≫
Loše se osećam, teško mi je! Oglasio se Vladimir koji je u utorak usmrtio malog Aleksu na Divčibarama
≫
Muk je vladao u naselju u kojem živi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bezbednost u saobraćaju
Čitajući više tekstova u više različitih novina i komentare na njih stekao sam utisak da se organizovano deluje na javno mnenje u cilju što blažeg kažnjavanja vozača. "Moglo je svakom da se desi" i "meni su otkazale kočnice". Da, ali nije niko stradao. Mi još nismo pročitali koji model tojote i godinu proizvodnje vozila koijim je dotični upravljao. Analiza nezgode, kojom brzinom se kretalo vozilo da bi odbacilo dete 20m? Pri kojoj brzini ne bi došlo do smrtnog ishoda? Sa takvom analizom bila bi jasna krivica vozača? Ne stvarati alibi za vozača već navesti šta je dovelo do nesreće.Brzina. Brzina u naseljenom mestu smanjena sa 60 na 50km/h upravo iz razloga smanjenja posledica nezgode. Edukovati sve one koji "misle" da znaju da voze o posledicama koje nastaju usled povećanja brzine za samo 10km/h (povede unutrašnjih organa).
Zakon za sve
Vidim da bi skoro svi linčovali coveka...kriv je i treba da odgovara,pustite zakon da radi svoje.Mene zabrinjava zašto niko nije potegao pitanje o odgovornosti škole,učitelja,organizatora,pa i hotela. Prevoditi decu preko ulice van pesackog prelaza i to na krivini,na magistralnom putu...zapitajte se. Jako mi je zao malog andjela,i Bog nek podari snagu njegovim roditeljima da izdrže sve ovo
Idoktor
I meni se to desilo na trenutak, ali sam kao lud stiskao kočnicu koja se popela skroz gore i bila tvrda i onda sam se uhvatio za ručnu da ukočim, na svu sreću nikoga nisam udario, posle par minuta kočnice su radile skroz normalno, taj dan jeste bilo toplo i auto sam dosta vozio po gradu, otišao sam kod majstora i ispričao šta mi se desilo jer sam se baš uplašio majstor je ispričao istu priču kao i ovom iz komentara, a uzeo je neki uredjaj gde se meri nivo vlažnosti ulja gde mu je pokazalo pred zelene-narandzaste-crvene lampice upalila se narandzasta lampica odmah sam mu rekao da promeni kočiono ulje i promenio sam sva kočiona creva i sve što ima veze sa kočnicama. I onda se setim da je supruga pre toga jedno godinu ipo dana udarila nekog ispred sebe i kaže da je stiskala a kočnice nisu radile... Velika tragedija za ovog Anđela nedao bog nikome da se desi mislim da i ovaj novi zakon za tehnički treba da bolje pregledaju sve te bitne stvari gde može kao u ovom slučaju da se napravi ogromna tragedija koja me je baš potresla. A druga stvar Srbi su stekli vrlo ružnu naviku da svi koriste telefone dok voze! A druga stvar dosta pažnje odvlači dete koje je vozio pogotovu ako je bilo nervozno i histerisalo jer vozim dvoje dece i znam šta znači to.