Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika džele
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • džele

    03. februar 2018 | 09:17

    Ne branim vozače ,ali nisi samo oni krivi kada dođe do nezgode .pogledajmo samo kako pešaci prelaze preko pešačkih prelaza.retko koji pogleda levo desno pre nego kroči na pešački prelaz,naročito preko prelaza koji nisu obeleženi svetlosnim znakovima.naročito na prelazima koji nisu na raskrsnicama .dda me govorimo upotrebi mobilnih relefona,slušalicama.navučenim kapuljačama

  • Vlada Canada

    13. januar 2018 | 14:36

    Zabraniti mobilne telefone u autu

  • montenegrina

    13. januar 2018 | 11:58

    Bila sam u busu kad se udes dogodio, vjerujte da mi jos u usima odzvanja udar njenog tijela o asfalt. Samo da je Bog dragi spasi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA