Addiko Banka prva na tržištu Srbije predstavlja jedinstveni proizvod - "GO digital" račun
Klijentu je odmah dostupno korišćenje i drugih digitalnih usluga, kao što su mbanking, ebanking, nedavno predstavljena inovativna usluga Addiko Chat banking na Vajberu i prebacivanje novca kontaktima iz imenika na mobilnom telefonu.
Kontinuirano sprovodeći proces digitalne transformacije, putem platforme koja omogućava dodavanje novih digitalnih kanala, i svakodnevno čineći glavne bankarske usluge pogodnijim, jednostavnijim i efikasnijim, Addiko banka se trudi da konstantno prati potrebe korisnika i tržišta. Na ovaj način, banka pomera granice ne samo u digitalnoj sferi, unapređenjem interneta i mobilnog bankarstva, već i u ukupnom poslovanju u bankarskom sektoru.
- Posvećena izazovima današnjeg bankarstva, gde je tempo modernog života sve brži, Addiko banka ima za cilj da pruži jednostavnije proizvode, praktične i brze usluge koje su u skladu sa potrebama naših klijenata. To je deo našeg osnovnog koncepta straightforward banking - „praktičnog bankarstva" - koji je odlično prihvaćen u Srbiji i širom regiona, što pokazuje i konstantni rast baze klijenata, pa zato vredno radimo na daljem unapređenju ovog koncepta i razvoju digitalnog bankarstva - rekao je Mirko Španović, član IO Addiko banke a.d. Beograd.
- Nova usluga online otvaranja računa potvrđuje usmerenost Addiko banke ka inovacijama. Umesto da dodatno komplikujemo klijentima svakodnevicu, mi njima prilagođavamo bankarstvo koristeći postojeće digitalne kanale i tako im omogućavamo da na brz, efikasan i lak način vode svoje finansije i obavljaju različite transakcije. Na primer, „Go digital“ račun je jedinstveni proizvod koji pojednostavljuje plaćanja do nivoa poruke i tako čini efikasnom jednu od osnovnih bankarskih usluga - objasnio je Srđan Novaković, direktor Digitalnog centra Addiko Banke a.d. Beograd.
„Go digital“ račun male platne vrednosti se može otvoriti potpuno besplatno samo za nekoliko minuta, za šta je potrebna lična karta. Maksimalna transakcija i saldo na ovako otvorenom računu je do 15 hiljada dinara, dok je moguće primiti uplate u maksimalnom iznosu od 120 hiljada dinara. Nakon ispunjenog limita, klijent ima mogućnost da otvori račun u ekspozituri.
Addiko tim ima mogućnost da direktno komunicira sa klijentima, kojima su na raspolaganju moderni i jednostavni načini plaćanja, kao što je usluga za finansijske transakcije putem Vajbera - „Addiko Chat Banking“. Uvođenjem ovih usluga, Addiko banka je potvrdila želju da bude prepoznata kao banka koja poznaje potrebe klijenata i štedi njihovo vreme, omogućavajući im da efikasno obavljaju sve bankarske usluge.
(Telegraf.rs/ PR)
Video: Selaković na otvaranju 5. Rusko-srpskog kulturnog foruma
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.