Prodavcu možete vratiti stvar kojom niste zadovoljni i da uzmete svoje pare: Dovoljno je da kažete jednu reč!

 ≫ 

Komentari

  • DJDURDJEVIC ZIVKA

    19. april 2024 | 09:41

    kupila sam dva pametna sata i jedan novcanik uz mogucnost povracaja novca ako ne odgovara to sam u dogovoru sa doki sop i uradila ima prepiska kompletna u mesedjeru robu su primili novac nije vracen vec me upucuju od jednog do drugog sta da radim poslala saam i snimljene potvrde o slanju hvala unapred

  • Nije nego

    12. februar 2019 | 14:41

    Pogresno prepisani zakoni. Razlika je ako je nesto noseno a neosteceno ili ako je noseno a osteceno. Sve se to vidi, a obucu ne treba nositi dotle da se djonovi pocnu lizati pa onda vracati. Nije dobro reseno bezuslovno vracanje ako roba neodgovara. Postoji danas u digitalnoj eri mogucnost da se i bezuslovno roba vrati, ali u tom slucaju prodavac stavlja kupca na listu i nakon toga izvesno vreme kupac ne moze da kupi robu iste marke. Npr. kupili ste robu proizvodjaca nn. Ako ne odgovara vi vratite, dobijete novac nazad i x godina ne mozete kupiti nista od proizvodjaca nn. Moraju se poštovati prodavci i kupci.

  • Nikola

    12. februar 2019 | 14:39

    Ja ne razumem zakonski rok od 45 dana za popravku za uređaje? Kupio sam uredjaj i hoću da ga imam sve vreme. Neka mi proizvođač da drugi. Što bih bio 45 dana bez motorne testere zamrzivača i sl. Platio sam i hoću proizvod za koji imam garanciju ili novac nazad.

  • Miroljub

    12. februar 2019 | 14:11

    Kome se treba obratiti kada tv majstor osteti tv i nece da ga popravi jer mu je to skupo a musteriji kaze, evo ti tvoj novac a za stetu, uzmi vestaka!? Pre nego sto sam ostavio tv, na radnji je logo lg-ja, na moje pitanje, da li popravljaju lg tv, odg. potvrdno a ispostavilo se da je zloupotreba lg logoa i obmana o popravci jer umesto originalnih delova, ugradjuje sa interneta. I sto daljem idem da vidim, koliki je stepen obmane potrosaca u toj radnji, sve je vise jasno, da su na desetine prijava o njoj a nema prave jer su advokati skuplji od tv-a a i stvarno ne znam koje je nadlezan za ovakve majstore?

  • Mala digresija

    12. februar 2019 | 13:40

    Svi vi prodavci koji se nervirate sto ljudi kupuju najjeftinije i gledaju da sto jeftinije prodju prilikom kupovine ili sto neko vec rece " kupuju jeftino a da im traje nekoliko godina" - svi do jednog to isto radite kad kupujete nesto drugo u nekoj radnji. Svi.

  • Realan decko

    12. februar 2019 | 13:19

    Naravno da kupac ima pravo na povracaj novca, ali samo ako je roba, u stanju u kom je kupljena, znaci nenosena i sa etiketom. Da bi mogla da se opet proda, kao i onda, kada se roba raspadne, pre isteka tih 6 meseci, ali samo ako je nosena prema deklaraciji. Dugo radim u prodaji i ove zakone sam dobro proucio. Jedna su pravila za kupovinu preko neta, a sasvim druga za kupovinu u radnji. Roba se kupuje u vidjenom stanju, ako ima uslova da se proba, onda je samo propust kupca ako mu ne odgovara. Kupovina na poklon, samoinicijativno lisavanje prava na probu

    • 12. februar 2019 | 13:43

      Kupac

      @Realan decko

      Kako mislis nenosena sa etiketom,kupis patike ne nosis ih i onda trazis sa ti se zamene.Naravno da cu da ih nosim i ako ne odgovaraju trazicu zamenu.Koja ti je to filozofija,ako si prodavac gledaj realno jer i ti si nekad kupac,nemoj samo sa jedne strane da gledas...

    • 12. februar 2019 | 14:51

      Milan

      @Realan decko

      Ne filozofirajj.kupio sam cizme u jednoj radnji u trznom centru u Bg. Posle tri dana kozni deo na peti se poceo odlepljivati.zamenili su mi tj vratili novac bez ijedne reci

  • Kurosava junior

    12. februar 2019 | 13:16

    Ljudi su toliko bahati i bezobrazni da nema dalje. Radim u trgovini pa znam. Gospođa kupuje peglu za snaju pritom kaže da joj je kupila peglu od 12.000 hiljada i da joj se ne sviđa i da će da je vrati. Sada ponovo sama bira peglu za snaju i odmah pita da li može da je vrati ako se snaju ne dopada. To za mene nije normalno. Čekaj ženo pusti snaju da odabere šta joj odgovara. Zbog takvih što kupuju pa vraćaju stvaraju se redovi i ljudi koji žele da kupe i znaju šta im treba čekaju bez potrebno. A i nama prave ne potrebne probleme jer složićete se dok se ta procedura oko reklamacije završi treba dosta vremena Drugi slučaj čovek kupuje za oca telefon. Sam bira i plaća. Kupuje na kreditnu karticu Na 24 rata.Sutradan dolazi sa pričom da ocu telefon ne odgovara i traži povraćaj novca. Mi nemamo mogućnost da stopiramo kreditnu karticu i gospodin dobija novac u kešu a telefon mu se odbija na 24 rata.Pritom ambalaža iscepana i sledeći kupac koji bude želeo da kupi taj telefon ima prava da bude skeptičan i sumljičav zašto telefon koji kupuje je otvoren. I ja sada pitam Vas ko je ovde lud.Ako nešto nije ispravno to je za mene opravdana reklamacija a ovakvih slučajeva koje sam naveo svaki dan ima i to više njih dnevno. Zamoli bih da mi se komentar objavi a ne da ga obrišete jer onda sve ovo nema smisla i više neću komentari sati ništa.Hvala znapred

    • 12. februar 2019 | 15:17

      Kurosava junior

      @Kurosava junior

      Negativni komentari od ljudi koji to i sami rade reklamiraju sve i svašta samo zato što im to zakon koji je nikakav omogućava i normalno je da im ne odgovara istina.Treba da ih bude sramota svog bezobrazluka.

  • Ivan

    12. februar 2019 | 12:43

    Da se ne ljutite, ali pola vas je ovde nazadno. SVE sto se kupi moze se vratiti. To je normalno. A sad : tekst se bavi garancijom itd. ne mesajte babe i zabe, ljudi imaju problema sa postovanjem zakona. Postujte ga svi i sve ce biti ok.

    • 12. februar 2019 | 13:46

      supergnu

      @Ivan

      Naravno da sve mozes da vratis svuda u svetu. Problem u srbiji je sto prodavci prodaju robu kupljenu na crno pa oni nemaju kome da reklamiraju. Zao mi je ali ako muljas sa robom prihvati rizik.

  • Neki

    12. februar 2019 | 12:21

    Da nema bahatih kupaca koji nesto kupe, pa posle par dana shvate da im to ne treba, pa prave haos po radnji da im se vrati novac, bilo bi mnogo,mnogo manje reklamacija.Siguran sam da bi tada oni sa opravdanim reklamacijama lakse resavali svoje probleme. PS. novinari bi trebalo da objasne da ne postoji obaveza prodavca da zameni robu ako je kupac kupio nesto sto mu ne odgovara.

    • 12. februar 2019 | 13:05

      Nancy

      @Neki

      Pa upravo je to objašnjeno, da se roba može vratiti bez da objašnjavas. Bar zakon tako kaže, e sad...drugi je padez što je to mrtvo slovo na papiru.

    • 12. februar 2019 | 13:35

      Ne valja ti prica

      @Neki

      Nisu problem oni koji se zeznu u kupovini, shvate da im ne treba, pa vrate ili zamene za ono sto im vise odgovara. To je u redu ako je roba i pakovanje neosteceno. Problem su oni koji npr: kupe i nose cipele par dana pa se predomisle posle dve nedelje da im ne odgovara i vrate ih. E taj bezobrazluk je problem u Srbiji.

    • 23. septembar 2020 | 17:22

      Mucni prodavac

      @Neki

      Pa ne, nije to objasnjeno, i ovaj tekst dovodi citaoce u zabludu. U zakonu je jasno navedeno u kojim se situacijama moze vratiti roba: 1) ako je kupljena van prostorija - u praksi preko interneta ili je potpisan ugovor za neke telekomunikacione usluge - u roku od 14 dana, bez daljeg razloga 2) ako svojstva ne odgovaraju saobraznosti robe, dakle ako je pogresno predstavljena ili postoji neki bitan nedostatak (tipa odlepio se djon, fali stranica u knjizi, aparat ne radi i slicno) 3) ako nije isporucena u zakonskom roku I nema nista cetvrto. Nema "ne odgovara mi", "ne treba mi" ili sta se vec izmislja. Moze, ako prodavac na to pristane, sto mnogi veci lanci rade jer im je tako manja steta, ali niko nije u zakonskoj obavezi da to radi. A ovaj tekst pogresno informise ljude koji se onda bahate i glume ludilo po radnjama sve dok ne dodje inspekcija i suoci ih sa stvarnim svetom

  • Mile

    12. februar 2019 | 12:17

    Najgore od svega sto ti koji kupe pa misle da ce se rasiriti obuca, ili odecu 2 broja manju jer ce nositi kad smrsaju, vrate, uglavnom vec noseno, to noseno nece niko da kupi vise, prodavac vrati pare, na popisu naravno manjak jer gledaju na to kao da ta odeca ne postoji, prodavcu se skida od plate na kraju, za sta si radio, za neciju glupost...

    • 12. februar 2019 | 12:35

      Danilo

      @Mile

      Ne misle da će se raširiti, već im je prodavac rekao da će se raširiti i slagao ih.

  • Ivana

    12. februar 2019 | 12:15

    Zato nas ima sve manje i manje nas prodavaca sitnih koji imaju po jedan lokal..ovo je dil vlasti sa tajkunima koji otvarajubtrzne centre kako bi nas pogasili nas saku jada

  • Sasa

    12. februar 2019 | 12:14

    Oni bi da kupe jeftino plate 2000 i da im traje dve godine..

  • Ivan

    12. februar 2019 | 12:13

    Da..ja imam radnju kupe u novembru i dodje pocetkom februara da reklamiraju da dobiju druge i opet imaju nove čizme za sledecu godinu..plate jednu a dobiju dve za iste pare..strasno ..ispada da sam ja crveni krst da radum za dz a gde su moji troskovi zakupa lokala ,doprinosi ,moj rad tj.gubljenje vremena..tuzno koja sve prava dajete..

  • Saša

    12. februar 2019 | 12:08

    Ma dajte molim vas, kakvo pravo bre na povraćaj novca, uđeš, probaš, odabereš model cipela, kupiš iste, i nakon par dana ti neko rekao da ti glupo izgledaju, i ti pravac trgovinska radnja, i tražiš povraćaj novca, a gde su ti oči, čemu ti služe da lepo pogledaš ili da povedeš nekoga sa sobom ako ne znaš da odabereš, i to je to. Nikome ja ne bih vratio novac, jer ne kupuje se ništa u "neviđeno".

    • 12. februar 2019 | 16:51

      Kurosava junior

      @Saša

      Prijatelju ta priča što ti pričaš pije vodu što se mene tiče. Ali Srbija je zemlja velikih mogućnosti. Čovek kupi nosi vrati i on misli da je ok. Malo morgen je ok.

  • Kalimero

    12. februar 2019 | 11:06

    Dobro napisano u pravilniku, al to možete okačiti mačku o rep, to nevaži u ovoj državi, ovde važi trgovački zakon

  • Bas

    12. februar 2019 | 09:51

    Kako da zamenis donji ves...

  • DARKO 100%

    12. februar 2019 | 09:35

    Danas se nista neradi na kvalitetu nego na kvantitetu!jer se mora ziveti i firme postojati koje se bave proizvodnjom da ti on proda neku obucu kvalitetnu i ti da je nosis par god ko nekada sto je bilo on bi danas propao zato prave tako da si primoran posle jednog izvesnog vremena ili sezone da promenis obucu koja manje vise i vredi samo za jednu sezonu ,znaci kvantitet sa pristupacnom cenom i obavezno kupovanje svake sezone to je realnost koja je u svim granama ,kako doci do sto vise novaca samo da se vrti

    • 12. februar 2019 | 09:55

      Milan

      @DARKO 100%

      Pa kad si kupovala sto nisi obratila paznju dali ljulja ili zulja nego ih malo pronosala i da ih vratis i ko da ih kupi kad vidi da su nosene jer nebi ih ni ti prva kupila.

    • 12. februar 2019 | 10:03

      ćale

      @DARKO 100%

      a šta ćemo sa onim kupcima koji petkom kupe neku robu , a u ponedeljak vraćaju , proveli su vikend u njoj bili na nekom izlasku ili obavili svadbu i sl . Nema vraćanja nikome ništa , kupio si i nosi , niko nikoga negoni da kupi . Svi bi htjeli da je exstra kvalitet za minimalne pare , e to neće da može . Što se nevraća hljeb u pekaru , što nevratite vodu u vodovod možda nije kvalitetna , vratite struju bio je mali napon .

    • 12. februar 2019 | 13:36

      Joj

      @DARKO 100%

      Čoveče! Dal imaš šta drugo da radis,sem da si dežuran ovde? Strasno!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA