Kao neko ko je radio 20 godina na visokim pozicijama u Ikatbusu dobro znam stanje u fabrici Poslednjih 10 godina posle velike neuspele privatizacije na rukovodeca mesta postavljeni su oni koji kao inzenjeri nisu bas mnogo doprineli firmi.Kada se uz veliko neznanje smusenost i alkohol umesalo i to da je trziste koje je voljno da kupi autobuse smanjilo počela je propast firme. Plate su bile sve manje ( npr tehnicari 33000, inzenjeri većina 45000 dinara) a plate direktora generalnog i direktora celina ekstremno velike u odnosu na profit firme( npr plate su bile od 1500 do 2500€) Na danasnji dan dugovi su 9,5 miliona evra. Dug nije samo napravljen posto kupci nisu izmirili svoje obaveze vec zato sto je rukovodstvo sebi i svojim poltronima delilo velike plate nezasluzene!
Nije istina da su zadrzali inzenjerski kadar jer su dobri inzenjeri davno napustili firmu , ostalo je desetak dobrih ostali su tu jer sa tim znanjem nemaju gde . Po direktivi su dali socijalni program i mnogi iskusni odlicni radnici, “ stari” kako on kaze ( ako je biti star sa 50 godina?)su otisli jer vise nisu mogli da gledaju propadanje firme uz nesposobno rukovodstvo.Otisli su i tehnicari sa po 30 godina staza. To je stanje u Ikarbusu . Ne pisem ovo kao neko ko je ocajan ja sam odatle otisao u bolju firmu zadovoljan sam jako ali u toj firmi su mi radili davno otac i stric i bila je to fabrika po uziru na MAN ovu fabriku sa odličnim kadrom . Dvadeset godina je dovoljno bilo da od srpske dobre fabrike postane gubitas koga ce Kinezi da spasu! Tasto nasa drzava ne snazi svoju privredu kao Nemačka! Ovako do potpunog propadanja je vode!
Lazar
Kao neko ko je radio 20 godina na visokim pozicijama u Ikatbusu dobro znam stanje u fabrici Poslednjih 10 godina posle velike neuspele privatizacije na rukovodeca mesta postavljeni su oni koji kao inzenjeri nisu bas mnogo doprineli firmi.Kada se uz veliko neznanje smusenost i alkohol umesalo i to da je trziste koje je voljno da kupi autobuse smanjilo počela je propast firme. Plate su bile sve manje ( npr tehnicari 33000, inzenjeri većina 45000 dinara) a plate direktora generalnog i direktora celina ekstremno velike u odnosu na profit firme( npr plate su bile od 1500 do 2500€) Na danasnji dan dugovi su 9,5 miliona evra. Dug nije samo napravljen posto kupci nisu izmirili svoje obaveze vec zato sto je rukovodstvo sebi i svojim poltronima delilo velike plate nezasluzene! Nije istina da su zadrzali inzenjerski kadar jer su dobri inzenjeri davno napustili firmu , ostalo je desetak dobrih ostali su tu jer sa tim znanjem nemaju gde . Po direktivi su dali socijalni program i mnogi iskusni odlicni radnici, “ stari” kako on kaze ( ako je biti star sa 50 godina?)su otisli jer vise nisu mogli da gledaju propadanje firme uz nesposobno rukovodstvo.Otisli su i tehnicari sa po 30 godina staza. To je stanje u Ikarbusu . Ne pisem ovo kao neko ko je ocajan ja sam odatle otisao u bolju firmu zadovoljan sam jako ali u toj firmi su mi radili davno otac i stric i bila je to fabrika po uziru na MAN ovu fabriku sa odličnim kadrom . Dvadeset godina je dovoljno bilo da od srpske dobre fabrike postane gubitas koga ce Kinezi da spasu! Tasto nasa drzava ne snazi svoju privredu kao Nemačka! Ovako do potpunog propadanja je vode!
Podelite komentar
Draksi
Sada sve prodaju i nista vise nece biti naše, a u vreme komunizma sve smo stvarali i sve je bilo naše! Ogromna razlika!
Podelite komentar
Aca
Bravo svaka cast !!!
Podelite komentar
Ivan
Jel ima neka drzavna firma da nije u dugovima, a pritom neko dugove nasledi ili im oproste! Lopovluci veka!
Podelite komentar
Boka
Sad ce da prave mercedes autobuse...
Podelite komentar
BG 2
@Boka
Ma to je dobro ali bićemo manjina ako Kinezi tako nastave.
Podelite komentar