Ikarbus preuzimaju Kinezi

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Boka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Lazar

    15. januar 2019 | 22:57

    Kao neko ko je radio 20 godina na visokim pozicijama u Ikatbusu dobro znam stanje u fabrici Poslednjih 10 godina posle velike neuspele privatizacije na rukovodeca mesta postavljeni su oni koji kao inzenjeri nisu bas mnogo doprineli firmi.Kada se uz veliko neznanje smusenost i alkohol umesalo i to da je trziste koje je voljno da kupi autobuse smanjilo počela je propast firme. Plate su bile sve manje ( npr tehnicari 33000, inzenjeri većina 45000 dinara) a plate direktora generalnog i direktora celina ekstremno velike u odnosu na profit firme( npr plate su bile od 1500 do 2500€) Na danasnji dan dugovi su 9,5 miliona evra. Dug nije samo napravljen posto kupci nisu izmirili svoje obaveze vec zato sto je rukovodstvo sebi i svojim poltronima delilo velike plate nezasluzene! Nije istina da su zadrzali inzenjerski kadar jer su dobri inzenjeri davno napustili firmu , ostalo je desetak dobrih ostali su tu jer sa tim znanjem nemaju gde . Po direktivi su dali socijalni program i mnogi iskusni odlicni radnici, “ stari” kako on kaze ( ako je biti star sa 50 godina?)su otisli jer vise nisu mogli da gledaju propadanje firme uz nesposobno rukovodstvo.Otisli su i tehnicari sa po 30 godina staza. To je stanje u Ikarbusu . Ne pisem ovo kao neko ko je ocajan ja sam odatle otisao u bolju firmu zadovoljan sam jako ali u toj firmi su mi radili davno otac i stric i bila je to fabrika po uziru na MAN ovu fabriku sa odličnim kadrom . Dvadeset godina je dovoljno bilo da od srpske dobre fabrike postane gubitas koga ce Kinezi da spasu! Tasto nasa drzava ne snazi svoju privredu kao Nemačka! Ovako do potpunog propadanja je vode!

  • Draksi

    10. januar 2019 | 07:28

    Sada sve prodaju i nista vise nece biti naše, a u vreme komunizma sve smo stvarali i sve je bilo naše! Ogromna razlika!

  • Aca

    09. januar 2019 | 16:37

    Bravo svaka cast !!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA