Elektronski umesto papirnog računa u Telenoru
Papirni račun menja i bar kod kojim se može plaćati jednostavnim skeniranjem u supermarketima (Maxi, Tempo, Roda), ili QR kod koji omogućava plaćanje u različitim finansijskim institucijama, a koji su takođe dostupni u Moj Telenor aplikaciji.
Pored toga korisnicima su u aplikaciji dostupni i svi podaci o potrošnji, iznosu računa i pregledu obračuna za prethodne mesece, a račun koji je identičan papirnom mogu da preuzmu u PDF formatu od aprila.
- Elektronski račun putem mejla uveli smo pre deset godina, i danas ga aktivno koristi više od 270 hiljada korisnika. Sada smo u Moj Telenor aplikaciji značajno unapredili korisničko iskustvo i mogućnosti plaćanja, kako bi korisnici mogli da izaberu opciju koja im najviše odgovara - plaćanje karticom, bar kod ili QR kod. Na ovaj način želimo da ih dodatno motivišemo da umesto papirnog izaberu elektronski račun. Osim svih mogućnosti elektronskog plaćanja, naši korisnici prvi put mogu izvršiti plaćanja i u Telenorovim prodavnicama, bez potrebe da sa sobom imaju papirni račun -kaže Saša Filipović, izvršni direktor marketinga Telenora Srbije.
Korisnici koji tokom aprila i maja prvi put aktiviraju elektronski račun, plate kroz Moj Telenor aplikaciju platnom karticom i sačuvaju podatke za buduća plaćanja, biće nagrađeni sa 10GB interneta koje mogu iskoristiti tokom 30 dana od aktivacije.
Još jedna od prednosti elektronskog računa je i u tome što je je dostupan već trećeg dana u mesecu, znatno pre papirnog računa koji stiže na kućne adrese.
Osim brzog i sigurnog plaćanja, korišćenjem elektronskog računa Telenor zajedno sa korisnicima, pozitivno utiče na životnu sredinu i smanjenje potrošnje papira. Prema istraživanjima, da bi se napravila jedna tona papira, potrebno je poseći čak 17 stabala. Korisnici Telenora koji već plaćaju račune elektronskim putem do sada su uštedeli 132 tone papira i sačuvali 2.243 stabla.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Gori automobil u blizini Slavonskog Broda: Vatra "progutala" vozilo
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
V
Moja majka ima 86 godina. Ima broj kod Telenora, ranije Mobtela, od 1999. godine. Koristi isključivo staru Nokiu, koja nema aplikacije, internet niti bilo šta drugo iz ranga pametnih telefona, pa ne znam kako će ona sada da plaća račun?
Podelite komentar