≫
Teška saobraćajna nesreća kod Pupinovog mosta: Povređena trudnica
≫
Uskoro opširnije
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rhoi
Toliki stručnjaci i političari i da nikome ne padne na pamet da je na toj raskrsnici potreban i pravo rešenje nadvožnjak.
BP
Ma da, raskrsnica je kriva. Kad se normalno vozi sve moze da se vidi. Pa nisu svuda iste raskrsnice. Pratite znakove i malo mucnite glavom dok vozite. Ta raskrsnica jeste malo specificna, ali nista specijalno. Samo polako i sve je ok.
Dragan deboj
Pitanje ko je projektovao tu raskrsnicu,pogotovo iz pravca Zemuna ka Batajnici,od ulice Cara Dusana,pomeranje sleva u desno pa posle 80 metara obrnuto uz suzavanje u jednu traku.