Najnoviji cenovnik poreza na automobile: Stižu poskupljenja, ko je prošao najgore? (PRECIZNA TABELA)
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boris
Potrebno je udruzenje svih vlasnika starih vozila sa preko 2000 m3.i ultimatim Skupstini.Od 01.01.2020 necemo registrovati vozila.Vozicemo bez registraceje. Treba se organizovati i udruziti ovako svi placaju i cute.To moze da prodje samo u Srbiji i nigde vise.
Mita
To je fasizam!!!terorizam i otimacina!!!
Dr
Porez na korišćenje vozila je čista pljačka. Auto od 3000cm3 je kupljen sa PDV i sa carinom koja je proporcijala vrednosti vozila. Takav auto troši više goriva ali to plaća korisnik. Država ima akcize u prodaji goriva. Takav auto ne oštećuje put više nego drugi auto, zagađenje vazduha zavisi od kvaliteta motora i može biti i manje nego što jedan Yugo zagađuje. Nema nikakvog opravdanja za otimanje preko svih nameta još 112000 rsd,osim da im se može. Rezon je jaši vola koji vuče... a to na duge staze ne vodi nukuda.