≫
Napravili smo vodič za reklamacije i rešenja: Koji su najčešći problemi sa kupljenom robom koji izluđuju i kako izaći na kraj sa trgovcima?
≫
Telegraf je napravio spisak najčešćih potrošačkih problema i njihovih rešenja
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Eto
A sta je sa auto-mehanicarima i radnjama koje prodaju delove za atomobile. SVI prodavci auto delova naovde jasno i glasno da delovi imaju rok 12 meseci zbog losih puteva kako su im rekli njihovi uvoznici.
Sofi
Vratili su patike uz objasnjenje da je ostecenje mehanicko, a 4 meseca od kupovine. Sta dalje?
S. Nowakowski
U inostranstvu, u Sloveniji na primer, cipele mogu da vratim u radnju u roku od 14 dana, bez ikakvog objasnjenja, potpuno idpravne i da mi vrate pare. Da li je i kod nas to moguce?