≫ 

Užas kod Rume: Migranti pretrčavali auto-put, pokosio ih "audi", pa umrli na licu mesta

 ≫ 

Oni su, navodno, pretrčavali auto-put na delu gde je on potpuno neosvetljen

Komentari

  • Zoran b

    10. mart 2018 | 07:02

    Pretrčavali auto put, pa prijava protiv vozača? Zemljo otvori se!

  • Sudija dred iz Niš

    10. mart 2018 | 00:27

    Vozač nije kriv,auto put je kolovoz rezervisan sa saobraćaj motornih vozila i motocikala preko 50ccm.,zabranjeno je naći se kao pešak na auto putu,čak predviđena i kazna od 3000 din.

  • Gardista

    9. mart 2018 | 23:35

    Poznajem vozaca, u traumi je zbog ovog sto se desilo, ali jednostavno nije bilo predvidivo da ce mu se ovo desiti. Za teoreticare zavere...KRETAO SE NORMALNOM BRZINOM PREDVIDJENOM ZA AUTOPUT...

    • 9. mart 2018 | 23:55

      Vaga

      @Gardista

      Podrška vozaču,,,saosećam sa njim!! Nije on ništa kriv,ja sam imala sličnu situaciju i odlično znam kako mu je...nisam bila kriva i dovoljno mi je što moram da živim sa tim!!! Neka mi se javi volela bih da popričamo

  • DARKO

    9. mart 2018 | 23:04

    Pisete ruzno o 2 mlada coveka. Kako vas nije sramota

    • 10. mart 2018 | 00:00

      Vaga

      @DARKO

      Niko nepiše ružno,,,i ne verujem da misli ružno!!! Žao mi ih je...ali to što su na žalost uradili i doveli u opasnost i sebe i nekog drugog neznači da je vozač kriv? Nemojte uvek osudjivati onog ko je preživeo...treba sa tim živeti. Malo li je??(

  • Palica

    9. mart 2018 | 21:50

    Nista novo, ovde u Obrenovcu oni prolaze I na semafor-crveno laganim hodom. A za Auto-put no comment, covek da odg zbog budala.

  • Dany 5

    9. mart 2018 | 19:10

    Pa ako je put neosvetljen morali su videti auto. Zao mi je njih a sofera jos vise jer kod nas,kriv ili ne, mora u zatvor.

    • 9. mart 2018 | 22:15

      Crni

      @Dany 5

      Ne mora, ako je ta no ovo sta pise nema nikakvu odgovornost jer pesak nema sta da trazi na autoputu ali mora da se pojavi kod Tužioca od koga zavisi hoće li podići ili ne optužnicu i kakvu. U ovakvim slučajevima uglavnom Tužioci odustanu od gonjenja ili Sud zaključi da nema krivice, nije mogao pretpostaviti itd

  • 🚜traktorista🚜

    9. mart 2018 | 17:38

    Nema vozač nikakvu odgovornost ako nije bio pod dejstvom alkohola.

    • 9. mart 2018 | 20:06

      Влајко

      @🚜traktorista🚜

      Ниси у праву јер не знаш да ли је прекорачио брзину.

    • 9. mart 2018 | 22:17

      Crni

      @🚜traktorista🚜

      Vlajko za tebe važi pročitaj propise a to u prevodu znači Ako je ta no ovo sta pise nema nikakvu odgovornost jer pesak nema sta da trazi na autoputu ali mora da se pojavi kod Tužioca od koga zavisi hoće li podići ili ne optužnicu i kakvu. U ovakvim slučajevima uglavnom Tužioci odustanu od gonjenja ili Sud zaključi da nema krivice, nije mogao pretpostaviti itd

  • Danče

    9. mart 2018 | 15:48

    Možda je vozaš tako i preprečio neki veći masakar.

  • Vaga

    9. mart 2018 | 15:42

    U ovoj našoj državi se stvarno ne zna ko pije,a ko plaća?? Pretrčavati auto put,,na ne osvetljenom mestu...i kriv vozač??? Trebao je da predvidi da će nekom pasti na pamet da pretrčava auto put? Jadan čovek,osta mu trauma za ceo život,,ni krivom ni dužnom!!

    • 9. mart 2018 | 22:19

      Crni

      @Vaga

      Ako je ta no ovo sta pise nema nikakvu odgovornost jer pesak nema sta da trazi na autoputu ali mora da se pojavi kod Tužioca od koga zavisi hoće li podići ili ne optužnicu i kakvu. U ovakvim slučajevima uglavnom Tužioci odustanu od gonjenja ili Sud zaključi da nema krivice, nije mogao pretpostaviti itd

  • Keka

    9. mart 2018 | 15:30

    Vozac nije kriv!!!!!!!!!!!!!! Alo

    • 9. mart 2018 | 20:15

      Влајко

      @Keka

      А шта ако је возио 200 кмх?

    • 9. mart 2018 | 22:19

      Crni

      @Keka

      Vlajko za tebe vazi Ne mora, ako je ta no ovo sta pise nema nikakvu odgovornost jer pesak nema sta da trazi na autoputu ali mora da se pojavi kod Tužioca od koga zavisi hoće li podići ili ne optužnicu i kakvu. U ovakvim slučajevima uglavnom Tužioci odustanu od gonjenja ili Sud zaključi da nema krivice, nije mogao pretpostaviti itd

  • Goran

    9. mart 2018 | 15:10

    U inostranstvu onaj ko pretrčava autoput smatra se samoubicom

  • Sale1971

    9. mart 2018 | 14:53

    Vozač nije ništa kriv,a žao mi i migranata...

  • Фамилија

    9. mart 2018 | 14:44

    А што ћеш

  • Ja sam

    9. mart 2018 | 14:03

    Ali kakav je to ZAKON. budale pretrcacaju auto put i on je kriv. Po tom nasem zakonu on nije prilagodio voznju uslovima puta. Kako da uvraca da ce ludi migranti da trce po auto putu. Ili je trebao da vozi 60km/h. I onda bi na vreme zakocio ali bi ga udarilo vozilo odpozadi. Uzas

    • 9. mart 2018 | 22:29

      Crni

      @Ja sam

      Nisi u pravu prvo procitaj zakon ako vozis pa će ti biti jasnije a on kaze mislim clan 34 "...ako pri normalnim okolnostima vozač nije mogao pretpostaviti da ... " će budala pretrčavati autoput gde je pešacima najstrože zabranjeno da se kreću i rezervisan je za vozila...... Najbitnije svako odgovara za svoj deo krivice, a primarni uzrok je pretrcavanje sto mu je olaksavajuca ololnost. A ako je bilo prekoracenje brzine ide kao otezavajuca za koju ce verovatno dobiti uslov i dozvola na par meseci mada sumnjam Ako je tačno ovo sta pise nema nikakvu odgovornost jer pesak nema sta da trazi na autoputu ali mora da se pojavi kod Tužioca od koga zavisi hoće li podići ili ne optužnicu i kakvu. U ovakvim slučajevima uglavnom Tužioci odustanu od gonjenja ili Sud zaključi da nema krivice, nije mogao pretpostaviti itd

  • Sik

    9. mart 2018 | 13:54

    Dali je bio postavjen znak ''divljaci na putu'' ? Puštajte čoveka..ali odmah

  • sasa

    9. mart 2018 | 13:49

    Pustite coveka na miru, autoput nije za pretrcavanje. Krivi su migranti!

  • ZlatkA

    9. mart 2018 | 13:24

    Zao mi je....

  • Mrka Kapa

    9. mart 2018 | 13:22

    Pustite vozaca na miru, dovoljno se istraumirao! Pa nije ovo Pakistan da se seta po autoputu? Da ne vazi zakon mozda samo za Srbe, a migranti mogu kako hoce? E pa sad mogu, sa 72 device. Drugo pitanje: do kada ce ti migranti da ostanu u Srbiji? Ja ne znam da je ratna opasnost u Pakistanu, Afganistanu i ostalim islamskim drzavama. Neka idu lepo kuci, dosta je bilo. Imamo mi svojih izbeglica i nezbrinutog naroda.

    • 9. mart 2018 | 14:12

      bm57

      @Mrka Kapa

      A zamisli tek kada udjemo u EU, ima da se setaju crnci po ulicama kao dobar dan, arapi, ali oni najgori,onda kada krenu problemi .. itd itd. Ne daj nam Boze.

    • 9. mart 2018 | 22:38

      Crni

      @Mrka Kapa

      Bm57 Još uvek veruješ u deda mraza? Mi da udjemo u EU? Nemoj da si smešan

  • Ljubica

    9. mart 2018 | 12:59

    Migranti su u jadnom mraku tesko onom ko mora da bezi iz svoje zemlje.

  • Sremac

    9. mart 2018 | 12:40

    Zbog cega je autoput AUTOPUT OGRADJEN ZICOM SA PODVOZNJACIMA I NADVOZNJACIMA ZA VOZILA I PESAKE I BRZINOM OD 120 KMH U selu gde je dozvoljeno 50 ili 30 zbpg pesaka

  • Koja

    9. mart 2018 | 12:28

    Da možda na auto putu nije bio pešački prelaz pa da vozač bude kriv. Ne maltretirajte čoveka kad je po zakonu sve jasno. Vozać nije kriv.

  • Nesa

    9. mart 2018 | 12:11

    Pa šta je vozač tu kriv, pretrčavali auto put na neosvetljenom delu puta, isto kao da su mu se bacili pod auto.

    • 9. mart 2018 | 12:31

      Ples sa vukovima

      @Nesa

      Vozač može snositi odgovornost samo ako je vodio više od 120 kmh, znači prekoracenje, a verovatno je vozio, jel ko ne vozim više od 120,a ova dvojica su definitivno krivo za svoj smrt

  • Gliša

    9. mart 2018 | 12:02

    Nije vozac tu nista kriv. Jos ce jadan, zbog budala, da ima traume do kraja zivota. Auto-put se masovno pretrcava , pa vozaci ispastaju.

  • Maksimilijan

    9. mart 2018 | 11:58

    Vozač je kriv što je vozio auto putem?

    • 9. mart 2018 | 12:22

      Nikola

      @Maksimilijan

      Pa trebao je da izadje iz auta i nacrta im pesacki prelaz. Srbijo zemljo....

    • 9. mart 2018 | 22:41

      Crni

      @Maksimilijan

      Mora da prodje proceduru

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA