Etihad otkazao kupovinu 10 aviona: Depozit koji je JAT uplatio još 1998. godine vraćen Er Srbiji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sloba

    13. januar 2019 | 14:54

    Nasa jest etihad kompanija je tako cudna da mnogo ljudi nezele da lete sa njima vreme letova su nepogodne cene leta su 20% iznad sve druge kompanije a i kad letim sa srpskom kompanijom ocekujem da pise u avionu nesto srpski nije slucaj arapski i englesi zato biram strane kompanije tako ce godinu za godinu praviti minus

  • Jeretik

    11. januar 2019 | 22:24

    Lud zbunjenog .

  • dg

    11. januar 2019 | 21:08

    'Naših' 10 aviona na stranu, Etihad je kao avio kompanija u problemu. Danas su isto objavili da otpuštaju 50 pilota do kraja januara. 2017. su imali gubitke od $1.52 milijarde. Godinu prije skoro $2 mikijarde. Otkazuju rute redovno. Air Berlin koji je bio 29% u njihovom vlasništvu je u likvidaciji. Alitalia kod koje su imali 49% isto tako. Air Srbije se drže jer smo kako tako profitabilni ili bar ne gubimo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA