Kamiondžija osumnjičen za jezivi sudar i ranije pravio teške prekršaje!

Komentari

  • Branko

    14. mart 2014 | 23:07

    Pojačati prisustvo saobraćajne policije u svim delovima grada,kontrola svih učesnika saobraćaja posebno teretnih vozila iz razloga što su to teška vozila koja se teško zaustavljaju....Slažem se da svi koji izazovu saobraćajnu nesreću budu najstrože kažnjeni....

  • krivi stojko

    14. mart 2014 | 19:07

    @samardzic. E pa bas zbog te dece koja ga cekaju kuci treba da postuje sve propise, inace mu dzabe sve. Moj otac (koji je na taksiju proveo 35gid) mi je jednom prilikom rekao nesto sto mislim da cu tesko moci da zaboravim, a to je "onog momenta kad sednes u auto jednom nogom si u grobu a drugom u zatvoru, pa ti vidi kako ces da vozis" i evo bogu hvala za 20 godina vozackog staza samo jedan udes, i to zato sto nisam mogao da izbegnem pijanu budalu, a vozio sam kola od 50-250 konja. Tako da nema opravdanja za ovo sto je uradio.

  • Test vozač - odgovor

    14. mart 2014 | 18:08

    Odgovor gospodinu Samardžiću Poštovani većinu test vozila sam vozio na gradskim i regionalnim saobraćajnicama. Najmanje na autoputevima i test stazama. Problematika je mnogo opširnija, od obuke u auto školama, do nepostojanja kategorizacije KVALITETA vozača (npr. piloti prvo polažu za jednomotorca, pa instrumentalno letenje, pa dvomotorca, potom za mlazni avion i tek onda stiču pravo da konkurišu za mesto kopilota putničkog aviona). Andrej Kulundžić je prvo vozio trke u Srbiji sa suzuki sviftom, pa u centralnoj Evropi BMW M3 i tek onda se kvalifikovao da vozi Porše Superkup. Tek uspesima u tom Superkupu je stekao LICENCU za vozača Formule 1 i kasnije je dobio bolid Džordana da vozi kao test vozač. POENTA MOG KOMENTARA JE DA OVDE VLADA OPŠTI HAOS OD PUTEVA SRBIJE, RADA POJEDINIH POLICAJACA, TUŽILACA I SUDIJA DO STANJA NACIJE KOJA MISLI DA JE SVAKO TALENTOVAN DA BUDE PROFESIONALNI VOZAČ PA SE ZAPOŠLJAVAJU ROĐACI I PRIJATELJI KOJI DRŽAVNIM LIMUZINAMA UBIJAJU DEVOJKE NA AUTOBUSKIM STANICAMA ILI NA RAKOVAČKOM PUTU!!! To što vi gospodine Samardžiću kažete vožnja u gradskim uslovima - ovde dve trećine vozača nije naučeno gde treba da gleda i koliko daleko da gleda u gradskim uslovima! Protiv sam da mediji presuđuju pre sudova ali nemojte gospodine Samardžiću da javno pozovem veštake Saobraćajnog fakulteta u Beogradu da izračunaju koja je to brzina i sila bila potrebna da se dva tramvaja izbace iz šina. Tužno je samo što će ovom vozaču verovatno biti suđeno na drugačiji način od onog kojiim se sudi tajkunskim sinovima.

  • samardzic miodrag

    14. mart 2014 | 17:20

    poznajem coveka i nije mi ni drug ni prijatelj samo ga poznajem i mislim da preterujete sa izjavama, nekazem da ga netreba kazniti ako je kriv ali tek kada se utvrdi da li je kriv. cisto da pojasnimo covek vozi cisternu koja ima blizu 18 met.(ovde je bio samo sa kamionom bez prikolice)i svaki dan predje izmedju 300 i 500 km da li mislite da bolje vozite od njega? svi ovi prekrsaji su od 2010 god i svi osim prvog prekrsaja mogu da se dese svakome. sto se tice tahografa posle toliko dnevno predjenih kilometara a kuci vas cekaju mala deca verovatno cete nekada probati da brze malo stignete kuci sto opet ne oslobadja od greske ali valjda ima i malo ljudskosti koji je to prekrsaj. svaka cast ovome coveku u prethodnom tekstu sto nije napravio 25 god. udes ali on je vecinu probanih vozila vozio na poligonima za proveru tih istih vozila sto je slozicete se malo drugacije od gradske voznje. i jos samo nesto otprilike najveci greh za sada je sto nema poznatog tatu da ga zastiti i dokaze da je bilo zeleno svetlo!

  • čaki

    14. mart 2014 | 17:03

    nebojte se njega će da kazne hvala bogu te nema smrtno stradali ona voditeljka sa rts ubi ćoveka ni prekršajnu prijavu ne zaradi upravu je moj predhodnik koji pomenu nasilničke vožnje takozvanih vipovaca i političara koje nisu sakcionisane a i ako dođu do suda bivaju oslobođeni kao voditeljka sa rts

  • Test vozač

    14. mart 2014 | 15:05

    Moje ime nije bitno, kao novinar i urednik testirao sam preko 270 vozila, od najmanjih automobila do najvećih terenaca. Imam i dve kategorije položene 1998. u SAD. Imam i sertifikat BMW-a o vožnji automobila sa "aktivnim" upravljačem (volan koji pri različitim brzinama kretanja vozila menja prenosni odnos zakretanja točkova u srazmeri od 1,2 do 3,6). Imam iskustvo vožnje mercedesa, audija i poršea na stazi Formule 1. Prošao sam obuku na dva poligona za simulaciju veoma vlažnog i zaleđenog kolovoza. Od 2005. u medijima u kojima sam radio aktivno sam promovisao bezbednost saobraćaja. U POSLEDNJIH DVA MESECA SAM KONKURISAO ZA POSAO VOZAČA NA PET OGLASA - NISAM POZVAN NI NA RAZGOVOR!!! Zato nije ni čudno što političare, bankare, tajkune i druge VIP osobe voze polupismeni seljaci. U POSLEDNJIH DESET GODINA PET POLITIČARA JE IMALO SAOBRAĆAJNE NEZGODE. BROJ NEZGODA PEVALJKI I BAHATIH GLUMACA (MILAN KALINIĆ SNIMNJEN KAMEROM PINKA) NIJE POZNAT JAVNOSTI. ZALEČENJE POVREĐENIH U SAOBRAĆAJU SVAKI STANOVNIK SRBIJE KROZ POREZE , OBAVEZNO OSIGURANJE VOZILA, PIO FOND I DR. GODIŠNJE IZDVAJA OKO 400 EVRA!!! Mislim da posao vozača limuzine neću u Srbiji dobiti još veoma dugo - previše sam kvalifikovan I NEMAM NIJEDAN SAOBRAĆAJNI PREKRŠAJ ZA 25 GODINA VOZAČKOG STAŽA.

  • Vlada

    14. mart 2014 | 14:41

    Dao bi mu maksimalnu kaznu i ako sam i ja vozac

  • ZMRKI

    14. mart 2014 | 14:36

    Jel' on platio neku kaznu,ili ima "ledja"...

  • Zoran

    14. mart 2014 | 14:17

    Da se razumemo, uporno pricate da mu je zaprecena kazna. Molim urednika da objavi da li je taj covek ikada kaznjen i kojom kaznom. Ako mu je samo preceno a nikada nije kaznjen, sasvim je razumljivo sto je bahat.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA