≫ 

Auto-putem ćemo povezati gradove centralne Srbije: Počinje izgradnja Moravskog koridora

 ≫ 

U toku je 26. Kopaonik biznis forum, a glavna tema je Srbija deset godina od recesije

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pavle Ristić
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pavle Ristić

    07. mart 2019 | 18:58

    Hoće li i taj koridor biti isti (ne)kvalitet kao i ovi "sanirajuči"..?

  • hodač

    07. mart 2019 | 10:48

    što nam koka daje-to se zove JAJE!

  • Sasa

    05. mart 2019 | 15:24

    Zakrpite ove stare rupe da ne gine vise narod i razbija ova vozila mnogo ste izgradili pa ne mozete da odrzavate.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA