Spisak propusta u prodavnicama i marketima sve duži: Za neke su krivi sami kupci, ali uvek možete da uputite žalbu
- Dešava se da se ponekad nađe u prodaji proizvod sa ispravnim rokom trajanja, ali promenjenih senzornih karakteristika kada se odmah obaveštava dobavljač - kažu u jednoj kompaniji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Života
Našao crve u brašnu u maxiju, prijavio kulturno a oni ponovo vratili na raf.
DaNe
Meni gotovo po pravilu kada dam novčanicu od 2000 vraćaju kusur do 1000 din. Kod mnogih im to prođe. Da li to kažu u trgovinama?
Belfagor
Najgore je raditi sa ljudima. Potrošači imaju svoja prava i to je u redu, ali gde su prava prodavaca. Neko će svaki dan dolaziti u prodavnicu da se najede i da ne plati iniko mu ne može ništa ako je vrednost ispod 5000. Gde je tu pravda?