"Koka-kola" kupuje "Bambi" za 260 miliona evra
Akvizicija je vredna 260 miliona evra, a konačni sporazum očekuje se u drugom kvartalu ove godine
Kompanija "Koka-Kola" započela je proces kupovine jedne od najpoznatijih srpskih konditorskih kompanija "Bambi".
- "Koka-Kola HBC" AG započela je proces akvizicije vodeće domaće konditorske kompanije “Bambi” od fonda "Mid Europa Partners" u vrednosti od 260 miliona evra. Konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a akvizicija ostaje podložna uobičajenim uslovima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će sam proces biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine - kažu u ovoj kompaniji.
Glavni izvršni direktor kompanije Koka-Kola HBC AG, Zoran Bogdanovi izjavio je da ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrednosti za njegovu kompaniju, kupce i akcionare.
- U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osveženje kod kuće - kaže Bogadnov.
Ova akvizicija će portfoliju Koka Kole dodati vodeće domaće tržišne brendove u veoma značajnoj kategoriji.
Takođe, u Koka Koli veruju da ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. Značajna vrednost kompanije Bambi jeste i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa.
- Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Koca-Kole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Coca-Cola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda - izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
VIDEO: Možda će im Plazma naprasno ponovo postati omiljeni keks
(Telegraf.rs)
Video: Izložba slika Vuka Vidora u Comtrade-u
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Srbin
Nama Srbima netreba neprijatelji DOVOLJNO SMO MI SEBI NEPRIJATELJI.
Podelite komentar
Anonimus
Auu brate pa odoše nam sve srpske firme. Više ne poznajem svoju zemlju.😢
Podelite komentar
S
Strasno! Pored Jaffe, Starka Plazma je najbolji srpski proizvod. I to ce da nam uniste pored ovih reka na koje su se namerili. Uzas, kuda sve ovo vodi
Podelite komentar