Polovni automobili uskoro još povoljniji

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika PeXoN
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Gagi

    04. januar 2018 | 11:18

    Ma sta bre ti znas, kljuc u ruke i dotezi felne..

  • Milan

    18. avgust 2017 | 07:37

    Nece biti sigurno povoljna auta u nemackoj ja radim u auto kuci oni su samo porez malo smanjili na modele posle 2009 a to je eur5 a ne 6 to vec dugo traje neko je Pistole pogresnu informaciu 26god. Zivim i radim u istoj firmi STUTGART

  • Ivan

    17. avgust 2017 | 17:34

    Pa naš je standar toliki da ne možemo da priuštimo ni novi auto od 10-12000 evra a kamoli ove od 40-50000

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA