≫
Trgovci nas sve vreme lažu da uz polovnu tehniku i automobile nemamo pravo na garanciju
≫
Predsednik Pokreta potrošača kaže za Telegraf.rs da je zabluda da polovna roba kupljena u prodavnicama nema garantni rok
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aleksa
Gospodo, stvar je jasna. Kad biste vi prodavali, nasmejali biste se da vam kupac trazi garanciju a da kupujete, vatreno biste se pozivali na pravo na istu.
nss
Kupio sijalice za auto Philips za tri meseca crkle i nema garancije, kažu proizvođač neda, i šta da se radi.
Obilic
Pitanje GARANCIJE SVE TEHNICKE ROBE I OBUCE I MNOGO CEGA NIJE ODLUKA TRGOVACA NO DRZAVE SVUGDE JE DVE GODINE GARANCIJA U SVETU TAKO DA DRZAVA STITI SVOJE POTROSACE ALI AKO UZMETE U LIDL NAPRIMER VECINOM SE TO NE OPRAVLJA IMATE NOVO ILI NOVAC TAKO JE TO U NORMALNIM DRZAVAMA