Kraj jedne ere: Menja se logo "folksvagena". Novi simbol VW biće "emotivniji" i dobiće više boja
Veliki broj ljudi u Srbiji vozi "folksvagen" a njegov veoma upečatljiv simbol uskoro menja izgled.
Najprepoznatljivijem logu u auto-industriji izgleda da je došao kraj.
Direktor marketinga u VW najavio je da će novi logo kompanije biti predstavljen već početkom 2019, piše B92.
Prema informacijama koje su se pojavile, simbol koji je obeležio vožnju u Srbiji trebalo bi da bude "emotivniji", sa više boja ali imaće i zadatak da obriše lošu sliku kompanije zbog dizelgejta.
VIDEO: Da li su bolje besne mašine ili dame pored njih - Sajam automobila 2018.
(Telegraf.rs)
Video: Vučić: Ljudi u Čoki moraju da imaju najbolju zdravstvenu negu, obnovićemo i infrastrukturu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.