Zabluda je da agencija za zastitu potrosaca moze da vam pomogne.prvo:ako uopste i uspete da ih nadjete.tako su dobro"sakriveni"da prosto izgubite i volju da ih trazite.a kad ih nekim slucajem i nadjete samo ste gubili vreme.pisem iz licmog iskustva koje cu podeliti sa vama.kupili smo cipele u "ecco"(koje nisu ni malo jeftine)bukvslno su obuvene 10 puta(jer je krenulo kisno i hladno vreme pa ih je bilo nemoguce nositi)i pocele su da pucaju na"cudnom mestu"gde je nelogicno da pukne od nosenja vidi se da je greska u proizvodnji tog"materijala".receno nam je da je garancija 2 godine i pri tom nam uvalili i sredstva za odrzavanje al ajde neka kazem mozda je bolje....reklamirali smo cipele i kako smo i predpostavili odbijena je reklamacija sa objasnjenjem da je krivica kupca.a da je njima bas zao sto se to nama desilo.namucili smo se da nadjemo ageciju za zastitu potrosaca(bili smo bas uporni)i naravno nista.kazu da mozemo da nosimo cipele na dodatno vestacenje u tekstilinspekt pa ako se dokaze da smo u pravu(sto mi i jesmo)da ih tuzimo (ako oni uopste i prihvate rezultat vestacenja)sto traje jaaaako dugo i mucno.mi smo sve to predlozili u podavnici u kojoj smo kupili a oni nas setali od sefa do menadzera i nazad i nikakav odgovor nismo dobili.tako da smo kao i odustali jer sut sa rogatim ne ide.pametniji popusta.pukli pare i nista.svi kazu zakon je zakon al zakon nije na strani nas obicnih smrtnika.tako da ako vas prevare(a hoce to je meminovno)prevare.ajmo dalje do sledeceg i tako u nedogled.srecno svima i nikom se isto ne dogodilo
Mislim da ljude, koji donose i sprovode zakon o zaštiti potrošača, treba pod hitno penzionisati i nove zakone doneti. Ovakavog javašluka nema nigde u eu.
Kupovao sam i jeftinu i skupu obuću,svuda i nikad mi se nije nijedan defekt desio.Sta taj narod radi sa tom obućom ne znam.Imam utisak da je do ljudi a ne do kvaliteta obuce!
Milica Milivojevic
Zabluda je da agencija za zastitu potrosaca moze da vam pomogne.prvo:ako uopste i uspete da ih nadjete.tako su dobro"sakriveni"da prosto izgubite i volju da ih trazite.a kad ih nekim slucajem i nadjete samo ste gubili vreme.pisem iz licmog iskustva koje cu podeliti sa vama.kupili smo cipele u "ecco"(koje nisu ni malo jeftine)bukvslno su obuvene 10 puta(jer je krenulo kisno i hladno vreme pa ih je bilo nemoguce nositi)i pocele su da pucaju na"cudnom mestu"gde je nelogicno da pukne od nosenja vidi se da je greska u proizvodnji tog"materijala".receno nam je da je garancija 2 godine i pri tom nam uvalili i sredstva za odrzavanje al ajde neka kazem mozda je bolje....reklamirali smo cipele i kako smo i predpostavili odbijena je reklamacija sa objasnjenjem da je krivica kupca.a da je njima bas zao sto se to nama desilo.namucili smo se da nadjemo ageciju za zastitu potrosaca(bili smo bas uporni)i naravno nista.kazu da mozemo da nosimo cipele na dodatno vestacenje u tekstilinspekt pa ako se dokaze da smo u pravu(sto mi i jesmo)da ih tuzimo (ako oni uopste i prihvate rezultat vestacenja)sto traje jaaaako dugo i mucno.mi smo sve to predlozili u podavnici u kojoj smo kupili a oni nas setali od sefa do menadzera i nazad i nikakav odgovor nismo dobili.tako da smo kao i odustali jer sut sa rogatim ne ide.pametniji popusta.pukli pare i nista.svi kazu zakon je zakon al zakon nije na strani nas obicnih smrtnika.tako da ako vas prevare(a hoce to je meminovno)prevare.ajmo dalje do sledeceg i tako u nedogled.srecno svima i nikom se isto ne dogodilo
Podelite komentar
Goci
Mislim da ljude, koji donose i sprovode zakon o zaštiti potrošača, treba pod hitno penzionisati i nove zakone doneti. Ovakavog javašluka nema nigde u eu.
Podelite komentar
Milan
Kupovao sam i jeftinu i skupu obuću,svuda i nikad mi se nije nijedan defekt desio.Sta taj narod radi sa tom obućom ne znam.Imam utisak da je do ljudi a ne do kvaliteta obuce!
Podelite komentar
Pera
@Milan
A ti si vidim privvatnik
Podelite komentar