikost izaziva česta sustuzanja, preticanja, onaj srednji pretiče onog najsporijeg, onaj najbrži pretiče obojicu i vožnja Niš - Beograd se svodi na jednu trku različitih kategorija vozila i neprestano preticanje. To mora da se reši pojačanim aktivnostima policije, uvođenjem aktivne signalizacije gde će u špicu ograničenje biti svedeno na nivo onih sporijih, u maglovitom i kišnom periodu opet smanjiti brzinu na adekvatnu meru i sve to kontrolisati i kažnjavati sve prekršioce. Idealno bi bilo proširiti autoput za jednu traku i dati kamionima svoju tako da ne ometaju ostale učesnike.
marko
Po meni putari, morali su da nekako upozore vozace.Zna se da tu ima magle.