Ja kad sam napunila 65 godins nisam htela ds produzim dozvolu.Svi su se cudili jer sam vozila cetrdeset godina i nisam imala ni jedan prekrsaj.Prodala sam auto jer covek mora da bude svestan da vise nema reflekse kakve je imao kao mlad a vid je slab.Svako mora da bude objektivan radi sebe i onoga drugoga.
Ja bi ukinuo i diplome profesora doktora inžinjera miniszara presednika vlade države generalima učiteljima nastavnicima posle 65 godina koja je razlika vozača da ne produži dozvolu a ovi nabrojan mogu da na produžavaju diplome
Zašto se već jednom ne prestane produžavanje dozvola posle 70. god. Govorim iz ličnog iskustva. To je kao kašikara u ruci sa izvučenim osiguračem. Ko tvrdoglavo misli drugačije je lud.
Neka svaki stariji čovek-vozač prema svojim sposobnostima odluči kad neće više da vozi,provera lekara je preventiva zakonska,šta sa mladim vozačima koji čine više udesa od starijih.
Ti govoris iz licnog iskustva?O kakvom iskustvu ti govoris? To sto je tvoj mozak zakrecio to je tvoja stvar. Znas ima nas koji cemo da mozak aktivno koristimo i u 90oj ( Dr. Vladeta Jerotic...) i 100oj. ( Profesorka Smilja Avramov....).
I mladi i stari vozači čine slične prekršaje i ubistva,stari zbog sposobnosti a mladi zhog pijanstva i droge,imam utisak da mladi više su bahati i neoprezni.
Onda ni pre 30. ne izdaj, dok se omladina ne izživi, iznapija, izdrogira i postane koliko toliko normalna i svesna odgovornosti u saobraćaju.
Ne branim nijednu stranu jer sam na sredini.
Matija
Preko 65 godina niko ne bi trebao da vozi. Sedi na bajs, pa se vozi. A ne ovako, da ugrozavaju ostale gradjane.
Podelite komentar
M
Ja kad sam napunila 65 godins nisam htela ds produzim dozvolu.Svi su se cudili jer sam vozila cetrdeset godina i nisam imala ni jedan prekrsaj.Prodala sam auto jer covek mora da bude svestan da vise nema reflekse kakve je imao kao mlad a vid je slab.Svako mora da bude objektivan radi sebe i onoga drugoga.
Podelite komentar
Dragi
Ja bi ukinuo i diplome profesora doktora inžinjera miniszara presednika vlade države generalima učiteljima nastavnicima posle 65 godina koja je razlika vozača da ne produži dozvolu a ovi nabrojan mogu da na produžavaju diplome
Podelite komentar
Miki
Kad se uzme prosek kladim se da vise saobracajnih nesreca naprave vozaci do 40 godina nego preko 40
Podelite komentar
Bivši vozač
Zašto se već jednom ne prestane produžavanje dozvola posle 70. god. Govorim iz ličnog iskustva. To je kao kašikara u ruci sa izvučenim osiguračem. Ko tvrdoglavo misli drugačije je lud.
Podelite komentar
Satanista 1.
@Bivši vozač
Neka svaki stariji čovek-vozač prema svojim sposobnostima odluči kad neće više da vozi,provera lekara je preventiva zakonska,šta sa mladim vozačima koji čine više udesa od starijih.
Podelite komentar
Hj
@Bivši vozač
Vise nesreca izazovu oni mladji, ovo je retkost, jer stariji voze sporije
Podelite komentar
Biljana1
@Bivši vozač
Ti govoris iz licnog iskustva?O kakvom iskustvu ti govoris? To sto je tvoj mozak zakrecio to je tvoja stvar. Znas ima nas koji cemo da mozak aktivno koristimo i u 90oj ( Dr. Vladeta Jerotic...) i 100oj. ( Profesorka Smilja Avramov....).
Podelite komentar
Šofer
I mladi i stari vozači čine slične prekršaje i ubistva,stari zbog sposobnosti a mladi zhog pijanstva i droge,imam utisak da mladi više su bahati i neoprezni.
Podelite komentar
Bane
Ma .posle 65. ne produzavayi vozacku-makar bio bivsi vozac formule 1...smesno i zalosno
Podelite komentar
BigFoot
@Bane
Onda ni pre 30. ne izdaj, dok se omladina ne izživi, iznapija, izdrogira i postane koliko toliko normalna i svesna odgovornosti u saobraćaju. Ne branim nijednu stranu jer sam na sredini.
Podelite komentar