Kako je moguće da nas godinama varaju na istim proizvodima? Tehnika i obuća i dalje su nam rak rana
Najveći broj prigovora evidentiran je u Beogradu, sledi Novi Sad, pa onda sva ostala mesta u Srbiji
Kada čitamo izveštaje udruženja za zaštitu potrošača oećamo se kao da živimo u "danu mrmota". I ove godine isto! Od 6.586 žalbi koje su kupci uputili Nacionalnoj organizaciji potrošača, najveći broj se odnosi na patike i mobilne telefone.
Najveći broj prigovora evidentiran je u Beogradu, sledi Novi Sad, pa onda sva ostala mesta u Srbiji.
- Ukupno gledano, najveći broj prigovora se odnosi na tehničku robu, na drugom mestu je obuća. Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini, imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze - kažu u NOPS-u.
Zanimljiv je podatak da je uvećan broj neopravdanih prigovora potrošača, što možemo posmatrati kao posledicu niskog stepena informisanosti potrošača o svojim zakonskim pravima, zakonskim procedurama, obavezama trgovaca i slično.
- Takođe, povećan je broj slučajeva nesaobraznih proizvoda za koje je su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna i/ili mehanički oštećenja krivicom potrošača. Ovakvi slučajevi zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je zapravo odgovoran - kažu u ovoj organizaciji.
VIDEO: Naručio majicu, dobio haljinu: Ovo su najveći "horori" onlajn kupovine
(G. A.)
Video: Adam: Za 20 godina spasilačkog rada, nisam doživeo ovakvu intervenciju
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
hm
na prvom mesti tv pretplata pa struja pa patike
Podelite komentar