Proverili smo da li je tabela koja je razbesnela građane istinita: Koliko se zaista često rade tehnički pregledi vozila u svetu?

 ≫ 

Komentari

  • Bora Buljanac

    15. maj 2018 | 18:25

    Kakve puteve imamo i ovi novi se pocinju raspadaju za godinu dana,a motocikl ako hoces da vozis obavezno prednji tocak da bude 21 col,pa mi smo u takvom rasulu sa putevima da gusenicar ima da pokidamo,svaki neravan i los put bi po pravilu trebao da se zatvori dok ne budesiguran za saobracaj

  • Bivsi BG.

    15. maj 2018 | 09:48

    Najvise udesa izazivaju nova vozila i novi vozaci,zbog neprilagodjene brzine.

    • 15. maj 2018 | 11:39

      momak

      @Bivsi BG.

      Bahata voznja osionih ljudi u dobrim kolima je veci problem

  • VukS

    15. maj 2018 | 05:49

    Ko je nalupao ove minuse? Ovo što se kod nas u Srbiji događa je za rubriku verovali ili ne.

  • Vlada

    14. maj 2018 | 22:45

    Pristajem na dva tehnička godišnje ali da ukinu registraciju svake godine. Šta ima da registrujemo automobil svake godine. Jednom sam ga registrovao na svoje ime kao vlasnik i do sledeće odjave tj. prodaje ja sam registrovani vlasnik. Sve što nam rade je pljačka. I taj tehnički dva puta dolazi u obzir kada srede sve puteve. Izlomismo ovo malo automobila po ovim kaldrmama.

  • Dragana

    14. maj 2018 | 21:10

    Sram te bilo..izduvni gasovi..videla bi sta bi ti vozio sa platom od 25hiljada dinara.

    • 14. maj 2018 | 23:15

      Siki

      @Dragana

      Ocigledno da Vozi auto 2018.godiste i to sluzbeni o trosku građana!

  • mirko

    14. maj 2018 | 20:52

    KKNN-059 14.05.2018 - 16:25 Kanada je netacna. Tehnicki pregled u Kanadi se radi samo kad kupis auto, ako ces da ga vozis 60 godina nikada nece traziti da ga vozis opet dok ga neko drugi nekupi i neide da registruje na svoje ime. To svake 2 godine se radi “emission test” za izduvne gasove.Pozz Kanada. i covek dobije preko 100 minusa mora da su to kanadjani izlupali minuse jer ovaj nije u pravu :D

  • Nix

    14. maj 2018 | 20:24

    Ovi što udaraju minuse, su toliko glupi da ne mogu da shvate da ih udaraju sebi.Što bo rekao Hemingvej "nikada ne pitaj za kim zvona zvone,tebi zvone"

  • Stanislav

    14. maj 2018 | 20:19

    Svi sa automobilima starijim od 15 g. na ulice, blokirati celu Srbiju. Kad mogu taksisti da blokiraju BG mogu svi.

  • Milinac

    14. maj 2018 | 20:17

    Ja neznam zasto ne uvedu par ne par kao nekada .upola manje guzve bi bilo na putevima i manje udesa..😎

  • Vuk

    14. maj 2018 | 20:03

    Pa ovde nemozes nista reci od kolicine botova smesno

  • Vuk

    14. maj 2018 | 19:58

    Ovaj rajic pao sa marsa

  • Sasa

    14. maj 2018 | 19:44

    Zasto novi automobili idu na tehnicki samo kod nas.samo da deru narod.....lopovi

  • Zis

    14. maj 2018 | 19:38

    Dobri su ovi sto udaraju dislajkove mora da primaju platu za to hahahahaha.

  • Miha90

    14. maj 2018 | 19:34

    Trebamo se svi skupiti u nemanjinoj i demonstrirati protiv jos jedne pljacke u nizu ovog napacenog naroda. Neka nam daju evropske plate pa onda neka pametuju sa raznoraznim zakonima.

  • Srboljub

    14. maj 2018 | 19:28

    Ako nisu u pitanju pare kako tvrde tada neka za nove automobile prorede na dve godine ili na tri a za starije recimo 15 g i više na 6 meseci? Tada BiH im poverovao ovako briga njih za bezbednost nego za PAREE.

  • Dzekson

    14. maj 2018 | 19:17

    Bice dvaput I to nema veze sa bezbednoscu nego sa parama nazalost.

  • Milan

    14. maj 2018 | 19:16

    Ajmo svi na ulicu do ukidanja uredbe

  • Rj38

    14. maj 2018 | 18:39

    Mi smo boranija! Niko nam nista nije omogucio da bi dosli do novih kola,traktora....penzija od 11,250 jel dovoljna da bi se uzeo kredit i preziveo mesec?

  • laki

    14. maj 2018 | 18:36

    I opet vidimo da smo najgori!

  • Vozač

    14. maj 2018 | 18:25

    Mogli bi da prorede tehničke preglede za one koji voze nove automobile, kao u većini zemalja...

  • Kitzbühel

    14. maj 2018 | 18:16

    Rade tehnicki ovde u Austriji na 8 meseca tj na god dana . Ali kriterijumi su jako visoki tako da i sa tehnickim pregledom Jednom godisnje i kritrrijumi iz austrije 60 % auta u srbiji bi bila za reciklazu. Osim novih auta starosti do 5 god sve ovo sto je uvezeno je tezak krs i lom. Da ne pricamo o vracenim kilometrazama pa tako slucaj u boljevcu svi automobili imaju slicnu kilometrazu tj kupljeni od preprodavca koji uvozi auta sa istom kilometrazom 151011 km ceo grad i okolina .... sramota

  • Stojko

    14. maj 2018 | 18:14

    Ajmo mi sad u strajk da zatvorimo grad kao taksisti...trazicemo jedan tehnicki pregled godisnje,i rok vazenja registracije na 2 godine...sto bi svake godine placali registraciju,samo se trebamo okupiti i dobicemo ispunjjene zahtjeve.

  • Sofronije

    14. maj 2018 | 18:07

    Ništa drugo nego još smišljena pljačka naroda, a kao i uvek po izgovorom "bezbednost". Ako toliko brinete za moju bezbednost zašto ne uvedete drugi tehnički pregled besplatan?

  • Lemi

    14. maj 2018 | 18:00

    Stara auta treba definitivno oporezovati zestoko samo zato sto dime i zagadjuju vazduh. Ali ko hoce da ima oldtajmera neka placa.

  • Bole

    14. maj 2018 | 17:41

    Ja živim i Švedskog i zaista je dovoljno pregledati automobil jednom godišnje, ali obaviti pravi pregled, i obavezali vlasnike tehničkih pregleda da u nekom skladno toku nabave adekvatnu opremu a ne da građane sirotinju maltretirate

  • dusan

    14. maj 2018 | 17:40

    mi imamo alavu agenciju za bezbednost i alavu drzavu kojoj je sve malo.odra ovaj narod nametima.pitam premijerku koliko mi je to povecala platu kada je neko smislio idiotsko samaranje naroda vanrednim tehnickim pregledom.sve sto su dali brze bolje su uzeli.jos koliko ce tako.......to ce sami videti.

  • Nix ing.maš.

    14. maj 2018 | 17:38

    Peticiju protiv šestomesečnog pregleda treba da potpišu svi pošteni ljudi. Treba da pokrenemo i peticiju za ukidanje Agencije za bezbednost saobraćaja ,kao i Komiteta za bezbednost saobraćaja.Ove tvorevine služe samo za izmišljanje nebuloza kao što su: 1.Atestiranje uređaja na tng i cng( pa i onih fabrički ugrađenih) 2. Rok trajanja tablica 3.Vožnja u gradskoj gužvi sa upaljenim svetlima po danu 4.Registracija trajno već registrovanih vozila,mislim na mopede kultivatore i traktore 5 Nemogućnost registrovanja prikolica koje su ranije već bile u legalnom saobraćaju 6.Ukidanje prava vlasnicima mopeda Apn da iste voze sa AM kategorijom, jer zaboga mogu da postignu brzinu od čitavih 48 km/h a propisana brzina po njihovom dekretu je 45 km/h.Pa ljudi ih imaju po četrdeset i više godina a sada kao nisu dovoljno sposobni da ih voze. Saobraćajem treba da sa bavi ministarstvo saobraćaja! Ma muka mi je više od ovih naših kvazi stručnjaka koji su se uhlebili u raznoraznim poluprivatnim agencijama i sada prosipaju mudrosti praveći se pametniji od EU stručnjaka koji su projektovali vozila koja mi danas vozimo. Ne dozvolimo im da nas više zajebavaju i podkradaju. Pozdrav svim poštenim radnim ljudima.A zaboravih .Moj auto ima10 godina. .

    • 14. maj 2018 | 17:52

      Saša

      @Nix ing.maš.

      Dok mi "spavamo", oni mogu da rade šta hoće.

  • Sasa

    14. maj 2018 | 17:36

    Ja sam na Islandu i ovde je svake godine tehnicki za nova na 5 godina i mozes da vozis auto star koliko hoces ali mora da bude tehnicki ispravan ja na primer vozim subaru iz 1998 i prezadovoljan sam i niko me ne zeza sto je star.U slucaju da mu nesto fali daju ti mesec dana rok da popravis i to je to

  • Đole

    14. maj 2018 | 17:30

    Kola će vozit samo naj bogatiji, vraćamo se u 30-te godine prošlog veka.

  • Zis

    14. maj 2018 | 17:15

    Glasno i jasno :CISTA PLJACKA !!!!!!

  • Ggg

    14. maj 2018 | 17:11

    Cirkus cirkus cirkus .......

  • Glavonja

    14. maj 2018 | 17:05

    Nikako da shvatim zasto Srbija mora da predvodi u svemu po dzepu svojih gradjana (licne karte pasosi tehnicki pregled .....) .Pustite nas da malo disemo. Evropa ne po svaku cenu.Nije Srbin stasao za EU bojim se da ako udjemo u EU ima da propadne.

    • 14. maj 2018 | 17:38

      Saša

      @Glavonja

      Ovo nismo preuzeli od EU, ovo su "patentirali" naši pametnjakovići, skoro u celoj EU tehnički pregled se vrši na dve godine, a ne dva puta godišnje.

  • ns72

    14. maj 2018 | 17:04

    To što Država otima od vozača na sve načine, mogli smo deci obnoviti garderobu i upisati na neki sport.

  • Zoran Nis

    14. maj 2018 | 17:02

    Ma resili ste sve probleme u Srbiji...ostalo vam je samo jos ovo....pih !!!

  • Krajina

    14. maj 2018 | 17:02

    I dalje će se puštati svakakva auta da prolaze,koja ugrožavaju saobraćaj ali ljudi ovo je Srbija

    • 14. maj 2018 | 17:42

      Saša

      @Krajina

      Nova i "besna" auta ugrožavaju druge učesnike u saobraćaju, a ne stara koja ne mogu da idu ni 100 km/h.

  • Sallee

    14. maj 2018 | 17:01

    Kada se drzava brine o zagadjenosti vazduha zasto onda ne ukine poreze i barem deo nameta na elektro automobile..Udri po sirotinji nista lakse.

    • 14. maj 2018 | 17:44

      Saša

      @Sallee

      MMF naredio da se penzije vrate na nivo od pre 5 godina, i vlast na ovaj način hoće da nadomesti taj "gubitak" u budžetu.

  • Milan

    14. maj 2018 | 17:01

    Ljudi izborisu bili skoro daliste glasali i za KOGA. Ovi samo sede i smisljaju namet,narod se ucutao.RAZMISLJAJ COVECE!!!

  • Iiiii

    14. maj 2018 | 16:54

    Gde se potpisuje peticija? Da potpišemo.

  • Драган нешиђ

    14. maj 2018 | 16:53

    Као што кажете за земле звропске уније даје текнички преглед сваке године није тачно например у Француску ново возило после 5 године први пут а ода на суаке 2 године а регистрација када Мења власника што значи ако си уласник 100 године кола сити увек. Регистрована осигурање туоје а зато имаш бонус и када продаш кола задржауаш осигурање уредити власник овдије сир наопако само дати узму ,паре ово што сам исписао стојим иза диско слоуо јерсам ја тај осигураник са поштовањем

  • Daf

    14. maj 2018 | 16:53

    Nije stvar raditi tehnicke preglede svakih 6meseci, godinu, dve ili 5. Mi smo kao narod saobracajno nekulturni. Trba da budu rigorozni tehnicki pregledi i kad se ustanovi da ima neki problem na kolima, da nebude idi kod majstora i popravi pa se vrati, vec ostavi kola tu i dodji za toliko i toliko dok ovlasceni majstor to popravi.

  • Robert

    14. maj 2018 | 16:51

    Ná moje. ZSDRAVJE VISE UTICE PLATA POLITICARA. AKO SE %PROVERI GOD STAROSTI HAVARISANA VOZILA IZNENADIT CE SE !!!!!

  • Bezmozgovići

    14. maj 2018 | 16:48

    A auto star 5-6 godina ne može da bude kršina?!Šta je sa ovim stručnjacima u poslednje vreme,sa kojim prosekom su završavali fakultete?!

  • Dragojlo

    14. maj 2018 | 16:36

    Sto se Aistrije tice tabela nije tacna. Ide 3-2 pa onda svake godine. Verovatno i za druge nije tacno. Jednom godisnje je ok.

  • Pera

    14. maj 2018 | 16:28

    Podatak za Kanadu nije tačan, ili u najmanju ruku za provinciju Ontario. Ovde se tehnički radi samo kad se menja vlasnik automobila. Test za emisiju gasova se u stvari radi svake druge godine, ali samo za kola starija od 3 godine.

  • Ateista senior

    14. maj 2018 | 16:28

    Ako se tehnički ne uradi kako treba,ne vredi da se radi tako često,samo po propisima ,bez podmićivanja auto servisera.Starost auta nije odlučujuća,zameniti šta ne valja ,i dobija se tehnicki ispravan auto.

  • KNN-059

    14. maj 2018 | 16:25

    Kanada je netacna. Tehnicki pregled u Kanadi se radi samo kad kupis auto, ako ces da ga vozis 60 godina nikada nece traziti da ga vozis opet dok ga neko drugi nekupi i neide da registruje na svoje ime. To svake 2 godine se radi “emission test” za izduvne gasove.Pozz Kanada.

  • Zis

    14. maj 2018 | 16:25

    Ovo je cista pljacka najsiromasnijih gradjana ,zna se vrlo dobro sta je glavni uzrok udesa u ovoj zemlji a to su: losi putevi prekoracenje brzine voznja pod dejstvom alkohola i naravno policajci koji za jednu crvenu progledaju kroz prste i za najteze prekrsaje kakvi crni tehnicki pregled ,pa pogledajte kakve prekrsaje prave estradne zvezde bahate se voze kroz crveno gaze ljude po ulicama bez ikakve odgovornosti parkiraju se gde hoce i niko im nista ne moze .A ovo je cista pljacka jedina smo zemlja u svetu gde tablice imaju rok trajanja ,pa nije to kobasica pa ce da se pokvari .Daju mi tablice sa slovima koje ja nisam birao a onda kazu moras da promenis ne vaze vise ta slova normalno o mom trosku

  • Zoran

    14. maj 2018 | 16:23

    Ja sma u malom mestu u SAD, nemama ni test izduvnih gasova, da imam ova Tojota ne bi prosla sigurno jer jede 2 litra ulja na 100km pri 100 na sat, 20 godina stara. U Detroitu nisam isto imao ni test izduvnih gasova pre 10-ak godina. A tehnicki pregled nemam pojma sta je. Al zato cu Adudija A6 u Srbiji, 12 godina starog, uskloro 2 puta na tehnicki. Lako cu ja sa ovim aovde, al ne znam sta da radim sa vama tamo.:)

    • 14. maj 2018 | 16:41

      Milan

      @Zoran

      Najbolje da odvezes i Audija tamo. A za ovde kupi nesto mladje ako hoces da imas jedanput godisnje tehnicki pregled.

    • 14. maj 2018 | 16:43

      Pp

      @Zoran

      Ja sam u Srbiji kupio nov auto I iz prodavnice sam ga odmah odvezao na tehnicki pregled da bih mogao da ga registrujem

    • 14. maj 2018 | 19:33

      Aleksandar VA

      @Zoran

      Lepo registruj i Audija tamo na sebe trajektom opet ovamo i vise zaboravi za ove nase prosto heje

  • Zak bg

    14. maj 2018 | 16:21

    Blokramo gazelu svi mi koji vozimovstarije od 15g pa da vidimo.

    • 14. maj 2018 | 16:35

      Prc

      @Zak bg

      Dobra ideja dosta ovih nameta

    • 14. maj 2018 | 16:46

      Teodor

      @Zak bg

      Mnogo si pametan i hrabar. Sto ne blokirate Vladu, ministarstva i njihove institucije. Sta smo vam krivi mi ostali vozaci.

    • 14. maj 2018 | 16:48

      Peki

      @Zak bg

      Bravo

    • 14. maj 2018 | 17:38

      jovan

      @Zak bg

      Kad mi vozaci bili slozni ni jedan zakon niti poskupljenje goriva ili registracije nebi moglo da prodje bez saglasnosti vozača vecine vozača jer narod nije svestan da je vlast u njihovim rukama samo BG vozaci da izadju na ulicu sa 20000 automobila sve bi se sredilo za 1h ali mi sve zavrsavamo tako sto se ljutimo i zvocamo u komentarima po el. novinama. Konkretno niko ništa da uradi.

  • Realno

    14. maj 2018 | 16:20

    Realno gledajuci, ako imas za auto, registraciju i svaki dan gorivo onda imas i za dupli tehnicki.. Licno nemam auto pa me ovo i ne zanima, vozim se busom i sasvim mi je super, ustedim za razne stvari za razliku od ljudi koji ne mogu bez auta ni do komsije preko puta!

  • Мика

    14. maj 2018 | 16:17

    У свим земљама европске уније и света возе се старији аутомобили и од 15 и од 20-30 година, олдтајмери који су регистровани и који једном годишње морају на технички преглед који углавном кошта исто као за сва возила и релативно исто временски трају било старо или ново....једина разлика је у премији осигурања која је већа што је возило старије...ова глупост око техничких прегледа два пута годишње неће допринети општој безбедности на путевима пошто се највише жури и јури новијим аитомобилима који су „насвирани" коњажом и кубикажом осим што ће лепо попунити буџет...неко „паметан" је извукао податак да има више од милион возила старијих од 15 година и направио рачуницу, чак су на унапред дали и цену колико ће коштати, 30 еврића - 10 евра техничком прегледу, 20 еврића републичка такса (вероватно ће бити уплата на две уплатнице) и тако два пута годишње где ће „наша" држава инкасирати випе од четири милиона евра.....браво, браво шта рећи...па ви опет гласајте...

  • Milan

    14. maj 2018 | 16:08

    Najlakse je hvaliti se kako je kasa puna a otimati od naroda!

  • Pera

    14. maj 2018 | 16:06

    Ma nema nas gori

  • Korektno

    14. maj 2018 | 16:04

    Smatram da je sasvim korektno da se jednom godišnje uradi tehnički, u interesu je svih nas a najviše u interesu vozača i njegove porodice. Sam tehnički je nekoliko pakli cigara a za cigare se uvek ima. Bitno je samo da u samim tehničkim pregledima budu korektni i da ne vraćaju čoveka zbog jedne sijalice a dodje mu njegov neko bliski sa raspadnutim vozilom i njega pusti, Bože moj ipak je to njegov bratanca, setričina ili ko već.

  • Neko sa strane

    14. maj 2018 | 16:03

    Poreklo imovine da se proveri za auta iznad 10000 e

  • mica

    14. maj 2018 | 16:02

    Uvek se hvalimo onime cega se pametan stidi..mi ovo prvi u svetu,mi ovo prvi u regionu..Hocemo da kopiramo Evropu,s nista dobro iz Evrope nismo prihvatili.Gde su prava radnika i to da dobijaju normalnu platu i kad su bolesni..do 6 nedelja u nemackoj npr.

  • DRagutin

    14. maj 2018 | 16:00

    Odlicno... Sledeci auto cu voziti na Madjarske table... Hvala na informaciji...! I njima cu placati registraciju i tehnicki i gorivo cu kupovati ako treba! Pa ce drzava od mene imati 200.000 din manje od mene godisnje... Kako se cela zapadna Srbija snalazi i kupuje gorivo u Bosni tako izgleda moram i ja... !

  • Branko

    14. maj 2018 | 15:56

    Prvo putevi i ulice treba da budu super ,a vozila ce biti manje u kvaru pa ce biti i manje nesrecnih slucajeva.A dopunski teh. pregled nece biti potreban !!!

  • Filip Djapic

    14. maj 2018 | 15:53

    Imam punta 2014. I nikad mi se nije pokvario redovno ga odrzavam a sad moram dva puta na registraciju!!!!!?

    • 14. maj 2018 | 15:58

      Texasm86

      @Filip Djapic

      Ti ne, a i nije reg u pitanju, vec tehnixli

    • 14. maj 2018 | 16:00

      Dragan

      @Filip Djapic

      Pa ne moraš prijatelju. Samo ako je vozilo starije od15 god.

    • 14. maj 2018 | 16:19

      Zlaja

      @Filip Djapic

      Ne moraš,pročitaj pa se oglasi.

  • Boki

    14. maj 2018 | 15:53

    Kakva glupost u vezi Nemačke. Tamo su novija kola pa je tehnički pregled na dve godine. Izvin'te molim vas, a kako su to kola koja imaju 15 godina novija u Nemačkoj nego kod nas?

    • 14. maj 2018 | 16:30

      Aleksandar VA

      @Boki

      Pa lepo kod njih auto od 15 godina nije star a kod nas jeste hehehe skoro mi bila gospodja iz Nemacke sa bmw-om e46 2001 godina dosla i menjao joj celu posudu za rashladnu tecnost ona pukla a majstor joj tamo rekao da je do senzora u posudi kad sam zavrsio pitao sam je jel video taj majstor u iz boscha kakvi su joj zadnji diskovi ustvari i nema ih ka takve odavno bacam hehe, otisla tamo i tuzila ga mogao joj i motor crci e sad kako ovo objasniti nasim strucnjacima nije do starosti auta nego do majstora i samog vlasnika cak sta vise ima novijih neispravnijih nego starijih al ok avaki deo za noviji je skuplji a pitanje jel moze to da izdrzi jos dve sezone najvise mrzim, a ona gospodja ide na svake dve godine kako oni kazu na tehnicki pametnom dosta

  • Veteran

    14. maj 2018 | 15:50

    Jedna od ovakvih bahatih gluposti će biti kap koja će preliti čašu. Hajde da vidimo šta će to biti.

    • 14. maj 2018 | 16:54

      Peki

      @Veteran

      Botovima ce ponestati sendvici

    • 14. maj 2018 | 16:54

      Milan

      @Veteran

      Ne vidim razlog za ljutnju. Neko sa starim i neispravnim vozilom ne daj boze moze i vas ili nekog vaseg da povredi ili ne daj boze ubije.... logike ima za uvodjenje duplog tehnickog. Vecini vozila koja je uvezena iz inostranstva nije sporna godina proizvodnje vec predjena kilometraza. Svi znamo da su to ogromne kilometraze, a isto tako znamo da nasi "strucnjaci" tu kilometrazu u najboljem slucaju prepolove. Znaci tehnicka ispravnost je obavezna. Prihvatis ili prodas auto. Pozdrav.

  • Milomir

    14. maj 2018 | 15:47

    Zasto niste pisali o svajcarskoj .vidim da srbija je jedina sa dva puta godisnje tehnicki pregled pa i to kad se uradi kontrolisu se samo kocnice jel gospodu mrzi da zaviri ispod auta bitno da naplacuju.

    • 14. maj 2018 | 16:27

      Zoran

      @Milomir

      Na Svicu mi se zali i covek u Nemackoj...kaze to je ziva diktatura... A ja sam cuo da kad kupis tamo kola i kad treba d aih izvezes iz Svice, oni ti mere i pritisak brisaca na staklo. Hahahahaha.

    • 14. maj 2018 | 16:34

      Zoran

      @Milomir

      A sta ti pa treba vise od kocnica? Pa on treba i poluosovine da im salje na rendgen da vidi jel negde napuklo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA