KUPITE STARU LOKOMOTIVU: Danas počinje treći krug licitacije za prodaju starih vozova

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • zoran

    20. avgust 2017 | 20:27

    Zdravlo. Bravo! Treba pitati velju ilica i ostale iz zeleznice koji su ucestvovali u nevidjenoj kradji u evropi pa im konfiskovati sve i tako deo para vratiti majciciSrbiji!Kraj!

  • čarls bronson

    18. avgust 2017 | 11:31

    Dobro je što je cena lokomotiva snižena i potrošačka korpa za avgust će nas manje koštati.

  • Zdravko

    18. avgust 2017 | 09:57

    Kako je propala ova lokomotiva tako propada srbija ali se sve prikriva .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA