Za ovaj posao plata ide i do 9.000 evra: Uskoro se ta radna mesta otvaraju u Srbiji, evo gde se đaci obučavaju (FOTO)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Cicamica
Koje su ovo bajke o platama?Pa ljudi vi neznate da gastarbajterima nije dozvoljeno da zaradjuju vise od evropskih drzavljanina.Gastarbajteri su druga klasa ljudi kod njih i najvise mogu imati do 3000 eura platu.Sve ostalo je laz i prevara.A nasi su poznati po prevarama i kradjama po evropi.Svi koji pricaju da imaju po 5 i vise hiljada eura,lazu.To znam pouzdano jer imam puno rodjaka koji su rodjeni u evropskim drzavama a i prijatelja koji su otisli da rade.
Niko
Kod nas za to zanimanje nema posla nigde.niti ce biti u bliskoj buducnosti jer za mehatroniki trebaju milijarde ulaganja. Moj komsija zavrsio u berlinu faks i sad radi terminale na aerodrome u londonu da budu duplo brzi.prima mesecno 10000 funti i ako zavrsi do kraja 2020 ima bonus 75000 funti.
Gorenje
Mehatronika je izuzetno teška i zahtevna oblast koja apsolutno nije za svakoga i malo ljudi moze time ozbiljno da se bavi. Da bi postali stručnjak sa dobrom platom najpre morate da zavrsite uzasno težak fakultet. To malo ljudi uspe. Zatim ide obuka i usavrsavanje. Bilo kakvi kursevi i gluposti gde se pominju ves masine u tekstu nemaju veze sa životom. To nije mehatronika, to su nazovimo ih popratni elementi i tu ne mozete da imate tako velika primanja. To je mamac za klince da postanu majstori i zanatlije nesto višeg profila. Mehartonika kao i programiranje ne moze lako i brzo da se savlada niti time moze svako da se bavi. Zato su dobro plaćeni ali takođe zbog toga uvek imaju i hronični nedostatak ljudskog kadra. Jer pazite, vozača autobusa, kamiondzija i taksista imate mnogo, ali pilota vrlo malo, a svi su u suštini šoferi. Samo što je pilot mnogo bolje plaćen i više cenjen šofer. Mislite da je to slučajno tako?