Na kaputu u radnji pisalo je 1.200 dinara, a na kasi 12.000: Evo koliko sam zaista platila i što se radnica rasplakala!

 ≫ 

Komentari

  • Goca

    14. februar 2019 | 14:24

    To je kod nas redovna pojava posebno kada su snizenja.Ja sam skoro gledala kaput 20000,dodje i ta rasprodaja,on 25000.U svemu smo najskuplji.

  • Iva

    14. februar 2019 | 14:04

    Ja ne bih mogla da budem tako pokvarena.. Pobogu, pa devojke pogreše. Kako bi bilo njoj da je pogrešila.. Al, mislim da neće uživati u tom kaputu.. Oteto , prokleto. Garant je u pitanju neka teška kompleksašica..

  • ja

    14. februar 2019 | 13:25

    navest cu vam jedan primer ,bio sam u sloveniju,gledam jaknu koja mi se bas svidjala,cena je bila 100 EURA,nigde nije pisalo da je snizenje ili ne znam sta,uzimam jaknu dolazim do kase,vadim novac i zena me zamoli da sacekam par minuta ako nije problem,posle par minuta zena mi kaze da su im stigle nove cene i da sada jakna kosta 39 EURA,nisam mogao da verujem,zena je mogla da precuti i da zadrzi novac za sebe ali nije,to ja mislim da u srbiji nikada necu doziveti

    • 14. februar 2019 | 13:46

      ГЦГ

      @ja

      Жена је, чињеница, могла прећутати, али у тој Словенији се увијек добије рачун, а на рачуну би ти било или 100€ или који минут касније 39€. Како год, платио би колико ти пише а сав новац би ишао газди а не продавачици. Тако да је она само била човјек и није хтјела да платите више ако ће за минут електронска корекција цијена. Она од тога није имала , нити би имала, цента за себе. Зато не пишите глупости.

    • 14. februar 2019 | 13:51

      Ja

      @ja

      Kod nas bi bila 130e

    • 14. februar 2019 | 15:30

      Neko

      @ja

      Sta ako je ona vlasnik radnje,u svakom slucaju hvala joj,mogla je da mi naplati punu cenu jer kao sto sam napomenuo nigde nova cena nije bila istaknuta

  • Srboljub

    14. februar 2019 | 13:13

    Sve bi bilo u redu da se kod nas masovno trgovci ne služe prevarom tako što ističu lažne cene? Moj slučaj kaže ovako, u jednom gradu u prodavnici vidim na proizvodu piše 2500 din a dodjem u moj grad 100km dalje I isti proizvod vidi po ceni 1600din I ja na kasu a kasirka gleda I kaže mi jao izvini graška šifra kaže 4000din??? A ja njoj da sam mogao da kupim po2500 I da mora da mi proda za 1600 jer su me doveli u zabludu da su jeftiniji. Ko je u pravu???

  • Aca

    14. februar 2019 | 13:02

    Nema opravdanja,ko nece da radi,taj i gresi,i uvek drugi neko kriv,a to za kaput je po meni montirano,i puno je lazi i prevare u nasim radnjama.

  • Boki

    14. februar 2019 | 12:51

    Ta sto je kupila taj kaput sigurno ima para da kupi celu radnju jer da je u pitanju neko ko ima samo 1200 dinara za kaput znao bi da je tih 10800 toj prodavacici pola plate. Ali takvi su danasnji skorojevici.

  • Pancevka

    14. februar 2019 | 12:41

    Privatna prodavnica mesovite robe, voca i povrca. Prodavacice su mnogo ljubazne sa kupcima, medjutim... Grozdje na vagi (kadirica meri i ukucava kolicinu u kadu) 1,300, a ukucano 1,500... Sir feta 0,590, a ukucano 0,680...jaja u pakovana u kesici za zamrzivac kuca sr 10 kom. u kesi 9 kom. Vise vrsta hleba i razlicita cena, koji kod da uzmes uvek kucana visa cena od stvarne. Ne mozes kontrolisati sta kuca jer je komp. monitor okrenut prema njima a kupac gleda u poledjinu monitora. I to sve uz osmeh, salu i vrhunsku ljubaznost. Pa ko voli ljubazne prodavce nek izvoli.

  • Gagi

    14. februar 2019 | 12:33

    Sve mogu razumeti ali da jadnim radnicima odbijes od plate to je jadno, gazde necete nista poneti sa sobom na onaj svet, budite humani pa ce te imati vise. Uvek je najlakse na sirotinju udariti.

  • Mixi

    14. februar 2019 | 12:27

    Ne bih mogao sa ostetim "malog coveka kakav sam I ja" ali sve podvlaciti pod umor I gresku ne prihvatam. Svi znamo da svi u jednoj prodavnici rade na privlacenju musterija na razne nacine,a onda se kao izvinjavaju kad se ja osetim ponizenim jer nemam dovoljno da platim...

    • 14. februar 2019 | 12:44

      Dragoljub

      @Mixi

      Da sa dužnim poštovanjem Vi ste bezgrešni nikada ne grešite i zato udri po prodavcu uzmi mi sve jer on mora da bude jednako bezgrešan nema pravo da pogreši mora da bude ponizan, pognute glave, mora da istrpi sva iživljavanja i drndanja potrošača ....

  • Gordana

    14. februar 2019 | 12:08

    Maksimalni bezobrazluk.Trgovci su napaceni radnici maksimalno,gazda samo gleda profit,rade za troje,potrosaci bahati,bezobrazni,cas izuzecima,svake radne nedelje ukrade im se jedan radni dan itd.Sad se prave kupci pametni,za sitne pare da kupe kaput i okrivljuju prodavce,a u svakom poslu podkrade se greska.Doktor odsece pogresnu nogu i nikom nista,pilot greskom srusi avion,stradaju ljudi,pa opet sta se moze,a trgovci jedino moraju biti bezgresni.HA HA HA.

    • 14. februar 2019 | 12:21

      Gidra

      @Gordana

      Sitne pare, kako za koga. Često se pokaže da pojedini trgovci naročito ekskluzivni zastupnici nekih inostranih brendova ili njihova predstavništva u Srbiji uzimaju enormne marže. Neku robu prodaju nam skuplje nego na Zapadu. I lošijega kvaliteta. Pa ne čudi ni poveliki popusti od 5o i više % naročito u vreme rasprodaja i vansezonske robe.

  • Radnica

    14. februar 2019 | 12:04

    Da ja pisem zakon , prodavacica bi samo prodavala , izlagala robu i odrzavala radnju a cene i ostalo bi radio neko drugi . Ali ovde je sve dozvoljeno . Ja sam radila u marketu tri meseca ... jedva dobijem pauzu 10 min , put placen samo 50% , i na kraju kad sam se razbolela i otvorila bolovanje ona mi dala otkaz zakljuceno sa nedeljom a platu isplatila po ugovoru a ne kolika mi je zaista bila . Po ugovoru 26600 a 31000 uplacivana . I tu me skratila . Morace nas predsednik Vucic malo da se pozabavi pravima radnika inace svi ce da odu odavde . Privatni sektor je katastrofa , rade sta hoce sa radnicima .

  • Dušaduša

    14. februar 2019 | 11:54

    Po zakonu istaknuta cena je za plaćanje ali imali svest i kupac i morala da uzme za 1200 nešto što je 12000 višak je komentarisati, koliko se puta napravi greška u pisanju sa jednom 0,.

    • 14. februar 2019 | 12:06

      DaDa

      @Dušaduša

      Ma da, sitnica mala, nula više ili manje?! :) Šta na to da kažu vozači, taksisti, prevoznici... Stanica ili grad više ili manje... tu je to negde. Ili doktori, lek više ili manje... :)

  • Noko

    14. februar 2019 | 11:48

    A kad odes u rodu mega market i kupis 3 artikla na akciji i presabiras se u glavi koliko ce to da kosta dok stognes do kase a na kasi ti naplate punu cenu proizvoda.a ako platis prevarili su te debelo.em manje ima em si platio vise.a kad trazis da vidis sefa,sef kaze kako popust vazi samo za pojedinacnu kupovini.a ako pocnes da vices kako su lopovi kako kradu iz magacina trce 3 brata sa srafcigerima od 20 cm.hvatas one kesetine koje ti je opet naplatila jer za svaki artikal moras da kupis i kesu i bezis koliko te noge nose,i kusur zaboravis da uzmes ako ti nisu uvalili sibicu ili zvaku... Jucasnja kupovina

  • 🤗

    14. februar 2019 | 11:09

    To su samo radnici koji na posao dodju pre 10 I izadnju posle 10 . Za to vreme treba da izlize robu, srede radnju, naplate, usluze, urade prijem robe, administrativni deo posla koje coni kalkulacije, nivelacije, trebovanja robe. Potraziti kupcima artikal u drugoj radnji. I to je sve dostupno 7 dana u nedelji od 10 ujutro do 10 uvece. Sta to govori, to govori da smo predatori i sa takvim stavom i takvom kontaminiranim dusom pitamo se sto nam je ovako. Nama je taman tako kakvi smo mi.

  • Mrle

    14. februar 2019 | 11:03

    Nijedna od tih cena nije realna, naravno 1.200 din je premala, a 12.000 je previsoka. Gazda butika bi zaradio i za 5.000 da je prodao, ali ga zabole, on je naplatio od radnice svoj ekstra profit da može bolji BMW da kupi. A to što je prisiljava da radi prekovremeno i ne plaća joj prekovremeni rad (a zbog umora se i prave takve greške) i to ga zabole

  • Mrki

    14. februar 2019 | 10:54

    Živim na zapadu, i svuda se plaća po istaknutoj ceni. Moraju da vam prodaju, po etiketi bez obzira čija je greška. Nema te fore ,,prodavačica pogrešila".

    • 14. februar 2019 | 11:31

      Marko

      @Mrki

      Daa.. Na zapadu je plata radnika 1-2.000€ plata i radi se 8 sati.. A kod nas se radi i po 10 sati a plata 200-300 €.. I još plus uvek manjka radnika.. pa su greške moguće

    • 14. februar 2019 | 12:47

      Rassa67

      @Mrki

      Molim sve ljude iz inostranstva da ne upoređuju Zapad i Srbiju to bi bilo kao da trku konju upoređujete Zapad (kvalitetno trkačko grlo uredno otimarena i nahranjena) i Srbija (istrošena raga koja joj je duša u nosu i nerovna nahranjena) naravno takva trka nije objektivna i rezultat trke nije realan. Ovde radnik mora da radi sve i svašta i sve pod pritiskom toga na Zapadu nema. Ovde vlasnik prehrambene robe u rafovima drži i robu kojoj je istekao rok ili ima rok još par dana to radnici primete ali nesmeju da uklone jer im je vlasnik zabranio a ako dođe inspekcija uvek je radnik kriv to na Zapadu nije moguće. Ko u ovoj situaciji 100 postotno može da kaže da je greška možda joj je vlasnik radnje naredio da napiše tu cenu, a ko može da garantuje da je ta radnica koja je bila na kasi napisala tu cenu možda je to neka druga radnica koja možda tad nije bila u smeni a radila po naredbi vlasnika, a kažnjena je nedužna radnica koja je bila u smeni. Zato molim ljude da ne krive radnice koje rade krvavo svoj posao i u katastrofalnim uslovima za jednog čoveka (rade preko 200 sati mesečno, male plate i neredovne i u strahu da će biti otpušten i da pritom neće dobiti zaostala primanja koja mu zakonom pripadaju) i pod stresom pa nije što 80 odsto Srbije pije bensedine i ostala sredstva za smirenje.

  • Miloš

    14. februar 2019 | 10:48

    Meni je ovo malo neverovatna priča.Pa 1000x mi se desilo da dodjem na kasu a cena nije kao što je napisano.Prodavac kaze da je došlo do greške, ja vratim robu koju sam hteo i nikom ništa.Pa ko je lud da plati iz svog dzepa 100€!

  • Nenad

    14. februar 2019 | 10:46

    Pazi da mu ne poverujem da je nabavna cena 5500 dinara a on prodaje za 6900 dinara. Nabavna je garant oko 2000 ako i toliko...

  • Srba

    14. februar 2019 | 10:40

    Treba sankcionisati vlasnika a ne radnike,nikad ne bih uzeo bilo kakvu robu ako znam da ce obican radnik placati razliku,nije humano.

  • Milan

    14. februar 2019 | 10:30

    E tako

  • Odma

    14. februar 2019 | 10:27

    TO IMA SAMO KOD NAS A TRGOVCI KAO POŠTENO RADE SVOJ POSAO

    • 14. februar 2019 | 10:41

      Prodavac koji zna

      @Odma

      A kod narod u Srbiji Finci kulturni, opušteni i pošteni. Znam jer radim svaki dan sa kupcima. Sve znaju i poznaju sve zakone a kada pogreše popunjavanje čeka jer su nepismeni i tada im prodavac kriv.

    • 14. februar 2019 | 11:34

      Marko

      @Odma

      To su trgovci koji krvavo zarade svoj dinar.. A to je 20-30 hiljada. A rade po 10 sati.. Treba ih razumeti.. Nije trgovac lopov..

  • Dija

    14. februar 2019 | 10:24

    Ko se priključio kom.Da lovi tuđe greške u pisanju ,gubi vreme ovde.Lektori svih profila nije vam mesto ovde!

  • Goran

    14. februar 2019 | 10:16

    12 000 - 1 200 = 10 800 a ne 11 800 . Ja sam jednom kupio artikal kojem nije promenjena cena . Kasirka je htela da naplati više ali šefica nije dozvolila jer je njihova greška . A postoji mogućnost da neko namerno ne promeni cenu pa posle sam kupi taj artikal po bagatelnoj ceni . Viđao sam to .

  • Dija

    14. februar 2019 | 10:13

    Kada je nivelacija cena,nikada ne idu isti radnici u više prodavnica već više trgovaca- prodavaca da ne bi došlo do zamora i greške.Ako i dođe, po zakonu je Šef prodaje dužan da plati ..i tu dileme nema.Inače je ovo svakodnevnica naša!

    • 14. februar 2019 | 10:21

      Dragana

      @Dija

      A gde je takav slučaj? Ja radim u prodavnici sama u smeni i sve sami radimo. Pakujemo, radimo na kasi, radimo nivelacije, ribamo itd

    • 14. februar 2019 | 12:11

      DaDa

      @Dija

      Bravo,tako se radi u pravim i ozbiljnim firmama.Od preopterećenosti svi su na gubitku.I radnici ali i vlasnibc jer se to pre ili posle i njima odbije o glavu.

  • DARKO 100%

    14. februar 2019 | 10:08

    Zakon je zakon !zato covek mora da vodi racuna sta radi a ne da radi sa blu tut slusalicama,greske svi mi placamo, odgovornost mora da postoji ,tu nema emocija jer se neradi o nikakvoj humanitarnoj pomoci nego o trgovinima koje zaradjuju i po pet puta dignu cene od realne,Tako sve je to legal

    • 14. februar 2019 | 10:36

      Pedja

      @DARKO 100%

      Ko je odgovoran za tvoj pravopis?

    • 14. februar 2019 | 10:50

      Prodavac

      @DARKO 100%

      Dama koja je kupila kaput za 1.200,00 din. neka se ne začudi kada joj karma naplati razliku u ceni kojom je oštetila prodavacice.

  • edi

    14. februar 2019 | 10:05

    Nije to jedini slucaj ja sam naisao na x prodavnica gde je istaknuta cena drugacija od cene u kasi ja mislim da trgovci to namerno rade.Uzeo sam kolica i izracunao robu koliko sam novca imao i na kasi traze vise novca pa sam bio primoran da vratim robu .Mislim da ispektori su krivi sta to ne gledaju tolerisu al sigurno i oni primaju mito zalosno za nas narod

  • Свештеник

    14. februar 2019 | 10:04

    Кад би се сви ми држали речи Патријарха Павла:"БУДИМО ЉУДИ",нико не би заплакао од нас,само би заплакао због нас кад одемо са овог света,који је пун лицемерја и бездушја!?

    • 14. februar 2019 | 10:10

      😯

      @Свештеник

      Jel ti nesto radis za dzabe u crkvi,posto su vam vencanja i krstenja jesi mozda nekome rekao moze i za dzabe

  • Trgovac

    14. februar 2019 | 10:03

    Da li je zakonski da gazda izgubljeni novac naplati od radnika?

  • SSS

    14. februar 2019 | 09:59

    Licno ja nebih kupila kaput ako je tako sve tacno bilo kao sto pise. Iskreno sramota bi me bilo da neka devojka placa moj kaput. Podjem od sebe da se meni desi greska takva nebi mi bilo lako. Ali svako valjda zna sta radi.

    • 14. februar 2019 | 10:21

      Милан

      @SSS

      Сваки посао има и своје одговорности. Сам пао сам се убио, наук за убудуће да се не праве сличне решке.

  • Nišlija

    14. februar 2019 | 09:58

    U svim radnjam u Nišu je tako. Uđem da kupim putnu torbu na torbi jedna cena na kasi druga cena.

  • Vlaja

    14. februar 2019 | 09:55

    Sve se plasim da je tako bilo....

  • Bgd

    14. februar 2019 | 09:51

    Teško je dati smislen odgovor. Ako bih znao da je sve osmislio vlasnik butika onda nema dileme ali ako je zaista bila greška zaposlenog onda bih vratio predmet i ne bih ga ni kupio. Srbi jako vole da se pozivaju na zakon kada su njihova prava u pitanju ali kada se radi o obavezama onda je slika potpuno drugačija. Licemerno, rekao bih.

  • Branko

    14. februar 2019 | 09:50

    Ne znam kako je u Srbiji. Ali je taj zakon lose uradjen. Na primer kod nas u francuskoj nismo u obavezi da prodamo ako se radi o ociglednoj gresci... Razlika u ceni puta 10 je ocigledna greska. Samim tim bi prodavac bio zasticen. Pored toga, po zakonu u francuskoj zabranjeno je davati popuste preko 34% od pune cene i zabranjeno je prodavati ispod nabavne cene... Jedini izuzetak su proizvodi poput hrane koji imaju rok trajanja. Tada su dozvoljeni veci popusti pa i prodaja ispod cene samo ako se moze opravdati da drugacije ti proizvodi ne bi bili prodani. Ima i tu caka. U tom slucaju zabranjeno je reklamirati proizvode koji su na popustu vecim od 34% van same prodavnice da se ne bi nanela steta konkurenciji...Toliko...

    • 14. februar 2019 | 10:13

      Gidra

      @Branko

      Prodavac je dužan sve što je istaknuto na rafovima, policama, izlogu i celom prodajnom prostoru prodati kupcu bez da probira ovome kupcu hoću prodati a ovome neću. Bilo je slučajeva da nešto što je na akciji pojedini trgovci sakriju ili sklone pa prodaju svojim omiljenim kupcima po akcijskim cenama a ne i kupcu prolazniku. Dakle ako je proizvod istaknut, mora da ima cenu istaknutu i mora se kupcu, bez obzira ko je taj kupac, artikal prodati po toj ceni.

    • 14. februar 2019 | 11:45

      Marko

      @Branko

      Tako je, i trebalo bi i kod nas da bude isto..

  • Zo

    14. februar 2019 | 09:48

    Znate sta je problem. Nekad su to radili trgovci sa srednjom skolom i znali su taj posao. Sada rade mlade devojke svih profila pa i sa fakultetom u nadi da ce naci posao za sta su se skolovale. I normalno greske se desavaju jer nisu obucene za taj posao tj nisu se ni skolovale za taj posao. Tu je problem.

  • dzej

    14. februar 2019 | 09:46

    U EU je tako!

    • 14. februar 2019 | 10:27

      Rassa67

      @dzej

      Da li u EU radnik radnik 50 sati nedeljno ili 36 da li u EU posao gde treba da bude 3 radnika radi 1 radnik. Pa ovde u minimarketu u ulazi do mog samo jedna devojka radi i trče čas na kasi čas na delikate da seče salame i ostala čas na voću i povrću pa tako bar 26 dana u mesecu neretko i duže od 8 sati a ponekad i dve smene ako se nedaj bože razboli koleginica iz druge smene i to sa samo 10 dana godišnjeg odmora, a radi i državnim praznicima čak i 1. januara od 14 sati. Neretko kupci znaju da prigovaraju i da viču na radnicu. Pa dodaj još kako se putuje u GSP da dok dođeš na posao ti si već izgužvan, izmučen guranjem, izudaran i izgažen od ostalih putnika da ti treba bar 10 minuta da se oproraviš a ti nastavljam sa još mukotrpnim radom. Pa naravno da u takvoj situaciji mora neminovno da dođe do grešaka.

  • Matematčar

    14. februar 2019 | 09:44

    Prvo razlika između 12000 i 1200 je 10800,a vi navalili 11800. Drugo, kupac zameni cenu jeftinijeg i skupljeg artikla, pa skuplji ima pravo da plati jeftinije, mislim.....

  • Matematicar

    14. februar 2019 | 09:40

    Razlika u ceni je 10800 rsd

  • 0008034

    14. februar 2019 | 09:37

    Razlika nije 11.800 nego 10.800. Bez obzira, ja bi kaput u takvoj situaciji, da sam prodavac, zasekao makazama pa bi platio punu cenu, ali ga ona ne bi nosila.

  • Tara

    14. februar 2019 | 09:37

    Ja sam prodavac sa diplomom prodavaca i komercijaliste.Jos u skoli uce nas da ako krivo istaknemo cijenu kupac kuouje po toj cijeni.Prema tome tako se i radi,a sve je to i izglasano u zakonu "KUPAC IMA PRAVO TRAZITI ROBU PO CIJENI KOJA JE NAVEDENA!" Bez obzira dal je prodavacica,student ili opraktikant krivo istipkao cijenu.Tako da u ovom slucaju zene sa kaputom i ja bih napravila isto.ZAKON JE TU DA SE POSTUJE!A u zakonu pise da cijene moraju biti VIDLJIVE KUPCU,ISTAKNUTA PRIJASNJA CIJENA PREKRIZENA CRVENOM BOJOM TE ISPOD NJE UTIPKANA NOVA SNIZENA CIJENA,A KAD ROBA PRESTANE DA BUDE NA SNIZENJU SKIDA SE CRVENA NALJEPNICA ILI BIJELA UKOLIKO IZ NEKOG RAZLOGA NIJE CRVENA MORA BITI ODLEPLJENA ILI PRCRTANA CRNIM MARKEROM I STAVLJENA NOVA CIJENA KOJA S ESLAZE SA KOMPJUTERSKIM OCITANJEM!PREMA TOME GRESKA RADNICA I ONI SNOSE ODGOVORNOST JBG TAKAV JE ZAKON A I MISLIM KOLIKO GOD UMORAN BIO MORAS SE SKONCENTRIRATI NA TO STA RADIS.JA KAO PRODAVAC GOVORIM I DA SAM U ULOZI KUPCA KAPUTA ISTI BI URADILA A I DA SAM U ULOZI PRODAVACICA SNOSILA BI TAJ TROSAK BEZ IMALO RIJECI.JER IZ GRESKI SE UCI,JER KAD JEDNOM TO NAPRAVE VISE NECE SIGURNO.TOLIKO!MISKIM DA OBJASNIM NOVINARKI KOJA SE PRAVI PAMETNA.JA SAM SA PLACOM OD 200 EURA RADILA PO 10 SATI U PRODAVNICI SVAKI DAN BLAGDANOM VIKENDOM ITD I NIKAD MI SE NIJE TO DESILO E ZASTO PA NISI CORAV IKI LUD DA SI DOPUSTIS TO!JBG

    • 14. februar 2019 | 09:53

      Kiza

      @Tara

      A sta je to cijena? Ovo je Srbija!!!

    • 14. februar 2019 | 09:56

      Vidi vidi

      @Tara

      Ја умало нисам добила батине у Брелима када сам на каси рекла да на рафу стоји цена 22 куне, а на каси 33. Направио се ред, поверавали су цену, била сам у праву, али су наплатили 33.

    • 14. februar 2019 | 09:58

      Milan

      @Tara

      I šta je blagdan? I što pišeš VELIKIM slovima?

    • 14. februar 2019 | 10:09

      Misko

      @Tara

      Milane,zato sto je verovatno iz Hrvatske kad vec obracas paznju na takve detalje zasto ti Srbendo pises latinicom a ne cirilicom.

  • Sremac

    14. februar 2019 | 09:36

    Svaka vam cast gospodjice ili gospodjo.... Radio Sam kao trgovac I kolega je prilikom naplate umesto sto naplatio deset po komadu I musterija dosla po jos nije htela da prihvati koleginu gresku ( nisu bile fiskalne kase) .iduci put Sam je izuo is cipela vratio nas nanjak I ostali za pice ......

  • M

    14. februar 2019 | 09:35

    Ne može da ne strada mali čovek i takvim situacijama. Živimo u kapitalizmu, shvatite to na vreme.

  • N

    14. februar 2019 | 09:34

    Nadam se. iskreno da je toj ženi neko ukrao, isekao, ofarbao kaput, takvu bahatost i bezobzirnost nisam video...

  • plavi safir

    14. februar 2019 | 09:33

    Ne živim u Srbiji i dok sam bila tamo nije bilo tako. Nekako su ljudi bili ljudi i nisu se toliko hvatali zakona. Sad, kako čitam, svi znaju neka svoja prava i odmah žele da iskoriste to u svoju korist. Srbi su, na žalost, takvi. Verujem da je toj ženi bilo jako drago da uzme kaput koji joj se svidjao, još po takvoj ceni, ali.... Da li bi volela tako nešto njoj da se desi, njenoj sestri, ćerki.... Žalosno...

    • 14. februar 2019 | 09:42

      Roditelj

      @plavi safir

      Posto ne zivis u Srbiji neznas nista tu prevaru sa cenama rade vlasnici radnji butika i td. namerno pa koga prevare prevare a koga ne mogu da prevare onda se nesto bune e pa treba ih nauciti pameti da ne varaju vise kupce

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA