Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika toka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zolika Novak

    08. novembar 2017 | 16:15

    Trotoar je jedno a pešački prelaz drugo.Vozač mora da stane i ako pešak ide na crveno ili ako pešak još nije prešao zebru,a ne da vozi kao lud i da pokosi ljude.Pešak odgovara ako prelazi na crveno ako je primećen od strane policije.

  • vlada perovic

    08. novembar 2017 | 09:59

    glavni krivac je ministarstvo saobracaja sto ne nauce pesaka da napbelezenom prelazu mora prvo da zastanu vide da li ima auto pa onda predju jel put je za aute a trotoar za ljude i tacks

  • Vesna Rovčević

    08. novembar 2017 | 08:25

    "Duša me boli" za jadnim "nezaštićenim" vozačima na koje "nasrću" deca, žene i pešaci da ih teško povrede. Jer nijedan automobil ne može da zaštiti "jadne vozače" od "napada" pešaka. U Srbiji je legalizovano ubistvo u saobraćaju i teško povređivanje. Automobil je isto kao i nož, pištolj, sekira, pajser sredstvo kojim mogu druga lica da se teško povrede i ubiju. Zašto se vozači ne tretiraju kao sve ostale ubice i siledžije prema krivičnom zakonu koji se osudjuju do 40 godina zatvora. Svako ko sedne kao vozač u automobil znači da je spreman da nekoga teško povredi ili ubije i treba da snosi odgovornost. Za zadnjih pet godina u saobraćaju je ubijeno +4000 ljudi, žena i dece a povređeno više od 90 hiljada. A vozači su prošli sa smešnim kaznama za ljudske živote i teška povređivanja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA