Spisak propusta u prodavnicama i marketima sve duži: Za neke su krivi sami kupci, ali uvek možete da uputite žalbu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Života

    19. avgust 2018 | 08:45

    Našao crve u brašnu u maxiju, prijavio kulturno a oni ponovo vratili na raf.

  • DaNe

    18. avgust 2018 | 22:47

    Meni gotovo po pravilu kada dam novčanicu od 2000 vraćaju kusur do 1000 din. Kod mnogih im to prođe. Da li to kažu u trgovinama?

  • Belfagor

    18. avgust 2018 | 22:01

    Najgore je raditi sa ljudima. Potrošači imaju svoja prava i to je u redu, ali gde su prava prodavaca. Neko će svaki dan dolaziti u prodavnicu da se najede i da ne plati iniko mu ne može ništa ako je vrednost ispod 5000. Gde je tu pravda?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA