Da li nam prodaju škart obuću? Svaka treća žalba kupaca odnosi se na cipele, a trgovci ne prihvataju reklamacije

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Milica Milivojevic

    15. decembar 2018 | 22:55

    Zabluda je da agencija za zastitu potrosaca moze da vam pomogne.prvo:ako uopste i uspete da ih nadjete.tako su dobro"sakriveni"da prosto izgubite i volju da ih trazite.a kad ih nekim slucajem i nadjete samo ste gubili vreme.pisem iz licmog iskustva koje cu podeliti sa vama.kupili smo cipele u "ecco"(koje nisu ni malo jeftine)bukvslno su obuvene 10 puta(jer je krenulo kisno i hladno vreme pa ih je bilo nemoguce nositi)i pocele su da pucaju na"cudnom mestu"gde je nelogicno da pukne od nosenja vidi se da je greska u proizvodnji tog"materijala".receno nam je da je garancija 2 godine i pri tom nam uvalili i sredstva za odrzavanje al ajde neka kazem mozda je bolje....reklamirali smo cipele i kako smo i predpostavili odbijena je reklamacija sa objasnjenjem da je krivica kupca.a da je njima bas zao sto se to nama desilo.namucili smo se da nadjemo ageciju za zastitu potrosaca(bili smo bas uporni)i naravno nista.kazu da mozemo da nosimo cipele na dodatno vestacenje u tekstilinspekt pa ako se dokaze da smo u pravu(sto mi i jesmo)da ih tuzimo (ako oni uopste i prihvate rezultat vestacenja)sto traje jaaaako dugo i mucno.mi smo sve to predlozili u podavnici u kojoj smo kupili a oni nas setali od sefa do menadzera i nazad i nikakav odgovor nismo dobili.tako da smo kao i odustali jer sut sa rogatim ne ide.pametniji popusta.pukli pare i nista.svi kazu zakon je zakon al zakon nije na strani nas obicnih smrtnika.tako da ako vas prevare(a hoce to je meminovno)prevare.ajmo dalje do sledeceg i tako u nedogled.srecno svima i nikom se isto ne dogodilo

  • Goci

    15. decembar 2018 | 08:53

    Mislim da ljude, koji donose i sprovode zakon o zaštiti potrošača, treba pod hitno penzionisati i nove zakone doneti. Ovakavog javašluka nema nigde u eu.

  • Milan

    14. decembar 2018 | 11:42

    Kupovao sam i jeftinu i skupu obuću,svuda i nikad mi se nije nijedan defekt desio.Sta taj narod radi sa tom obućom ne znam.Imam utisak da je do ljudi a ne do kvaliteta obuce!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA