Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Krzo
Najgore napravljen nas motokultivator zbog toga sto nema trkace na tockove pa zato isto vucu kada se pojavi neka rupa u koju upada tocak od prikolice moze da te izbaci ko iz katapulta,to je moj primer koji mi se desio odavno i vise ne sedam na to.
DARKO 100%
Kod motokoltivatora ima jedna boljka ako se brzo vozi po neravnom pitu mogu da se prevrnu ko od sale,zato se stavljaju tegovi na tockove da bi bio stabilniji,a i brate mnogo trese ,protrese te od glave do pete!