Najnoviji cenovnik poreza na automobile: Stižu poskupljenja, ko je prošao najgore? (PRECIZNA TABELA)
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Boris
Potrebno je udruzenje svih vlasnika starih vozila sa preko 2000 m3.i ultimatim Skupstini.Od 01.01.2020 necemo registrovati vozila.Vozicemo bez registraceje. Treba se organizovati i udruziti ovako svi placaju i cute.To moze da prodje samo u Srbiji i nigde vise.
Podelite komentar
Mita
To je fasizam!!!terorizam i otimacina!!!
Podelite komentar
Dr
Porez na korišćenje vozila je čista pljačka. Auto od 3000cm3 je kupljen sa PDV i sa carinom koja je proporcijala vrednosti vozila. Takav auto troši više goriva ali to plaća korisnik. Država ima akcize u prodaji goriva. Takav auto ne oštećuje put više nego drugi auto, zagađenje vazduha zavisi od kvaliteta motora i može biti i manje nego što jedan Yugo zagađuje. Nema nikakvog opravdanja za otimanje preko svih nameta još 112000 rsd,osim da im se može. Rezon je jaši vola koji vuče... a to na duge staze ne vodi nukuda.
Podelite komentar
Zoran
Dali je normalno da se za vozila stara od 15-20 godina i od 2000 do 2500 cm3 plaća luksuz i registracija 62.000 dinara a da će vlasnici tih istih vozila starijih od 15 godina morati da rade šestomesečni tehnički pregled , zbog sumnje u tehničku ispravnost , koji je možda već izglasan . Pa gde tu ima logige ?
Podelite komentar
Novica Randjelovic
Oni koji u Srbiji imaju vozila preko 2000 kubika i treba da placaju toliki porez jer to su cudovista za nase puteve i obicno su to bahati vozaci koji autoputem idu peko ogranicenja brzine koja se krece i do 200 km/h a takodje bih oporezivao dizelase a eko motorima bih davao umanjen porez do 10godina.A za one koji placu zbog poreza preporucio bih za pocetak vozilo od 1500-2000 kubika za nase puteve idealna vozila.Vozacku dozvolu imam vec 44 godine a do sada nisam imao ni jedan udes i nisam hteo nikada da kupim vozilo cija je kubikaza prelazila 1500 kubika.
Podelite komentar
k957
@Novica Randjelovic
Ti si za bolnicu kao i ovi što ovo naplaćuju !!!
Podelite komentar
Bimmer80
@Novica Randjelovic
Jeste, svi koji voze preko 2000 kubika su bahati vozači. Sve ih treba pohapsiti preventivno 😀 Sistem je loš kako ne razumeš, ima nas koji volimo određene brendove i vozimo auto 15,20god stare a plaćamo registraciju 450€ na auto koji vredi 3000€. Ti koji celi život voziš 1,5 to ne razumeš. I na tvoje iskustvo od 44god da ti kažem da imam dozvolu 20god i preko 1000000km. Bez prekršaja i udesa. Sistem ne valja,ne etiketiraj vozače koji voze aute preko 2,0.
Podelite komentar
Branko
@Novica Randjelovic
Lupaš ko otvoren prozor!
Podelite komentar
Rasa
@Novica Randjelovic
A koliko si kilometara presao za 44 godine? Za razliku od pre 44 godine sada automobili od 1500 kubika idu preko 200km/h, da li po tebi treba jos smanjiti kubikazu? Tebi je resenje smanjivanje kubikaze i to je to! Bahati vozaci su bahati i tu treba da bude ostriji zakon a ne da se oporezuju na luksuz kola koja nisu vise ni luksuzna ni toliko vredna. Moje misljenje je da treba uzeti u obzir i trenutnu vrednost auta i onda odrediti porez. I jos nesto, vidi koliko tvoje misljenje ima pozitivnih i koliko negativnih ocena pa sam zakljuci. Rasa
Podelite komentar
jurisic
@Novica Randjelovic
danas svaki automobil od 1500 kubika ide 200km brzine pa je vasa tvrdnja obicna glupost
Podelite komentar
Ivan
@Novica Randjelovic
Druze nisi ti bitan u ovoj prici i tvoje vozilo od 1500kubiks, vec harac drzave po narodu.Nece tebe juriti sa tehnickog ako vozis 200 nego policija,i samim tim placas kaznu.
Podelite komentar
Goran
Neka kazu u kojoj evropskoj zemlji je porez 230 000 na bilo koji automobil cirkus
Podelite komentar
vaslija
@Goran
U KOJOJ evropskoj ZEMLJI ljudi voze kola a duguju za struju milion
Podelite komentar
Vaske
Већи порез на аутомобил од 3000 кубика него за вилу на Дедињу ????
Podelite komentar
Miroljub
Pa eto kako se povecavaju penzije i plate,jos da se uvede porez na vozace po godinama starosti.
Podelite komentar
Djordjo
Koliki je porez na ispod 1150? Hahahaha
Podelite komentar
Dend
Isto kao u normalnom svetu prema vradnosti kola na godine proizvodnje ? Bice to jeftinije cim pronadju rupu na saksiji !
Podelite komentar
Krle
Kad je kasa prazna, porezi je ispune.
Podelite komentar
Čilaber
@Krle
Porez je hrana za državu da bi ona funkcionisala, bez poreza nema ni države!
Podelite komentar
Dag
Krxa,lrca, nova - kola.A ko mi se, u njh - vozi?...
Podelite komentar
Sale
Van svake logike
Podelite komentar
Ilija
Fica imas pare za luksuz plati luksuz ili se pridruzi bednicima pa urgiraj za smanjenje
Podelite komentar
jeci
@Ilija
Tako je! Ispravno!
Podelite komentar
Fica
Ajmo svi na test o zagadjenje fap filter i dpf filter.pa da vidimo.voze se krsevi bez atesta a hoce manje registracije a neko se zrtvuje da ispuni sve standarde kupi euro 6 standard vozilo novo i treba da placa vise od nekoga ko vozi ne ispravan auto.
Podelite komentar
Čabrija
@Fica
Ajde mani se zapadne propagande, ekologije i drugih gluposti. Cilj svega toga je da se ugradjuje što više delova i stvaraju novi troškovi. Naučno je dokazano da su izduvni gasovi iz vozila višestruko štetniji i opasniji po zdravlje od običnog izduvnog gasa. A tek ti FAP filteri koji u sebi sagorevaju dodatne hemikalije i grade opasna jedinjenja kojih inače ne bi bilo. Američka logika je "izmislim problem, nadjem rešenje za njega, i skupo ti ga prodam".
Podelite komentar
Zec
@Fica
Gospodine svaka vama čast za auto sa euro6 motorom,verovatno si ga kupio sa platom iz nekog rudnika u Srbiji
Podelite komentar
jeci
@Fica
Uu sigurno si se zrtvovao zbog zivotne sredine. I ja bih se tako zrtvovala da mogu finansijski i odmah kupila auto sa euro 6 mot.U potpunosti se slazem sa zakonom!
Podelite komentar
Ivan
@Fica
Bas tako vecina vade fap filter jer je skup
Podelite komentar
k957
@Fica
Kakav si ti stručnjak , svaka ti čast !
Podelite komentar
PeXoN
Svake godine mi auto sve stariji a registracija sve skuplja!
Podelite komentar
Vlada
@PeXoN
Pa kao vino. Sto je stariji sve je skuplji
Podelite komentar
Sasa
Najmanje plate ali zato pratimo Evropu po cenama ubedljivo najskuplja registracija
Podelite komentar
Djasmin
@Sasa
Nigde u eu ne postoji da svake godine rasiš registraciju vozila, kakva taksa na upotrebu vozila to ima samo u srb. U eu plaćaš u mesečnim ratama osiguranje može i od jednom i uradiš tehnički pregled, radiš ga od 5-1godine zavisno od starosti vozila. Ovo sto ima u srb to nepostoji nigde.
Podelite komentar
Danica
@Sasa
I treba da bude poskupe i registraciju i gorivo i poostre mere u saobracaju Svako jutro putujem Pcvo-Bg Hiljade automobila jurca i u njemu sam vozac.I nemamo novca za lekove, nema za decu, nema za bolesne...eeeej bre nemamo pameti...sve sam egoist i tacka
Podelite komentar
Hm
Kakva glupost ovo nasi nemaju pojma da rese kako treba tu registraciju
Podelite komentar
k0w4lsk1987
@Hm
Znaju tebra, samo nece!
Podelite komentar
Rhoi
@Hm
Vidiš da znaju kako da reše.
Podelite komentar
Кастор
Браво, коначно неко да напише онако како јесте. Слушам пре неки дан на ТВ-у неког "стручњака" како има објашњење за овај харач. Још једном, браво Телеграф.
Podelite komentar
mihailovic
""Ideja da se registracija plaća na osnovu vrednosti automobila, a ne kubikaže, moraće, čini se, još malo da sačeka na realizaciju""" Godisnja registracija bi morala biti na osnovu izbacenih izduvnih gasova po gramu na 1 kilometar a svaki gram koji prelazi 95 CO2 morao bi kostati 1000 dinara. Dakle koliko grama toliko i hiljadarki da se plati pa vlasnici jakih i velikih automobila bi se prisilili da razmisljaju kupiti automobil koji je zdraviji za prirodu . Da bi se to primenjivalo moraju servisi za tehnicki pregled imati posebne kopjutere sa meracima izduvnih gasova Beograd ali i drugi gradovi su toliko kontaminirani od izduvnih gasova da narod se gusi kao da zivi u gasnoj komori. Da bi zrak bio cistiji nuzno je zakonom propisati da nemogu se voziti auta bez katalizatora a da se pocne primenjivati naplata registracije vozila na osnovu izduvnih gasova CO2 po gramu i po kilometru
Podelite komentar
Floydzakon
@mihailovic
Yugo je stavljao katalizator na svoja vozila jos tokom 80ih i 90ih... ne znam cemu pametujes kada ni ne znas od kada je katalizotor u upotrebi. Manja vozila vise goriva trose nego vozila sa 2.0 ili 3.0 motorima usled manjeg napora motora da postigne isto. Za prirodu se moze samo skroz izbaciti gorivo i tacka.
Podelite komentar
Role
@mihailovic
Druze ne pricaj o necemu u sta nisi upucen...
Podelite komentar
Xyz
Za vozilo 2.8. staro 19 god.čija je vrednost 1.500 Eur, produžetak registacije 800 eur, za novo vozilo 2.0 čija je vrednost 25.000 Eur , reg. 200 Eur.
Podelite komentar
Igor Valjevo
Nista Novo idemo dalje.
Podelite komentar
Xyz
Smešno. Tamo gde logika presaje, počinje Srbija.
Podelite komentar
Mika
Dokle ce vise da lazu, staro vozilo 30god iste kubikaze da kosta kao i novo, strasno!
Podelite komentar
ns
@Mika
U otpad hoće da ih pošalju.
Podelite komentar
Zoran Veteran
Odlično,ne.. moze kod nas bolje da bude...
Podelite komentar
Čist seljak
Svake godine ista prica..a mi smo i dalje lud narod...
Podelite komentar
Nele
Sramota deru kozu a nista ne nude
Podelite komentar