Elektronski umesto papirnog računa u Telenoru

Papirni račun nije više potreban korisnicima Telenora, jer svoja plaćanja mogu izvršiti putem Moj Telenor aplikacije, jednim klikom, bez provizije, platnom karticom čije podatke mogu sačuvati za buduća plaćanja

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • V

    01. april 2019 | 10:35

    Moja majka ima 86 godina. Ima broj kod Telenora, ranije Mobtela, od 1999. godine. Koristi isključivo staru Nokiu, koja nema aplikacije, internet niti bilo šta drugo iz ranga pametnih telefona, pa ne znam kako će ona sada da plaća račun?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA