Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • gaga

    01. februar 2018 | 20:22

    mi kasnimo za hrvatima.bice i kod nas problem radne snage, samo polako.odose nam deca iz zemlje.ostaju samo ovi sto im se dele besplatne karte da idu na toranj i dal etuju po banjama.samo jedno poredjenje,u hrvatskoj otpravnik vozova ima platu oko 900 evra, kod nas 350-370.za toliko nam je i standard losiji.manje vise prenosi se na sve strukture drustva.daleko smo mi od njih.

  • Kosta SO

    01. februar 2018 | 17:22

    Kod nas je sve jasno, minimalac i ćao. Nikakva plata i nikakva radnička prava su lepak za investitore, a mi svi ponosni.

  • buba

    01. februar 2018 | 17:13

    Kako i neće, kada su oni još u drugom svetskom ratu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA