Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
vozač motornog vozila
Tragedija je činjenica da mnogo vozača automobila upotrebljava telefon u vožnji(bez bluetooth slušalice). Tragedija je činjenica da mnogo vozača automobila izvodi polukružno ili se isključuje/uključuje preko pune ili duple pune linije. Tragedija je činjenica da mnogo vozača automobila seče levu krivinu i prelazi u suprotan smer, kao da su na nekakvim trkama. Tragedija je činjenica da mnogo vozača automobila ne upotrebljava migavce ili ih ne upotrebljava blagovremeno. Tragedija je činjenica da mnogo vozača automobila ne obraća dovoljno ili nimalo pažnje na vozila manja od svog automobila, prilikom uključivanja i isključivanja iz saobraćaja, promene trake i sličnih manevara. I tako dalje. Arhiva snimaka sa moje kamere je poprilično obimna i veoma interesantna.