Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zolika Novak
Trotoar je jedno a pešački prelaz drugo.Vozač mora da stane i ako pešak ide na crveno ili ako pešak još nije prešao zebru,a ne da vozi kao lud i da pokosi ljude.Pešak odgovara ako prelazi na crveno ako je primećen od strane policije.
vlada perovic
glavni krivac je ministarstvo saobracaja sto ne nauce pesaka da napbelezenom prelazu mora prvo da zastanu vide da li ima auto pa onda predju jel put je za aute a trotoar za ljude i tacks
Vesna Rovčević
"Duša me boli" za jadnim "nezaštićenim" vozačima na koje "nasrću" deca, žene i pešaci da ih teško povrede. Jer nijedan automobil ne može da zaštiti "jadne vozače" od "napada" pešaka. U Srbiji je legalizovano ubistvo u saobraćaju i teško povređivanje. Automobil je isto kao i nož, pištolj, sekira, pajser sredstvo kojim mogu druga lica da se teško povrede i ubiju. Zašto se vozači ne tretiraju kao sve ostale ubice i siledžije prema krivičnom zakonu koji se osudjuju do 40 godina zatvora. Svako ko sedne kao vozač u automobil znači da je spreman da nekoga teško povredi ili ubije i treba da snosi odgovornost. Za zadnjih pet godina u saobraćaju je ubijeno +4000 ljudi, žena i dece a povređeno više od 90 hiljada. A vozači su prošli sa smešnim kaznama za ljudske živote i teška povređivanja.